این آقا به تنهایی جلوی پزشکان در تلویزیون ظاهر شد!

این آقا به تنهایی جلوی پزشکان در تلویزیون ظاهر شد

به نظر می رسد مجری میزگرد انتخاباتی که در آن زمان پزشکان را به چالش کشیده بود، اخیرا در برنامه ای جدید به پزشکان حمله کرده است.


بهترین برای: به نظر می رسد مجری میزگرد انتخاباتی که اخیرا در برنامه ای متفاوت پزشکان را به چالش کشیده بود، به پزشکان حمله کرده است. در یکی از قسمت های این برنامه ماجرا از این قرار بود که پزشکان درباره آمریکا گفتند ما با آمریکا برادریم! این به اظهارات جنجالی او مانند: خب همانطور که انتظار می رفت این پیشنهاد مورد پسند بسیاری از دوستان قرار نگرفت و واکنش ها به آنتن های تلویزیون رسید. ظاهراً از دیدن او به عنوان رئیس جمهور کشورشان خجالت می کشند. برخی می گویند این انتقام روزهای اول تابستان است. برخی می گویند ویدیو قطع شده است. خلاصه این چند ثانیه دعوای بزرگی بین کاربران به راه انداخت. با ما همراه باشید.

تشنج در میزگرد پزشکان و نقش خسروی رخ داد

حسین دلیر پیش از این در عصر ایران درباره نقش خسروی به عنوان مجری در حاشیه میزگردهای جنجالی پزشکی نوشته بود: مجری و نمایندگان این میزگرد با خاموش کردن میکروفن متهم، اصل بی طرفی رسانه ای را زیر پا گذاشتند. در حالی که کارشناس پرخاشگر به راحتی اتهام خود را توضیح داد. از واکنش طرف مقابل یعنی مدافع به بهانه پایان بحث پینگ پنگ جلوگیری شد. بهتر بود در پایان این حمله لفظی با سوالات شخصی، کارشناس تذکر جدی از مدیر و اتاق کنترل دریافت می کرد. به این ترتیب توپ وارد محوطه دفاعی شد و از ضربه مغزی جلوگیری شد. در شبی که یک مشاور انتخاباتی «بد» رفتار کرد، کسانی هم بودند که «بد» از او رفتار کردند.

اجرای میزگرد انتخاباتی در حوزه فرهنگی؛ آنچه نیاز است به جای تنظیم اشعار ملودیک و قاطع، یک مجری مبتکر و شجاع است. محمدجعفر خسروی و سایر مدیران مسئول اجرای دقیق پروتکل‌ها و سیاست‌ها هستند و جزئیاتی در مورد آنها وجود ندارد. مدیران بیش از حد با هنرمندان در مدار مداخله می کنند و آنها را مجبور می کنند که یک نمایش کاریکاتوری و کاریکاتوری از هنر ارائه دهند. آنها باید افرادی باشند که تمام توان و تجربه خود را صرف یادآوری به موقع و رعایت ضرب الاجل کنند.

شاید زمان ذوب شدن فرا رسیده باشد

به هر حال قالب مجریان تلویزیون در سه سال اخیر از یک طیف و جریان خاصی برخوردار بود. همان افرادی که همیشه از زبان برنده استفاده می کنند و کارشان حمله و تخریب است، گاهی اوقات با انتشار توییت های مبتذل مردم را از تلویزیون دور می کنند. به هر حال مشت هم مصداق خروار است. کسی که حداقل در انتخابات گذشته تلاش می کند در مقابل اندیشه نزدیکتر به مردم بایستد، نمی تواند پل آشتی مردم و رسانه ملی باشد.

به همین دلیل شاید بهتر باشد مدیران ارشد صدا و سیما با تبیین راهکارهای به روزتر به افکار عمومی نزدیک شوند و از زیر بار سنگین ایدئولوگ بودن رهایی یابند. تلویزیون هر چه باشد از طریق مخاطبانش ارزش پیدا می کند و اگر آمار یک سال گذشته را نگاه کنند می فهمند تلویزیون به چه رسوایی افتاده است!

کاربران چه گفتند؟

بهنام درباره این ویدیو نوشت: تعجب نکنید چرا این آقا به صحبت های مهمان برنامه امروز توجه کامل دارد! او از توصیه هایی که در دوره انتخابات از پزشکان دریافت کرده پشیمان است.

فرمرز در پاسخ نوشت: جوابی نداد اما مهمان حرفی محرمانه زد اما این مجری به ظاهر شیک و سه بال عمدا به رئیس جمهور عزیزمان و مردم ایران توهین کرد.

این آقا به تنهایی جلوی پزشکان در تلویزیون ظاهر شد!

رضا همچنین معتقد است: این آقا در ایام انتخابات یک طرفه تصمیم گرفت و حالا نمی تواند حسادت خود را کنترل کند.

کاربر به نام فاطمه لواسانی کمی عصبانی است: شما ویدیو را قطع کردید تا به رادیو گوش دهید، اما این افراد باهوش تر از این هستند. انتقاد پذیر باشید.

اما احسان: اعتراض به کج و کوله با توجه به این که سال هاست همین کار را می کنید خنده دار است.


رنگ اکریلیک




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.








ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو