کمدی ها حالا به حرکات موزون تبدیل شده اند/چرا عطاران به تلویزیون نمی آید؟

کمدی ها حالا به حرکات موزون تبدیل شده اندچرا عطاران

به گزارش خبرگزاری انتخابتو؛ حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون از تمایل مردم برای همکاری با عطاران و دلیل عدم حضورش به تلویزیون گفت.

به گزارش مهر، لولایی اینگونه ادامه داد: الان در سینماها یا کمدی هایی هستند که با ریتم حرکت می کنند یا کمدی هایی هستند که نمی توانم به تفصیل توضیح بدهم. کمدی هایی مثل اجاره نشین ها در سینما داشتیم که ماندگار شد. سینمای کمدی اکنون شبیه فیلم های قدیمی ایرانی شده است.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» یادآور شد: در تلویزیون مدیران دوست دارند شوخی های سالم تری بسازند و این کار در محل کار و با تغییر برخی مدیران سخت تر می شود و باید آزمون و خطا باشد. اما ما می‌خواهیم مردم بنشینند و با خانواده‌هایشان چیزی را تماشا کنند و همه آن‌ها همان برنامه را دوست داشته باشند.

وی افزود: نباید اینطور باشد که گاهی در کامنت ها و کامنت هایی می بینم که افراد آنلاین می گویند یک کار کمدی خاص چیزی است که ما نمی توانیم در سینما یا شبکه تلویزیونی خانگی تماشا کنیم. با خانواده ما

این بازیگر از همکاری خود با رضا عطاران در سریال می گوید و اینکه احتمال تکرار این همکاری چقدر است؟ گفت: یادم هست دعوت شدم و مشکلی پیش نیامد. او چند سال پیش می خواست سریالی در شبکه نمایش خانگی بسازد و ما نیاز به همکاری در آن داشتیم. اما او در سینما جایی برای خودش پیدا کرد، در 30-40 جلسه فیلم می‌سازد و تمام می‌شود، این برای او بهتر است، من هم همینطور، شاید فقط این رسانه را ترجیح دادم. اینطور نیست که او تلویزیون را دوست ندارد.

بازیگر «ترش و شیرین» با اشاره به اینکه مردم او را با سریال عطاران به یاد می آورند، گفت: اتفاقاً همه می گویند کاش می توانستند دوباره با هم کار کنند، اما مردم نمی دانند که جمع کردن این تیم کار سختی است. . از طرفی دیگر نمی توانم آن نقش ها را بازی کنم، مثلا نمی توانم بچه 3 ساله داشته باشم، اما نوه ام باید 3 ساله باشد.

وی درباره فصل دوم چرخ ها و افزایش کیفیت طنز نسبت به فصل قبل توضیح داد: در فصل دوم بار طنز سریال زیاد شد و اصولی و منطقی شد. و امیدوارم مخاطبان به تدریج قدر آن را بیشتر کنند.

لولایی در پایان گفت: داستان این سریال در یک پارک می گذرد، ما نقش های متفاوتی داریم و داستان های مختلفی در این پارک اتفاق می افتد.

24355

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین