بیانیه تهیه کننده «در آغوش درخت» درباره نحوه شرکت در مسابقه اسکار

بیانیه تهیه کننده در آغوش درخت درباره نحوه شرکت در

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، تهیه کننده این فیلم پس از انتخاب فیلم سینمایی «در دامان درخت» برای معرفی به آکادمی اسکار شرایط رقابت این فیلم با دیگر فیلم ها را اینگونه تشریح کرد: جلسه ای خواهیم داشت. با سهامداران فیلم طی چند روز آینده باید تغییراتی در فیلم نزدیک به استانداردهای اسکار انجام شود.

محمدرضا مصباح در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما در صورت نیاز می توانیم تغییراتی را هم در قسمت فنی و هم در پیش نویس انجام دهیم. باید در این زمینه تحقیقات انجام شود.

مصباح در خصوص اینکه چه اقداماتی برای تبلیغ و نمایش فیلم در خارج از کشور انجام شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه فیلم باید شرایط مناسبی برای رقابت با نمایندگان سایر کشورها داشته باشد، گفت: برای اینکه فیلم بهتر تبلیغ و تبلیغ شود، وجود فیلم باید با همکاری و تفاهم روبرو شود. ناشران خارجی نیز باید در نظر گرفته شوند. ما “در دامان درخت” با سرمایه گذاران ترتیباتی خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که کارها در این زمینه به خوبی پیش می روند. اما طبیعی است که فیلمی با پخش کننده خارجی برای اکران در خارج از کشور توافق کند.

وی در خصوص اینکه آیا فیلم «در آغوش درخت» در جشنواره های جدید خارج از کشور شرکت می کند، گفت: چند جشنواره در پیش رو داریم و فکر می کنم تعداد این جشنواره ها باید افزایش یابد و باید در جشنواره های برجسته و با جدیت بیشتری شرکت کنیم. جشنواره های مهم اسکار.”

مصباح در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کرد این فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار انتخاب شود، با تاکید بر اینکه به سایر فیلم های مورد بررسی هیات انتخاب نیز احترام می گذارد، پاسخ داد: به این نتیجه رسیدیم که «در دامان درخت» تاثیر مثبتی بر این موضوع داشت. ما کمی آمادگی داشتیم چون ظرفیت ملی، ظرفیت بین المللی داشتیم و جزو کاندیداها بودیم. همچنین پیش بینی کرده بودیم که با استقبال در اکران داخلی شانس برگزیده شدن داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، فیلم «در دامان درخت» در جشنواره فیلم کودک شارجه و جشنواره فیلم سما به نمایش در می آید.

24355

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین