بازی هایی که سلامت بزرگسالان را تضمین می کند

بازی هایی که سلامت بزرگسالان را تضمین می کند

بعدی- بازی در بزرگسالی باعث شادی زندگی می شود و یادآوری خاطرات زیبای دوران کودکی باعث می شود از زندگی بیشتر لذت ببریم!

بر اساس گزارش واشنگتن پست، یک ضرب المثل معروف می گوید: “ما به دلیل پیر شدن از بازی دست نمی کشیم، پیر می شویم زیرا بازی را متوقف می کنیم.”

اسمایلی پوسوولسکی، نویسنده کتاب دوستی در عصر تنهایی، مکانی را ایجاد کرده است که بزرگسالان می توانند آخر هفته ها در آن جمع شوند. هدف از این دوره بازی و تفریح ​​برای بزرگسالان است. پوسوولسکی می‌گوید: «با بزرگ‌تر شدن افراد، همیشه شروع به رفتار کردن و پیروی از قوانین می‌کنند. اما وقتی به بزرگسالان فرصت بازی داده می شود، می توانند خود واقعی خود را نشان دهند و کارهایی انجام دهند که در زندگی روزمره امکان پذیر نیست.»

این مسابقات به مدت پنج دوره از سال 2013 تا 2017 برگزار شد و هر سال میزبان 250 تا 300 بزرگسال بود. وقتی مردم وارد شدند، تلفن های همراه خود را تحویل دادند و نام های ساختگی را انتخاب کردند. انتخاب یک نام خیالی به آنها کمک می کند بدون توجه به انتظارات دیگران رفتار کنند. اسمایلی پوسوولسکی، که نام اصلی او آدام است، توضیح داد که حذف نام واقعی راهی برای کمک به مردم برای فرار از قوانین سفت و سخت زندگی روزمره و جامعه است. “اولین باری که این تغییر نام را انجام دادم در گروه دیگری بود و خودم را ابی معرفی کردم. آبی می توانست کارهایی را انجام دهد که من نمی توانستم. او می توانست با صدای بلند بخندد و بدون نگرانی از لحظه لذت ببرد.”

بخش مهمی از شادی احساس لحظه است. انجام بازی ها به افراد فضای کافی برای فکر کردن، تعیین اهداف و کنار گذاشتن انتقاد از خود می دهد. شرایطی که در زندگی عادی و روزمره وجود ندارد. انواع مختلف بازی های فکری کودک درون شما را بیدار می کند.

کوبی کوزلوفسکی نیز تاکید می کند که بازی و شادی در هم تنیده شده اند. به گفته این مربی یوگا، “در درون نگری یک جنبه شاد و مفرح وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود. “بزرگسالان اغلب زمانی که از مشکلات مختلف زندگی خوشحال می شوند، احساس گناه می کنند.” برای بزرگسالان، بازی معادل ریسک کردن است و به شما کمک می کند کشف کنید چیزهای جدید در مورد خود حتی پذیرش شکست مسیر موفقیت نهایی است.

تجربه این ناکامی ها بزرگسالان را به یاد دوران کودکی و نوجوانی خود می اندازد. زمانی که کمال گرایی در شخصیت به وجود نیاید و فرد بدون ترس چیزهای جدیدی را تجربه کند و از آنها لذت ببرد. لذت بردن از بازی ادامه و کسب تجربه را آسان تر می کند.

4 کلید اصلی برای بازی

برد را فراموش کن؛ برای سرگرمی بازی کنید، از گذراندن وقت با دوستان خود و زندگی در لحظه لذت ببرید. این تجربیات رهایی بخش و شادی بخش هستند.

ذهن بسته را رها کن؛ بازی های جدید را امتحان کنید یا راه های جدیدی را برای برنده شدن در بازی مورد علاقه خود کشف کنید و ذهن خود را نسبت به تجربیات جدیدی که این بازی برای شما به ارمغان می آورد باز نگه دارید.

اهدافی را تعیین کنید که بر بازی تأکید دارند، نه موفقیت. برای مدت معینی بازی کنید یا تا زمانی که خسته شوید، نه تا زمانی که برنده شوید یا ببازید.

هر از چند گاهی از خود بپرسید: آیا من هنوز هم سرگرم هستم؟

بازی برای بزرگسالان فقط بازی فکری نیست. ادامه ورزش مورد علاقه تان یا یادگیری یک ورزش جدید مانند تنیس همین تاثیر را در زندگی شما خواهد داشت. ورزش که نه تنها باعث شادی بزرگسالان می شود بلکه فواید جسمی نیز دارد، برای سلامت قلب و ریه و همچنین کاهش التهاب در مغز مفید است. در بزرگسالان، التهاب مغز منجر به احساس تنهایی و در نتیجه افسردگی و اضطراب می شود.

به گفته لی مک گونیگال، روانشناس سلامت و مدرس دانشگاه استنفورد، ورزش منظم ساختار فیزیکی مغز را بازسازی می کند و فرد را نسبت به احساس شادی و ارتباط اجتماعی بیشتر پذیرا می شود. به عنوان یک امتیاز اضافی، تمرکز بر روی بازی ذهن را از مشکلات دنیای واقعی دور می کند. ورزش و بازی های فکری مانند نوعی مراقبه هستند زیرا ذهن را از افکار دیگر دور می کنند. تعامل با دیگران در حین بازی برای تعادل عاطفی و افزایش شادی بسیار مهم است.