5 لحظه جنجالی که علی ضیا را محروم نکرد!

5 لحظه جنجالی که علی ضیا را محروم نکرد

علی ضیا این روزها با برنامه گفت و گوی «بازیا» خبرساز شد. به نظر می رسد ضیا برای حفظ موقعیت خود و مطرح شدن در رسانه ها استراتژی متفاوتی را در پیش گرفته است.


بهترین برای: علی ضیا این روزها با برنامه گفت و گوی «بازیا» خبرساز شد. به نظر می رسد ضیا برای حفظ موقعیت خود و مطرح شدن در رسانه ها استراتژی متفاوتی را در پیش گرفته است. حواشی که او در اطراف خود ایجاد می کند، برخلاف بسیاری از چهره های مشهور دیگر کاملاً کنترل شده و مدیریت شده است و گویی این حواشی در چارچوب خاصی و با هماهنگی کامل با برخی افراد طراحی شده است.

ضیا به خوبی می داند که چگونه با مانور دادن روی موضوعات جالب و بحث برانگیز بدون دخالت هیچ نهاد و نهادی و یا گرفتار شدن در مشکلات جدی، نام خود را بالا نگه دارد. این نوع “بازی سود مضاعف” به آن اجازه می دهد تا حضور فعال خود را در رسانه ها حفظ کند و از پیامدهای منفی که اغلب با حواشی همراه است اجتناب کند.

این راهبرد، علی ضیا را به یکی از معدود تبشیرانی تبدیل کرد که با وجود درگیر شدن در مناظره های جنجالی، زیاد به فکر خطوط قرمز نبود. او حاشیه ها را به گونه ای دستکاری می کند که تنها به برندسازی شخصی او کمک می کند و در عین حال از آسیب رساندن به خود و موقعیتش جلوگیری می کند. در این مقاله با پنج بخش حاشیه ای از سخنان علی ضیاء در بادیه آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

بحث در مورد قاعدگی دختران

شاید موضوع دخترانه کمتر در تلویزیون مطرح شود. موضوعی مهم و حیاتی است که نیمی از مردم جهان دهه هاست با آن دست و پنجه نرم می کنند. در مقطعی از گفتگوی علی ضیا و سیدجواد هاشمی، موضوع به دوران دخترانی که در انیمیشن باشکوه «درون و بیرون 2» درباره آن صحبت می شد، تبدیل شد. موضوع این است که احتمالاً لحن ضیاء در صدا و سیما سانسور شده است، اما در فضای غیررسمی می توان آن را این گونه مطرح کرد، اما شاید این تصور که او در حال تقلب به شخص یا افرادی است، کمی اشتباه باشد!

حمایت پنهان از همجنس گرایی

اخیراً دادستانی تهران علیه علی ضیا و اردشیر رستمی به دلیل اظهاراتشان در مورد همجنس گرایی شکایت کیفری ارائه کرده است. در این گفتگو علی ضیا از بازی اخیر اردشیر رستمی در نقش همجنس گرایان در یک فیلم می گوید و هر دو در این باره صحبت می کنند. اردشیر رستمی در این گفتگو با انتقاد از نگاه سنتی و قضاوت گرایانه جامعه به همجنس گرایی گفت: این ما هستیم که می گوییم همجنس گرا و همجنس گرا بودن بد است. وی همچنین بر حق انتخاب سبک زندگی مردم تاکید کرد. این شاید مهمترین خط قرمزی بود که در برنامه ضیاء پخش می شد، اما حالا برنامه ضیا بیشتر از جوکر علیخانی پخش می شود!

تحمل شرایط فعلی یا مهاجرت؟

این نوازنده در بخشی از گفتگوی علی ضیا و کارن همایونفر در پاسخ به سوالی مبنی بر تجربه مهاجرت تحصیلی خود به انگلیس و ترکیه گفت: شاید الان پنج یا شش روز در خیابان های لندن و پاریس قدم زده باشم. در حال خوردن درختانتان.» احساس می کنید که می خواهید. او از “تحمل کردن” صحبت می کند. ضیا از ماندن و ساختن می گوید، کارن از ماندن و ماندن می گوید. البته این «تحمل» هم بحث برانگیز است. این در واقع نشانه اعتراض به وضعیت موجود است، اما به نظر می رسد این سخنرانی تا کنون هیچکس را ناراحت نکرده است.

نگاه متفاوت آقامیری به روسری

حسن آقامیری در ایام قرنطینه یکی از سلاطین مجازی شد. او مدت زیادی است که به دلیل دیدگاه های متفاوتش برهنه بوده و از هر زاویه ای که بخواهد می تواند روی سکو برود. حالا بدیا هم گفت: «روسری اختیاری است» اما قوانین رسمی کشور آن را اجباری می دانند. یکی از دو خط قرمز بزرگی که در برنامه علی ضیا پخش شد، نظر آقامیری بود. با این حال، ضیا یاد گرفته است که برنامه خود را از بسیاری از موضوعات دور نگه دارد.

ویدیوی جامع معین زاده

آخرین مهمان ضیاء معین زندی بود. او در این چند ماه با «تمرین امشب» در فضای مجازی پخش شد، اما به خاطر برخی از کارهایش مانند تکان دادن میکروفن در کنسرت، انتقادات زیادی نیز به او وارد شد. او در بخشی از این گفتگو ماجرای ضبط موزیک ویدیو مشاکول اعظم را می گوید که تماماً در مورد رقص و پایکوبی است. شاید باورش سخت باشد، اما بارها بوده است که «رقص» در رادیو سانسور شده است. یک نمونه سریال پایتخت بود! حالا با بچه هایش در معین زندی شهرری رقصید و انگار علی ضیا می تواند. البته ای کاش مردم می توانستند این ویدیو را در تلویزیون خانه خود ببینند. جامعه هم مقداری طرب می خواهد.





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.







ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو