فال تاروت امروز شنبه 7 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل:

کارت شیطان

کارت شیطان: امروز فضای سنگین و آزاردهنده ای حاکم است و اگر مجبور شوید خود و حرف هایتان را چه در زمینه شخصی و چه در زمینه حرفه ای ثابت کنید، مشکلات و پسرفت هایی پیش خواهد آمد. شاید فردی که برای شما بسیار مهم است شما را عصبانی کرده باشد، اما باید سعی کنید خیلی سریع تسلیم احساسات منفی خود نشوید، زیرا این کار می تواند اثرات مخربی بر روح و روان شما داشته باشد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مه:

کارت باز شد

کارت پاپ: در چند روز گذشته تصمیم گرفتید سخت کار کنید و به ثبات در زندگی خود برسید. برنامه ها و برنامه های خود را گام به گام عملی کنید. امروز یک غافلگیری بزرگ برای تصمیم جدید شما خواهد بود زیرا اتفاقاتی رخ می دهد که برنامه ریزی های دقیق و شدیدی را که برای خود انجام داده اید به چالش می کشد و شاید با فردی ملاقات کنید که سعی کند شما را دلسرد یا منصرف کند. اگر نتوانید بر این موانع غلبه کنید، آنها شما را شکست خواهند داد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت قدرت

کارت پاور: امروز نسبت به آینده احساس نگرانی می کنید. حتی با نزدیک شدن به ضرب الاجل برخی از کارها و مسئولیت های شما، احساس می کنید که قدرت شما در حال کاهش است و توانایی ادامه دادن به این راه را ندارید. برای اینکه توانایی های خود را به خود ثابت کنید، به چالش های جدید و احتمالی نیاز دارید که به خود و آینده تان امید می دهد. این باعث می شود که هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی احساس بهتری داشته باشید. با شک های خود مبارزه کنید و اجازه ندهید که آنها را در راه شما قرار دهند، شما هر آنچه برای موفقیت نیاز دارید دارید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

کارت خورشید

کارت خورشید: امروز حرف های دیگران را می شنوید، اما بدون اینکه کاملاً از آن آگاه باشید، نمی توانید حرف های آنها را جدی بگیرید و به اندازه کافی توجه کنید. مثل این است که همه می‌خواهند به شما تفویض کنند و فکر می‌کنند بهتر از شما می‌دانند چه چیزی برای شما بهتر است، اما نظرات آنها حداقل امروز برای شما مهم نیست و ترجیح می‌دهید روی خودتان تمرکز کنید. در واقع، امروز تصمیم می گیرید از روز لذت ببرید و اگر نتوانید تمام وظایف خود را انجام دهید، اهمیتی ندارد. تلاش دیگران برای ایجاد احساس گناه و گناه در شما بی نتیجه خواهد بود. کودک درون شما امروز از خواب بیدار شد و سرحال شد!

خواندن روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت جعلی

کارت احمق: اگر توهم خود را رها کنید و بپذیرید که یک ابرقهرمان نیستید، توانایی‌های شما مانند همه افراد عادی است و مانند همه انسان‌ها، روز و شب شما فقط بیست و چهار ساعت است. خیلی بهتر از الان خواهد شد. شما یک ابرقهرمان نیستید و هرگز هم نبوده اید، در واقع ابرقهرمانان حتی در دنیای واقعی هم وجود ندارند. البته به یاد داشته باشید که استعدادها و توانایی های مهمی دارید که برخی از آنها را نادیده می گیرید و برخی دیگر را کاملا فراموش می کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر: امروز شما در دیدگاه های خود در مورد مسائل بحث برانگیز کاملا مغرضانه هستید و می خواهید ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگرچه عموماً بسیار محافظه کار هستید، اما امروز بدون تردید افکار خود را بیان می کنید و حتی نمی توانید زبان خود را نگه دارید. ممکن است دیگران به طور کامل منظور شما را درک نکنند، اما شجاعت و بی پروایی شما در بیان افکار و عقایدتان می تواند الهام بخش آنها باشد.

پیشگویی تاروت برای آینده متولدین مهر:

کارت بازرسی

کارت تراز: حالا که تا اینجا پیش رفته اید و تاکنون موفق بوده اید، نمی توانید اجازه دهید تمام تلاش هایتان به هدر برود. شاید در حال حاضر زمان سختی برای شما باشد زیرا به نظر می رسد زمان آن رسیده که یک بار برای همیشه خود را ثابت کنید. اجازه ندهید مشکلاتی که با آن روبرو می شوید روحیه شما را تضعیف کند. استراحت و استراحت کافی داشته باشید، به تغذیه خود توجه کنید. شما قدرت کافی برای پیوستن به این جنگ و پیروزی در آن را دارید، به شرطی که این فرصت را از خود سلب نکنید.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

کارت درویشی

درویش کارت: آیا افسرده هستید؟ این ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. یکی از دوستان خود را به خانه خود دعوت کنید یا به تماشای یکی از فیلم های خوب روی پرده سینما بروید. هر چیزی را که می دانید به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید را در برنامه خود قرار دهید و تسلیم آن احساس منفی نشوید. شما باید کمی به دنیای درون خود رجوع کنید و با کمی مراقبه و تفکر ریشه موقعیت خود را پیدا کنید. شاید دلیل این احساس افسردگی این باشد که فکر می کنید تنها هستید و تنها مانده اید، اما کاملا در اشتباه هستید. کمی چشمان خود را باز کنید و از ذهن خود استفاده کنید تا ببینید اصلا تنها نیستید.

پیشگویی های تاروت برای آینده متولدین آذر:

کارت جهانی

کارت جهانی: امروز شما در دنیای تخیل و افکار خود غوطه ور شده اید و تقریباً از دنیای اطراف خود جدا شده اید. رویاهای زیبایی که در ذهن دارید فرصت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد و ممکن است فکر کنید رسیدن به آنها برای شما بسیار آسان خواهد بود. تخیل و رویاهای ما نیروی محرکه ای هستند که ما را به سمت اهدافمان سوق می دهند، اما به یاد داشته باشید، این تنها در صورتی امکان پذیر است که ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنیم.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین این روز:

کارت امپراتور

کارت امپراطور: شما در حال ایجاد تغییراتی در نگرش خود نسبت به زندگی و دنیای اطراف خود هستید، اما مدتی طول می کشد تا بپذیرید که دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد و باید شرایط جدید خود را بپذیرید. مهم نیست چند سال دارید، وقت آن است که بزرگ شوید و وارد مرحله دیگری از زندگی خود شده اید و به بلوغ می رسید. خوشبختانه، پذیرفتن مسئولیت‌های جدیدی که به شما داده می‌شود یا به عهده خودتان است، به این معنا نیست که باید اهداف شخصیت خود را قربانی کنید و آنها را برای همیشه رها کنید. در واقع، برعکس، می توان گفت که شما این فرصت را دارید که یاد بگیرید همزمان با هر دو برخورد کنید.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین بهمن:

کارت قدرت

کارت قدرت: تصمیم گیری نهایی در مورد یک موضوع مهم امروز به این معنی است که به نقطه عطف مهمی در زندگی خود رسیده اید. سخت ترین قسمت این تصمیم خداحافظی با عادات، افکار و باورهای قدیمی است. گذشته ممکن است بسیار راحت و اطمینان بخش به نظر برسد، به خصوص زمانی که در مسیر ناشناخته ای قرار دارید، اما با قدرت و اراده خواهید توانست با موفقیت بر آن غلبه کنید. چه چالشی که با آن روبرو هستید مربوط به زندگی شخصی یا حرفه ای شما باشد، هنگام مواجهه با آن، دیگر اهداف شخصی را که برای شما بسیار مهم هستند فراموش نکنید یا قربانی آن نکنید.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین اسفند:

کارت عاشق

کارت عاشق: امروز با شک احاطه شده اید. تصمیماتی که اخیراً در رابطه با روابط عاطفی خود گرفته اید، ذهن شما را به خود مشغول کرده است و نمی دانید این انتخاب ها چقدر درست هستند. به عبارت دقیق تر، این باعث شده است که شما نسبت به آینده این رابطه دلسرد شوید. باید نگرانی ها و تردیدهای خود را کنار بگذارید و با استفاده از تمام توان و اراده خود سعی کنید با دیدی واقع بینانه با مشکلات خود روبرو شوید.