فال حافظ امروز شنبه 7 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت من اهمیت نمی دهم

خردی که به احمق ها عشق می بخشد

بوی سنبل شما را دیوانه کرد

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که هر کاری انجام دهید به دردتان نمی خورد و رسیدن به هدف برایتان افسانه شده است. شما آینده خود را تاریک می بینید. وقتی می بینید دیگران چقدر راحت به هدف می رسند خسته می شوید. خبرهای خوبی به شما می دهند که دلتان را گرم می کند و شما دوباره تلاش می کنید و نتیجه را می بینید.

فال برای متولدین فروردین

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

روزنامه با پاساژ باریک Affit

جا لیوانی ضروری Ömer Aziz عزیز

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما برای جوانی خود ارزش قائل هستید. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشم عقل به دوردست ها بنگر. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید و نشان دهید که اگر هنرمندی دارید به نفع شماست. این بهترین راه برای به دست آوردن هوشیاری است.

فال برای متولدین خرداد

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

صبر نکن تا آخر عمر من به امید ارتباط بستگی دارد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که کارتان را به دست خدا بسپارید. دیگه کاری نمیتونی بکنی فقط باید صبور باشید. سرنوشت تصمیم خواهد گرفت که چه کاری باید انجام دهید، پس برای آنچه می خواهید اتفاق بیفتد دعا کنید. اگر بخواهید چیزی را به زور بگیرید، به زودی آن را از دست خواهید داد. پس با خدا باش و بر او توکل کن.

فال برای متولدین تیرماه

بهتر است گلها را ملاقات نکنید

او جز ساغر چیزی ندارد

زمان یابنده و یابنده

که همیشه در صدف مروارید نیست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ به شما می گوید قدر جوانی خود را بدانید و از مسائل کوچک ناراحت نشوید. وجودت مثل باغ گلی است که چند روز سبز و با طراوت می ماند و با زوال زندگی آن را نابود می کند. اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید به فقرا کمک کنید. نجات دهنده شما جز خدا نیست و اوست که زینت دهنده دلهاست.

فال برای متولدین مرداد

هر سالکی راه را می داند

او فکر کرد بستن در ایده بدی است.

افسر در مدت تصدی خود چیزی به کسی نداد جز

که غرور دنیا را در این ذهن می دانست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال شما به شما می گوید که پل های پشت سرتان را نسوزانید. سرت را بالا بگیر هنوز رازهای زندگی را نمیدانی. ستاره شانس شما روشن است. پیشنهاد خود را ارسال کنید و به دریا بروید. زمانی پیروز خواهید شد که مشکلات خود را خودتان حل کنید و به دیگران تکیه نکنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز حافظ نشان می دهد که هر چیزی را لمس کنید طلا می شود. تجارت در حال رونق است. عجله کنید، زمان در حال افزایش است، دقیقه ها و ثانیه ها باید برای شما مهم باشند. از دودلی رها می شوید و راه درست برایتان روشن می شود. از زمان هایی که همه چیز خواهی داشت شکایت نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

گفته می شود که نوواروس چمن در سلامت کامل به سر می برد

کار این بار به سمت صنعت کارگزاری می رود

مهر ماهی عزیز… شانس در خانه شما را زده است و به زودی دست سرنوشت موقعیتی را برای شما فراهم می کند که در مدت کوتاهی می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید. تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلف در آن می آیند و می روند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نشوید زیرا این کار می تواند ذهن و ذهن شما را از بین ببرد و به اشتباه بیفتید. مراقب خودت باش و از راه راست غافل نشو. همیشه به فکر خدا باشید، زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

فال روزانه متولدین آبان

باغبان پنج روز از گل ها صحبت می کند

صبر بلبل در برابر قساوت خار هجران لازم است.

ای منال دل در مژگان گرفتاری هات

یک مرغ باهوش وقتی در تله می افتد باید آن را تحمل کند

آبان ماهی عزیز… هرکس قصد انجام کاری را دارد و می خواهد به چیزی یا شخصی برسد، برای رسیدن به این امر باید بر همه سختی ها غلبه کند. کار درست را انجام دهید. برای رسیدن به هدف، تنها به دانش نیاز نیست، بلکه برای رسیدن به نتیجه، باید در کنار دانش، یک باور قوی و گام های محکمی برداشته شود. پس از غرور دست بردارید و آن را امتحان کنید. حسابداری آنقدرها هم خوب نیست، شما دست سخاوتمندانه ای برای رسیدن به هدف دارید. هرچقدر هم قوی باشی باز هم به کمک خدا نیاز داری. پس به پروردگارت توکل کن، کار را به تأخیر نینداز و از تعلل دست بردار.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

من را ترک نکن، تو نور را دیده ای

سلام بر تو و دل شکسته ای

دست از دامن نکش عزیزم

پیراهن بیمار پاره شده است

دی ماهی عزیز… هدف خیلی خوبی برای خودت انتخاب کردی. از تلاش برای رسیدن به هدف خود دست نکشید و با تمام وجود به کار خود ادامه دهید. بهتر است صبور باشید و در آرامش راه خود را در زندگی ادامه دهید. غرور کاذب خود را دور بریزید افراط و تفریط در زندگی هیچ سودی ندارد و همیشه موجب ضرر و پشیمانی می شود. پس مراقب باشید. اگر کسی یا چیزی را ندیده اید، در مورد آن نظر ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟

بهمن ماهی عزیز… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت موقتی است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر اکنون شکست خورده اید، ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

کتاب باکی داستان شادی و اشک است

بیا از غم بی تو زنده شدم

شاید با هر دو چشمم عشقم را گفته باشم

خانه های سلمی فاین سلمک؟

مارس عزیز… تهمت خوردی، تهمت خوردی، ناراحتت کرد، اما بدان که به زودی ساده لوحی تو را همه خواهند فهمید و دست بدخواهان برمی گردد. یک اتفاق بسیار عجیب رخ می دهد که همه چیز را تغییر می دهد. اگر باهوش باشید به آنچه می خواهید خواهید رسید. یک نفر به دیدار شما می آید و غم شما را از بین می برد. به دوستان خود سر بزنید و بدین ترتیب قلب و روح خود را تازه کنید. تنبلی را که توشه ی شماست در راه رسیدن به هدف رها کنید و به راه هوش و سرعت برسید.