راز برد عادل هفته گذشته فاش شد

راز برد عادل هفته گذشته فاش شد

ویژه برنامه عادل که به مناسبت دربی تدارک دیده شده است در روزهای اخیر بازتاب مثبتی در فضای مجازی پیدا کرده است.


بهترین برای: مخصوصاً برنامه دربی عادل اخیراً در فضای مجازی با واکنش های مثبتی روبرو شده است، به سختی می توان در بین برنامه های متعدد منتشر شده در سایتی مانند اسپورت سهام، خودنمایی کرد. ما در حال تولید برنامه هستیم و بستری که برنامه عادل را ارائه می دهد در مقایسه با تلویزیون کاملاً محدود است، بنابراین اگر ارزش کار عادل را می بینید، در اینجا به برخی از دلایل موفقیت این برنامه پرداخته ایم:

یکی؛ عادل رک می گوید، خیلی واضح به اصل ماجرا می رسد، وقتی با مشاور رئیس جمهور در امور زنان تماس می گیرد، خیلی واضح از کمدی زیرساختی صحبت می کند که بهانه ای برای ورود زنان به استادیوم ها می شود، همین موضوع. . او نظر مردم پستو را بیان می کند، به راحتی می گوید که چگونه زیرساخت ها برای فعالیت های غیر فوتبالی فراهم شده است اما برای فوتبال نه، می گوید این کمترین حقوقی است که به زنان داده می شود، می گوید باشگاه در زمانی که کنفدراسیون آسیا بود چگونه بود. زیرساخت ها فراهم است اما در زیرساخت ها بازی های داخلی از بین می رود.

دو: عادل بلد است برنامه اش را نمک بزند، دو رباط صلیبی آسیب دیده را به برنامه خود دعوت کرد و در همان ابتدا به آنها گفت که آنها سلطان رباط صلیبی هستند، پس کارش را بلد است، برنامه را می کشند، که باشد. صادقانه، هر دو مهمان با هم می خوانند، آهنگ های مسخره امیرحسین صادقی، پورعلیگنجی را نمی خوانند حتی اگر پرسپولیس در تعداد هوادارانش اغراق می کرد، فضای برنامه به طرز خنده داری کنترل می شد، یعنی مدام یاد فوتبال می افتادیم. همین قاعده در تماس با عابدزاده که پایان سختی های زندگی بود و نباید دشمن جدی او بود رعایت شد و دیدار با عابدزاده که شخصیتی فوق العاده کاریزماتیک و محبوب بود در همین قالب انجام شد.

سه: نکته بعدی این است که عادل همیشه یک پکیج به مخاطبانش ارائه می دهد، یعنی با اینکه لحنش کنایه آمیز است، فراموش نمی کند که یک تحلیل به مخاطب فوتبال دوستش ارائه دهد، هنوز چیز زیادی از بازی نگذشته است، می دهد. تحلیلی کامل از فرم بازی استقلال و پرسپولیس در دربی و سپس البته کیفیت داوری را ارزیابی می کند و هر آنچه که یک برنامه از دربی نیاز دارد را به مخاطب ارائه می دهد. شاید تنها جنبه منفی برنامه او زیرنویس هایی بود که در جریان آنالیز بازی دیدیم که پر از اشتباهات تایپی و کمی سهل انگارانه بود.





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.








ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو