بهترین درام کره ای با درخشان و جذاب “پارک یون بین”

بهترین درام کره ای با درخشان و جذاب پارک یون

پارک یون بین یک ستاره 32 ساله کره ای است که در حال حاضر یکی از چهره های برجسته در صنعت سرگرمی کره به حساب می آید. او از چهار سالگی کار خود را به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد و از شش سالگی به عنوان بازیگر کودک وارد دنیای سینما و سریال های تلویزیونی شد.

به گزارش فرادید، اگرچه پارک یون بین در حال حاضر بیشتر به خاطر ایفای نقش یک وکیل جوان مبتلا به اوتیسم در درام «وکیل وو فوق العاده» شناخته می شود، اما دامنه نقش های او در واقع بسیار متنوع و جذاب است. از یک دانشجوی روزنامه نگاری عجیب و غریب گرفته تا یک دستیار باهوش تا یک کارآگاه ماوراء الطبیعه تا یک شاهزاده دوره چوسان که هویت خود را برای محافظت از تاج و تخت پنهان می کند. در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی از بهترین سریال های تلویزیونی او. این سریال به عنوان یک ستاره جوان و با استعداد در دنیای سینما و سریال های تلویزیونی نامی برای خود دست و پا کرد.

1. جوانان (2016)

روشن و جذاب

پنج دانشجوی دختر با شخصیت ها و سوابق مختلف در یک خانه زندگی می کنند. آنها عبارتند از: یو یون جائه، دانشجوی روانشناسی (به تصویر کشیده شده توسط پارک هه سو و جی وو)، دانشجوی هنرهای آشپزی مذهبی جونگ یئون (به تصویر کشیده شده توسط هان سونگ یون)، یون جین میونگ (به تصویر کشیده شده توسط هان)، یک کسب و کار اهل مطالعه. دانشجوی یه ری و بالاخره سونگ جی وون (با بازی پارک یون بین)، دانشجوی روزنامه نگاری با روحیه ای عجیب. این دختران که در ابتدا با یکدیگر غریبه هستند، به مرور زمان به هم نزدیکتر می شوند و از خصوصیات یکدیگر و مسائل پیچیده زندگی خود آگاه می شوند.

در این درام، پس از چندین نقش مکمل، بالاخره پارک یون بین توانست خود را به عنوان یک بازیگر درجه یک در نقش اصلی معرفی کند و بازخورد مثبت منتقدان و تماشاگران را دریافت کند.

2. کارآگاه شبح (2018)

روشن و جذاب

لی دایل (با بازی چوی دانیل) کارآگاهی است که ارواح را شکار می کند. دستیار او جونگ یو وول (با بازی پارک یون بین) شخصیتی جسور و پرشور دارد و 10 سال است که در این شغل کار می کند. لی دایل به طور غیرمنتظره ای درگیر پرونده ای مرموز در مورد مرگ یکی از اعضای خانواده جونگ یو وول می شود و تمام صحنه جنایت توسط زنی با لباس قرمز دنبال می شود.

این درام بسیار مورد استقبال قرار گرفت و پارک یون بین برای بازی در این درام نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در سریال کوتاه در جوایز KBS شد.

3. لیگ پر زرق و برق (2019)

روشن و جذاب

تیم بیسبال حرفه ای کره به نام “رویاپردازان” برای چهار فصل متوالی ناموفق بود و در پایان لیگ به رده آخر رسید. حالا مدیر تیم استعفا داده و شرایط سخت شده است. Baek Sung-soo (با بازی Namkong Min) که رزومه بسیار خوبی دارد اما تجربه مدیریتی ندارد، وارد داستان می شود. با وجود بودجه کم و جنگ داخلی، مدیر عملیات پرشور تیم، لی سه یونگ (با بازی پارک یون بین)، تنها زن تیم است و سعی می کند با هان جائه هی (با بازی هان جائه) تیمی تشکیل دهد. هی). توسط Jo Byung-kyu) می تواند به موفقیت بزرگی دست یابد.

این درام در کره توجه زیادی را به خود جلب کرد و محبوبیت آن به 19.1 درصد رسید. پارک یون بین برنده جایزه بهترین بازیگر زن در مینی سریال در جوایز Grimae 2020 برای بازی در این درام شد.

4. برامز را دوست دارید؟ (2020)

روشن و جذاب

پارک جون یونگ (با بازی کیم مین جائه) و چا سونگ آه (با بازی پارک یون بین) دو دانشجوی پرشور و درونگرا موسیقی کلاسیک هستند که در حالی که رویاهای خود را دنبال می کنند یکدیگر را ملاقات می کنند و درک می کنند که خوشبختی برای چیست. معنی؟

پارک یون بین جایزه بهترین بازیگر زن در مینی سریال درام رمانتیک را در جوایز درام SBS 2020 برای بازی در این سریال دریافت کرد.

5. مراقبت از پادشاه (2021)

روشن و جذاب

در دوره چوسان، همسر ولیعهد یک پسر و دو دختر دوقلو به دنیا آورد. این یک علامت بد شانس در نظر گرفته می شود و دختر باید کشته شود تا طلسم شیطانی شکسته شود. با این حال، مادر مخفیانه دخترش را از قصر می فرستد. سال ها بعد، کودک می میرد و آینده تاج و تخت را آسیب پذیر می کند. در همین حین، دختر (با بازی پارک یون بین) برمی گردد تا جای خود را پس بگیرد. با این حال او می ترسد که رازش فاش شود و تبدیل به فردی درونگرا و ساکت می شود. اما معلم خوش بین او جونگ جی وون (با بازی روون) می تواند اوضاع را تغییر دهد.

این اولین سریال کره ای زبان بود که این عنوان را در پنجاهمین دوره جوایز بین المللی امی کسب کرد. پارک یون بین نیز برای بازی خود جوایز متعددی از جمله جایزه محبوبیت و جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز درام KBS 2021 را دریافت کرد.

6. وکیل فوق العاده وو (2022)

روشن و جذاب

وکیل جوان وو یونگ وو (با بازی پارک یون بین) مبتلا به سندرم اوتیسم است. این موضوع موقعیت او را متفاوت از دیگران می کند و تعاملات اجتماعی و روابط عاطفی او را پیچیده می کند. اما هوش، حافظه فوق العاده و خلاقیت او در پیشرفت کارش تاثیر بسزایی دارد. او کم کم می تواند خود را به عنوان یک وکیل درجه یک به همکارانش ثابت کند.

این درام با استقبال خوبی روبرو شد و پارک یون بین به تیتر خبرها تبدیل شد و جوایز بسیاری را برای نبوغ خود دریافت کرد. این جوایز شامل عنوان بهترین بازیگر زن سال در The Star Awards، عنوان بهترین بازیگر زن (محلی) در جوایز The Kinolights و عنوان بهترین بازیگر زن سریال در Cine21 Awards بود.