میدونی کنسرو کوفته تبریزی با گوشت; با طعم آشپزی خانه مادری

کنسرو کوفته تبریزی با گوشت هانی - 480 گرم

کوفته تبریزمشاهده محصول در دیجی کالا

کوفته تبریزی یکی از غذاهای معروف آسیا به ویژه ایران و شهر تبریز است. این کوفته ها از گوشت گوسفند، برنج، تخم مرغ و ادویه های مختلف تهیه می شوند. اگر به دنبال طعم های اصیل و غذاهای خاص سنتی ایرانی هستید و وقت طبخ ندارید می توانید این کنسرو را تهیه کنید. اگر زندگی مجردی دارید، اگر در خوابگاه زندگی می کنید، اگر مادر شاغل هستید، اگر سن شما اجازه نمی دهد مدت طولانی جلوی اجاق گاز بایستید و اگر غذاهای قدیمی را که مادرتان می پزد دوست دارید. ، پس شما انتخاب کرده اید. کنسرو خوب کنسرو کوفته تبریزی با ماست و سبزی انتخابی سریع، اصلی و خوشمزه است که منتظر سفارش شما برای یک ناهار مفصل است. برای نوشیدن!

طرز تهیه کوفته تبریزی خوشمزه به سبک آذری چگونه است؟

هم اکنون به لینک زیر در سوپرمارکت دیجی کالا بروید و این تجربه خوشمزه کوفته تبریزی را از لینک زیر سفارش دهید.

% 10

۱۲۰ هزار

۱۰۸۰۰۰ تقسیمی

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیو برای دیجی کالا را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا