تبریک و تسلیت میرباقری برای سید شهید/ مرگ در بستر، زیبنده او نبود

تبریک و تسلیت میرباقری برای سید شهید مرگ در بستر،

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پس از شهادت سید حسن نصرالله، داود میرباقری کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» است، در یادداشتی ویژه به خبرگزاری مهر گفت: یادداشت شفیعی در وصف. ويژگيهاي دبير كل حزب الله اين شعر را در لبنان سروده است.

متن یادداشت به شرح زیر است:

به او گفتم: شهر خالی از عاشق است

اگر مرد نباشد، راهی برای وارد شدن به حال و هوای کوی وجود دارد، به دوستان نیاز است

گفت: چون روح بهار از یک سر شهر می آید

همانطور که گیاه از باران می روید، انسان نیز از خاک می روید

و آنچه اکنون لازم است صبر مردم و دل های امیدواران است (استاد شفیعی کدکنی)

خبر شهادت سید عزیز جبهه مقاومت ناگهانی و بسیار دردناک بود. روح بلند فرمانده جنگ بر ضد دشمن ترین دشمنان بشریت، محبوب دل همه آزادگان سید حسن نصرالله با سیمرغ شهادت تا پایان عشق ابدی و جاودانه پرواز کرد و در جوار پاکش آرام گرفت. اجداد

مرگ در رختخواب برای کسی که تمام لحظات زندگی زیبای خود را در تب و تاب مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست های نژادپرست، در تب و تاب دفاع از حق فلسطینیان، استقلال و وحدت فلسطین گذرانده، خوشایند نبود. اسراییل کودک کش که بی پروا، همه جانبه و بی قید و شرط مورد حمایت رژیم ظالم و مدافعان صلح و حقوق بشر بود، به دست ملت لبنان و سرانجام عاشقان زمان به شهادت رسید.

نوشیدن آب چنین شهادتی او را خوشحال می کند. اینجانب شهید جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال خواستارم که روح آن بزرگوار و همرزمان شهیدش قیام کند و راه پرافتخارشان را ادامه دهد. سید داود میرباقری.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین