این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان جهان را خالی می کند

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان جهان را

امیر قاسمی یکی از جعبه های سیاه فرهنگ و هنر ایران در سال های اخیر است.


بهترین برای: این امیر قسمی یکی از جعبه های سیاه فرهنگ و هنر ایران در سال های اخیر است چرا که درجه نفوذ او از بسیاری از فعالان فرهنگی و هنری مقیم ایران بیشتر است. رسما او را از طریق شبکه تپش می شناسیم، شبکه ای که غیرسیاسی است، بیشتر در حوزه موسیقی و سرگرمی فعالیت می کند، اما دائما وجود دارد و اوج خاصی را تجربه نکرده و افت جدی را تجربه کرده است. دائماً روی یک خط ثابت حرکت می کند.

اما موضوع امیر قسمی فقط شبکه طپش نیست، باید او را از صحبت های شهرام شبپره در آخرین گفتگوی خود با کامبیز حسینی هم بشناسیم، او حرفی زد که مدت هاست در ناخودآگاه خیلی ها وجود داشته و نسبتاً بیان نشده است. به منافع سنتی یا محافظه کاری. امیر قاسمی را به عنوان مرد پشت پرده، مافیا یا چیزی شبیه به این می شناسند که بسیاری از رویدادها، کنسرت ها و اساساً هر چیزی که مربوط به پول باشد برگزار می کند. اگر یادبود ابی باشد، او مسئول مراسم تشییع جنازه یک نوازنده است، رهبر ارکستر است، و او بیش از هر کس دیگری بر درآمد کنسرت کنترل دارد. یک پول هنگفت، خدا بزرگ است! همه می دانیم که خواننده های ایرانی گران ترین بلیت کنسرت ها را دارند، خواننده های ایرانی به دلیل محدودیت های عجیب در ایران نمی توانند در کشور خود کنسرت برگزار کنند و سالانه پول زیادی از ایران خارج می شود، اما برنده این معادله امیر قسمی و امثال او است.

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان جهان را خالی می کند

گفت وگوی قمیشی چندی پیش با امیر قسمی را ببینید که در آن با اصرار امیر قاسمی برای برگزاری کنسرت خداحافظی می کند. اگر حرف قمیش و شبپره را کنار هم بگذاریم راز ماجرا برملا می شود. امیر قسمی احتمالاً با ارتباطاتی که دارد بیشترین بهره را از نام های مطرح در عرصه موسیقی ایران می برد. شاید اسرارآمیزترین نکته درباره امیر قسمی این باشد که او همیشه از نظر جهت گیری سیاسی کم خطرترین مکان بوده است، او با برزو ارجمند تئاتر می کرد، مهناز افشار و حمید فرخ نژاد، با قمیشی دوست بود، از آن زمان تا کنون مشغول کار دمار بوده است. دقیقاً معلوم نیست کدام یک از شبپره ها سیاسی است. از کجا می آید و به کجا می رود؟ نقش رسانه های خارجی در این معمای پیچیده رسانه ای چه باید باشد؟

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان جهان را خالی می کند

نظر کاربران در مورد امیر قاسمی چیست؟

مقاله آرمین به شرح زیر است: امیر قسمی به نوعی ارتباطی با جامعه پر ازدحام لس آنجلس و سلبریتی های گاه مشهور آن است. حقیقت این است که این چیزها به شخصیتی مثل امیر قسمی می خورد.

تاریخچه: این امیر قاسمی واقعا بسته است. از طرفی سیاوش قمیشی را در هشتاد سالگی نیاوردند، پس سوال چیست؟

از چه غذایی متنفری؟ بعد از 40 سال برنامه نویسی در طول روز چه می کنید، این مرد واقعاً نمی داند چگونه مصاحبه کند!

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان جهان را خالی می کند

آناهیتا نیز از مصاحبه امیر قاسمی انتقاد می کند: بالاخره مصاحبه امیر قسمی و قمیشی را دیدم و حقیقت بار دیگر به من برخورد کرد. ما مصاحبه کننده صادق نداریم. این یکی از بهنود، این یکی از امیر قسمی. حتی این رفیق بدجنس شهاب حسینی هم از این امیر قاسمی ضعیف بهتر بود!

و علیرضا: من به قول شهرام شبپره به امیر قسمی اعتقاد دارم. او فقط یک فرد بد است که سعی دارد از مردم استثمار کند. هیچ وقت حس خوبی نسبت به این موضوع نداشتم.





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.








ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر Request_Internal E

دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو