فال تاروت امروز سه شنبه 10 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل:

کارت با مرد حلق آویز شده:

امروز احساس عجیب و آزاردهنده ای دارید. احساس می کنید کاری مهم برای انجام دادن دارید که فراموش کرده اید انجام دهید. سعی کنید این را به خاطر بسپارید، خودتان را دیوانه نکنید. به احتمال زیاد، شما هرگز چیزی آنقدر مهم را تجربه نکرده اید که بخواهید آن را فراموش کنید. شاید این احساس از رویاهایی که دیشب دیده اید ناشی شده باشد، اما زیاد درگیر آن نشوید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مه:

کارت عدالت:

آیا عزیز شما با خانواده اش مشکل دارد؟ در چنین شرایطی باید آماده شنیدن حرف های او باشید. بهتر است به جای صحبت از این مشکلات و سرزنش خانواده، سعی کنید شنونده خوبی باشید و در نهایت موضوع را کاملا بی طرفانه قضاوت کنید. احتمالا طرف مقابل شما نگرش درستی نسبت به شرایط فعلی ندارد و می توانید به او کمک کنید تا متوجه اشتباهش شود. البته مواظب باشید حرف شما لحن عاقلانه و احمقانه ای به خود نگیرد وگرنه با شما به مشکل می خورد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه ژوئن:

کارت جعلی:

امروز وقتی به شما دستور می دهند یا کسی سعی می کند شما را راهنمایی کند، با دقت به آنچه گفته می شود گوش دهید. اگر مراقب نباشید ممکن است در مسیر اشتباه قرار بگیرید، آنچه از شما انتظار می رود را به درستی انجام ندهید و در نتیجه مجبور شوید همه چیز را از نو شروع کنید. اگر بخشی از توضیحاتی که به شما داده شده متوجه نشدید، در پرسیدن سوال تردید نکنید. همیشه سوال پرسیدن بهتر از مرتکب یک اشتباه غیرقابل جبران است.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

کارت عاشق:

امروز به یک رابطه عاشقانه ایده آل نیاز دارید. اگر هنوز مجرد هستید، چشمان خود را کاملا باز کنید. فرد فوق العاده ای که امروز در مقابل شما ایستاده احتمالا جنبه دیگری نیز دارد که از شما پنهان کرده است یا به دلیل جنون ناگهانی از چشمان شما پنهان شده است. اگر متاهل هستید، تمایل شما به احساسات عاشقانه قوی ممکن است باعث شود فکر کنید که شریک زندگی تان دیگر شما را به اندازه سابق دوست ندارد. در واقع، او اصلاً تغییر نکرده است و این شما هستید که به چیزهای بیشتری نیاز دارید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت ملکه:

به نظر می رسد چیزی که در حال حاضر شدیداً به آن نیاز دارید، ناگهان تبدیل به خاکستر شده است. شما می توانید کل خانه را جستجو کنید و خود را دیوانه کنید تا آن را پیدا کنید. یک دقیقه صبر کنید؛ آیا واقعاً به این میزان نیاز دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، دست خود را بگیرید و به جای چرخش، روی افکار خود تمرکز کنید. اگر هنوز نتوانستید آن را پیدا کنید، نگران نباشید! این به شما این امکان را می دهد که آن را در جایی که هرگز فکر نمی کردید پیدا کنید، مانند درست جلوی چشمانتان.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت داوری:

به حرف کسانی که امروز غیبت می کنند گوش نده. همه شایعات در اطراف شما احتمالاً چیزی جز دروغ و تخیل نیستند. شاید یکی از نزدیکان شما این داستان ها را بسیار قانع کننده برای شما تعریف کند، اما هنوز کاملاً از واقعیت آنها مطمئن نیستید و بهتر است بر اساس آنچه می شنوید چیزی را باور نکنید. کسی رو قضاوت نکن در غیر این صورت ممکن است کاری انجام دهید یا بگویید که در مدت زمان بسیار کوتاه و زمانی که حقیقت آشکار شد پشیمان شوید یا شرمنده شوید.

تاروت خوانی روزانه برای متولدین مهر:

کارت پاپ:

امروز آنچه را که از اطرافیانتان می شنوید باور نخواهید کرد. مثل این است که آنها هرگز قبل از گفتن این کلمات فکر نمی کنند. شاید فکر کنید گفتن این کلمات مضحک است، اما گاهی اوقات بهتر است بدون فکر چیزی بگویید تا اینکه اجازه دهید سکوت تمام ارتباطات را قطع کند. افکار گفته شده را می توان اصلاح کرد، اما امکان تغییر آنها وجود ندارد مگر اینکه گفته شود.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه نوامبر:

کارت امپراتور:

بحران های عاطفی امروز رفتار شما را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است کمی گیج و متشنج باشید. مشکلات خانوادگی ذهن شما را به خود مشغول کرده و نمی دانید برای حل آنها چه کاری می توانید انجام دهید. در واقع این مشکلات از ناتوانی در صحبت و ارتباط کافی با سایر اعضای خانواده ناشی می شود و باعث می شود که ندانید برای حل این مشکلات چه کاری انجام دهید. اولین کاری که برای از بین بردن این مشکلات باید انجام دهید این است که خود را آشکارا بیان کنید و نظرات خود را بیان کنید و دیگران را نیز تشویق کنید که صحبت کنند.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر:

کارت پاور:

امروز قوه تخیل شما بسیار بالاست و اگر به فعالیت های هنری مانند نویسندگی، موسیقی یا نقاشی علاقه مند هستید، می توانید از این موقعیت بسیار بهره مند شوید. اگر اکنون از این مهارت استفاده نکنید، به زودی تمام ایده های بزرگی که دارید از دست خواهند رفت. اگر در حال حاضر بیش از حد مشغول هستید، حداقل آن را یادداشت کنید تا فراموش نشود.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین آن روز:

کارت داوری:

امروز شک و تردید در مورد یک دوست ذهن شما را به خود مشغول می کند. آیا این شخص از شما پول قرض کرده است؟ یا قول داده برای شما کاری انجام دهد؟ آیا می توانید به او اعتماد کنید و با اطمینان به او اعتماد کنید؟ بهترین راه برای یافتن پاسخ این سوال این است که به گذشته و رفتار فعلی او نگاه کنید و بر اساس آن درباره او قضاوت کنید. اگر رفتار آنها قبلا با دلبستگی همراه نبود، به احتمال زیاد هیچ چیز تغییر نکرده است و شما با همان شخص قبلی روبرو هستید.

تاروت خوانی روزانه برای متولدین بهمن:

کارت ماشین:

امروز در هر کاری که می خواهید انجام دهید با احساس سردرگمی و بلاتکلیفی مواجه خواهید شد و این مانعی جدی برای انجام وظایف و مسئولیت های شما خواهد بود. طوری جلو می روی که انگار در انبوهی از غبار گیر کرده ای و نمی دانی به کدام سمت بروی.

تسلیم این احساس نشوید و رفتار عملی و منطقی معمول خود را اتخاذ کنید. ممکن است مثل همیشه برای شما آسان نباشد، اما اگر تمرکز کافی داشته باشید موفق خواهید شد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس:

کارت درویشی:

امروز مسائل معنوی و اخروی برای شما پیچیده تر از همیشه به نظر می رسند و چیزهایی که برای دوستان و اطرافیان شما بسیار بدیهی به نظر می رسند عجیب و حتی مشکوک به نظر می رسند. نگران نباشید، این می تواند نشانه بسیار خوبی باشد، اما این مسائل را با دیگران در میان نگذارید و با تحقیق و مطالعه پاسخ سوالات خود را بیابید. این به شما کمک می‌کند پس از یافتن پاسخ‌های خود، در باورهای خود قوی‌تر شوید.