رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک می شود

رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک

شکست شب گذشته استقلال در دوحه باعث شد نکونام به دردناک ترین شکل ممکن از استقلال خداحافظی کند.


بهترین برای: شکست شب گذشته استقلال در دوحه باعث شد نکونام به دردناک ترین شکل ممکن از استقلال خداحافظی کند. اکرم عفیف در شبی که حسینی با اشتباه عجیبی راه را برای گلزنی السد به استقلال هموار کرد به سمت آبی ها رفت.

رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک می شود

به هر حال ماجرای نکونام و استقلال به پایان راه و زین رسیده است، پس باید منتظر خبر جانشینی استقلال در دایس باشیم. در ادامه به بررسی چند گزینه احتمالی مدیران استقلال برای هدایت این تیم در ادامه فصل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ریکاردو ساپینتو

رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک می شود

ساپینتو روز گذشته اعلام کرد که آماده هدایت استقلال است. همین دو فصل پیش مربی پرقلی روی نیمکت آبی ها نشسته بود. اما با وجود عملکرد هجومی تیمش و فوتبال سیال تری که او نسبت به نکونام ارائه می کرد، کناره ماندن و هجوم های گاه و بیگاه او به وضوح باعث شد که او و تیمش در فینال جام حذفی در شرایطی مشابه قرار بگیرند، به طوری که دستان استقلال در این دیدار خالی بود. پایان فصل . با این حال ساپینتو ناکامی در استقلال قبرس را جبران کرد و حالا می خواهد با این جام به استالال بازگردد. باید دید واکنش مدیران آبی به این خبر چگونه است.

فرهاد مجیدی

رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک می شود

فرهاد مجیدی محبوب ترین گزینه ایران است و هواداران استقلال علیرغم بازدیدهای متعددش هرگز از سینه او بیرون نرفتند. او شاید تنها گزینه ایرانی باشگاه است که در سه دوره حضورش روی نیمکت آبی ها از هدایت این تیم کنار گذاشته نشده است و هر زمان که بخواهد به نیمکت استقلال بازمی گردد. اما مجیدی نسبت به همه گزینه های موجود برتری دارد که دست مدیران را برای انتخاب او باز می گذارد. تنها عنوان قهرمانی استقلال در لیگ برتر در 10 سال اخیر بدون حتی یک شکست در سی هفته به دست آمد. دسر چیزی است که می تواند موفقیت بزرگی برای هواداران آبی تلقی شود و بازگشت مجیدی می تواند شوک مثبتی برای تیم نسبتا خوب آبی ها باشد.

استراماچونی

رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک می شود

پست اینستاگرام استراماچونی احتمالا هنوز هم نظر ایرانیان را به دنبال دارد. استرا شاید پس از رایکوف محبوب ترین بازیکن خارجی نیمکت نشین این تیم باشد. مردی که در چند هفته ای که در تهران بود با 2-5-3 ایتالیایی خود هواداران را مجذوب خود کرد، اما عمرش به قول برخی فوتبالیست ها برای دیدن سود تهران کوتاه بود. البته احتمالاً استرا از تمایل هواداران استقلال برای حضور در تیم E-Team آگاه بود، اما تصمیم گرفت تا زمانی که غرامت خود را دریافت نکرده، هدایت هیچ تیمی را نپذیرد. این ایتالیایی بود که از بازی استقلال – استرا نهایت استفاده را کرد. محبوبیت خرید و جیبش را پر از یورو کرد و حالا هم عده ای از هواداران استقلال خواهان بازگشت فریاد نام استروست هستند.

سرگئی زاکیروویچ

رد پای نکونام توسط این چهار نفر از استقلال پاک می شود

اخیرا تلاشی از سوی هلدینگ خلیج فارس برای بررسی گزینه های مختلف خارجی انجام شده و برخی رسانه ها مدعی هستند سرگی زاکیروویچ گزینه اصلی مدیران هلدینگ است. زاکیروویچ توسط کیوسفسکی و معمر ممیشوویچ نماینده ژیلیکیچ به استقلال معرفی شد. همان دو بوسنیایی که با سختی از استقلال رفتند. ژاکیروویچ اخیرا از هدایت دیناموزاگرب کنار گذاشته شد و نباید شکست 9-2 این سرمربی مقابل بایرن مونیخ را نادیده گرفت. پس از شکست سنگین سرجی مقابل بایرن، مدیران دینامو دستور برکناری این مربی را دادند که البته سابقه قابل دفاعی داشت. سرگی در آخرین فصل لیگ کرواسی به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد. این مربی که سابقه همکاری با صادق محرمی را دارد با قهرمانی های فراوان دیناموزاگرب را ترک کرد اما سوال اصلی این است. آیا جواد می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی نکونام باشد؟





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.








ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر Request_Internal E

دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو