طرز تهیه مرغ گیلاس با پلو زعفرانی + آموزش تصویری

چهار عسل طبیعی گیاه زیکا - 900 گرم

جوجه گیلاس یک غذای محبوب و خوشمزه است که می توانید یک بار درست کنید و به سفره خانواده اضافه کنید. مرغ با وجود اینکه در انواع کاسرول ها، دلمه ها، سالادها، فست فودها و غذاها استفاده می شود، استفاده از آن به عنوان غذای اصلی و به صورت کاسرول بیشتر طرفدار دارد. دستورهای زیادی برای تهیه خورش مرغ خوشمزه و لذیذ وجود دارد و هر آشپزی ممکن است روش مخصوص به خود را برای پخت مرغ داشته باشد. اگر از درست کردن بارها و بارها مرغ خسته شده اید و می خواهید مرغ را به روشی جدید برای خانواده و عزیزان خود تهیه کنید، حتما این مقاله را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

مواد مورد نیاز

مواد مقدار
مرغ 2 یا 3 عدد
گیلاس بدون هسته 1 لیوان
پیاز 2 عدد
زعفران دم کرده در صورت نیاز
کره 30 گرم
عسل یا شکر در صورت نیاز
زردچوبه و نمک در صورت نیاز

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

٪ ۵۰

۵۴۸۹۰۰

۲۷۴,۴۵۰ بخش

نکات پخت مرغ؛ 13 نکته طلایی برای خوشبو کردن و خوش طعم شدن مرغ

طرز تهیه مرغ گیلاس

۱.
ابتدا تکه های ران مرغ را سرخ کرده و مقداری زردچوبه و نمک به آن اضافه کنید. سپس در همان ماهیتابه پیاز ناگینی را سرخ کرده و مرغ ها را داخل آن بریزید و به اندازه دو سوم مرغ ها آب جوش بریزید. مقداری زعفران و نمک بریزید و بگذارید یک ساعت و نیم تا دو ساعت روی حرارت ملایم بپزد.
۲.
آلبالوهای بدون هسته را با مقداری شکر یا عسل مخلوط کنید و بگذارید نیم ساعت بماند. پیاز رنده شده را تفت دهید و پس از جذب آب مقداری روغن به آن اضافه کنید. پس از تفت دادن کامل پیازها، آلبالو را اضافه کرده و تفت دهید، سپس زعفران و کره را اضافه کنید. بعد از اینکه مرغ آب خود را گرفت، این سس را به مرغ اضافه کنید.
۳.
این قابلمه را به مدت سی تا چهل دقیقه روی حرارت ملایم بپزید و داخل روغن بریزید.

این خورش خوشمزه را با پلو زعفرانی سرو کنید. برای نوشیدن!

به یاد داشته باشید زمانی که گیلاس تازه در فصل موجود نیست، می توانید از گیلاس یخ زده برای پخت مرغ گیلاس استفاده کنید.

گیلاس منجمد Pmina - 400 گرم
انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا