(تصاویر) زندگی خصوصی «ندا قاسمی»; سری از اسکله برس تا ظهر خ

تصاویر زندگی خصوصی ندا قاسمی سری از اسکله برس تا

تصاویر زندگی خصوصی ندا قاسمی سری از اسکله برس تا

ندا قاسمی بازیگری در تئاتر را از سال 1385 آغاز کرد. سپس به عنوان بازیگر و مجری در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه مشغول به کار شد و از سال 1372 به عنوان گوینده، دوبله و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول به کار شد. وی همچنین دانشجوی دکتری شیمی آلی دانشگاه تهران است.

بیوگرافی ندا قاسمی

او علاوه بر بازیگری تئاتر و تلویزیون به دوبله نیز می پردازد. او بازیگری در تئاتر را از 20 سالگی آغاز کرد و در سال 1374 با نمایش بهی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد. او اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون با بازی در نقش شیرین در سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی به دست آورد.

او درباره نقش خود در نقش اسمورف و داستان ازدواج گفت: با پیشرفت نویسنده، شخصیت های بیشتری را در بازیگران می بیند و طبیعتاً کنترل بیشتری نسبت به قبل بر روی این دارد که چه اتفاقاتی برای بازیگر می نویسد و چه نوع ماجراها و ویژگی هایی را درگیر کند. او در.” ندا قاسمی همچنین در سریال رادیویی «قلب بنفش» به کارگردانی میر طاهر مظلومی بازی کرد.

عکس ندا قاسمی با لباس زیبای بلوچی

ندا قاسمی از آن دست بازیگرانی است که اگرچه فعالیت محدودی در شبکه های اجتماعی دارد، اما همچنان عکس های جالب و زیبای خود را منتشر می کند. او در یکی از پست های اخیر خود تصویری زیبا از چابهار و اسکله بریس منتشر کرده است.

بریس اسکله کجاست؟

اسکله بریس یکی از پرطرفدارترین اسکله های نزدیک چابهار است و در سال های اخیر گردشگران زیادی برای دیدن زیبایی های چابهار به چابهار سفر کرده اند. در میان سواحل جنوبی کشور، سواحل خلیج فارس معروف ترین است. سواحل دریای مکران در نزدیکی چابهار از جمله سواحل صخره‌ای بی‌نظیر ایران است.

در سال های اخیر محدودیت ها برای بازدید از سواحل اطراف چابهار کاهش یافته و افراد زیادی برای بازدید از اسکله های اطراف چابهار به این منطقه سفر می کنند. بسیاری از گردشگران ساحل و اسکله بریس را یکی از زیباترین مکان های دیدنی چابهار می دانند. با توجه به طبیعت بکر ساحل بریس، در حال حاضر امکانات زیادی در این منطقه وجود ندارد. اما زیبایی خیره کننده این ساحل، بازدید از این مکان را در سفر به چابهار به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل می کند.

سریال نون خ

نون خان نام مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی پخش شده از شبکه یک به تهیه کنندگی مهدی فرجی، نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی است. عنوان نون خا اشاره ای به نام شخصیت اصلی داستان یعنی نورالدین خانزاده است که با هموطنان خود به ماجراجویی می پردازد. این سریال که در سال های 2018، 2019، 2018، 2019، 2020 و 2013 از شبکه یک سیما پخش شده است، تاکنون 5 فصل داشته است.

منبع: گفتن