فال حافظ امروز پنجشنبه 12 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

پس سکوت او در اینجا زبان گفتاری است.

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که خبری که منتظرش بودید رسیده است. زمان اتصال نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.

فال برای متولدین فروردین

اگر در نظر داشته باشم که شاکیان را مقصر بدانم

نذار مست و شاخ بشم

زهد راننده تازه آموخته راه است

من که در دنیا بدنامم، عقلم چیست؟

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروزی از فال حافظ نشان می دهد که آنها می خواهند از مسیری که شما در آن هستید منحرف شوند. او را متهم می کنند و می گویند کار انجام شده تهمت نیست. شما خود در دو راه گیر کرده اید و گیج شده اید. ذهن شما کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند، همه چیز را می داند و قلب خون آلود شما را درمان می کند.

فال برای متولدین خرداد

یک زین توسعه یافته که روی صورت گل می پوشید

روی صفحه با گل و گل خط می کشی

اشک مخفیگاه من

زن سوئی هفت پرده به سمت بازار می کشد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که دعای شما فقط برای مال و ثروت است، اما بدانید که شما ثروتی دارید که ممکن است دیگران از آن غافل شوند و این نعمت سلامتی است. برای رسیدن به هدف، باید ریسک کنید. باهوش باشید و اطراف خود را نادیده نگیرید. بیشتر روی رشد معنوی خود تمرکز کنید، طمع روزها و مادیات نداشته باشید.

فال برای متولدین تیرماه

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

منتظر نباش که طول عمر من به امید وصلت بستگی داشته باشد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید کارتان را به دست خدا بسپارید. دیگه کاری نمیتونی بکنی فقط باید صبور باشید. سرنوشت تصمیم خواهد گرفت که چه کاری باید انجام دهید، پس برای آنچه می خواهید اتفاق بیفتد دعا کنید. اگر بخواهید چیزی را به زور بگیرید، به زودی آن را از دست خواهید داد. پس با خدا باش و بر او توکل کن.

فال برای متولدین مرداد

دو دوست باهوش و قدیمی

سرگرمی و کتاب و گوشه چمن

من این مقام را به دنیا و آخرت نمی دهم.

با اینکه هر بار به سمت نخست وزیری افتادند

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید شما نزد خداوند مقام و منزلتی دارید و به هیچ وجه حاضر نیستید آن را به مقام دنیوی بفروشید. شما در امور دنیوی موفق هستید و رمز موفقیت شما رضایت و سپاسگزاری از خداوند است. فراز و نشیب حوادث شما را بسیار آزمود، اما شما همیشه صبور بودید و دست از حقیقت برنداشتید. بسیار مراقب باشید که در دام شیطان نیفتید. اندیشه خردمندانه شما بر زمان غلبه کرده است.

فال برای متولدین شهریور ماه

در فصل گل می روم

وقتی این کار را می کنم به خود می بالم

از این همه محصول زهد و معرفت، شاعر کجاست؟

چنگ و چنگ می نوازم و نی می خوانم

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ حاکی از آن است که شما در حال شروع مرحله جدیدی از زندگی خود و رسیدن به رشد فکری هستید. سپس ایمان و عملت را کامل کن. شما از فریبکاری و ریاکاری اطرافتان ناراحت هستید. لطف خدا شامل حال شما می شود و خبرهای ارزشمندی به شما می دهند که شما را بسیار خوشحال می کند.

فال برای متولدین مهر ماه

رفتم باغ صبحمی تا چنام گلی

ناگهان آواز بلبل را شنیدم

چو بیچاره من عاشق گل شد

و صدای جیغی در میان چمن ها می پیچد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز شما این تعبیر را دارد که هر کاری می خواهید انجام دهید، کمی در مورد آن فکر کنید. اگر عجله کنید پشیمان می شوید پس از لطف و درایت خود استفاده کنید. یک دقیقه صبر کن شما به آنچه می خواهید می رسید. به این ترتیب دردسرها و ضررهای زیادی متحمل خواهید شد اما ارزشش را دارد. امیدوارم زمان شما تغییر کند.

فال برای متولدین آبان ماه

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز به شما نشان می دهد که از افراد فریبکار و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید، از تکبر و غرور دوری کنید. شما فردی تندخو و حساس هستید. در مواجهه با چالش ها و اتفاقات زندگی پیگیر باشید و به راحتی ناامید نشوید. تنها حرفه شما در زندگی صداقت است، به همین منوال ادامه دهید و امیدوار باشید که در ازای کارهای خوبی که انجام می دهید از خداوند اجر و پاداش بگیرید.

فال متولدین آذر

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید وقتی آن را بو می کنید

قلب من جواهر زیبایی و اسرار عشق است

شما این قدرت را دارید که گرسنگی نکو را برطرف کنید

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ می گوید غرق روزها و خاطرات گذشته و دلت پر از رازهای زیباست. مخالفان زیادی در راه شما هستند. از انجام کارهایی که در آینده پشیمان خواهید شد خودداری کنید. در بین دوستان و آشنایان شما افرادی هستند که می توانند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند. مصمم تر از همیشه راهی را که برای شاد بودن انتخاب کرده اید ادامه دهید.

فال برای متولدین آذر ماه

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به موقعیت یا موقعیت شما اهمیتی نمی دهم

چه نقش هایی را ارتقا دادیم و سودی نداشت

سبک ما افسانه ای شده است

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ امروز می گوید که شما در حال تجربه ناامیدی و غم زیادی هستید و آینده خوبی را در انتظار خود نمی بینید. زمانی که شکست های خود را در کنار موفقیت های دیگران قرار می دهید غمگین می شوید اما نگران نباشید زیرا به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که زندگی جدیدی به شما می بخشد و تلاش شما را دوچندان می کند. با اذن خدا به هدفت میرسی.

فال متولدین بهمن

نیازی به دکتر نیست

وجود نازک خود را اذیت نکند

همه کسانی که شما را تحقیر می کنند

به آتشت جز جانت اعتماد نکن

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که همیشه از سلامتی خدا شکر نمی کنید. اگرچه از نظر ظاهری جدی هستید، اما قلبی مهربان و دلسوز دارید. از چشم زخم در امان هستی. از تمسخر اطرافیان در امان هستید. کار خودت را بکن با اذن خدا به اهدافت میرسی.

فال برای متولدین اسفند

بدون عشق روز من روشن نخواهد بود

زندگی من شبها دوام نیاورد

وقتی ازت خداحافظی کردم خیلی گریه کردم

هیچ نوری در چشمان من دور از صورت تو نیست

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز می گوید انسان فقط بی روح و تاریک زندگی می کند. حتی اگر رویایی که در دل خود دارید غیرممکن به نظر برسد، اما با کمی صبر و حوصله می توان مشکلات را حل کرد و به آرزویتان رسید. ناامید نشو، از درخواست دست بردار و به خدا توکل کن.