واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ نتفلیکس ممکن است 170 میلیون دلار از بچه گوزن ضرر کند

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، بازیگران مشهور هری پاتر در مورد درگذشت همبازی خود مگی اسمیت سکوت خود را شکستند و درباره نقش و اهمیت او صحبت کردند.
دنیل رادکلیف که با او در فیلم‌های دیوید کاپرفیلد و هری پاتر بازی کرد، در بیانیه‌ای به مطبوعات گفت: «وقتی برای اولین بار مگی اسمیت را دیدم، نه ساله بودم و فیلمنامه دیوید کاپرفیلد را که اولین فیلم من بود می‌خواندم. من چیز زیادی درباره او نمی‌دانم، اما خانواده‌ام می‌گویند که وقتی فهمید که من در حال بازی با اسمیت هستم، بسیار هیجان‌زده شده بود و من به اندازه کافی خوش شانس بودم که ده سال با او در فیلم های هری پاتر کار کردم. او قدرتمند و باشکوه بود.

از هرکسی که با او کار کرده بپرسید، او ترکیبی از همه چیزهایی بود که شما را می ترساند، مجذوب می کرد و به همان اندازه خنده دار و شیرین بود.
من برای همیشه سپاسگزارم که به اندازه کافی خوش شانس بودم که با او کار کردم و در صحنه فیلمبرداری با او وقت گذراندم. اسطوره واژه ای پرکاربرد است. اما اگر یک نفر باشد، مگی است. ممنون مگی.”
اما واتسون بازیگر نقش هرمیون گرنجر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره رابطه خود با مگی توضیح داد: «در دوران کودکی نمی‌دانستم مگی افسانه‌ای چیست، زنی که به اندازه کافی خوش شانس بودم که همین فضا را با او به اشتراک بگذارم. واتسون بعداً با اشاره به فیلم هری پاتر گفت: “او واقعاً صادق، بامزه و محترم بود.”
“مگی، پروفسور مرد بزرگی بود و خدا را شکر که توانستی خودت را ثابت کنی. ممنون از این همه لطفت. دلم برایت تنگ شده است.”

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ نتفلیکس ممکن است 170 میلیون دلار از بچه گوزن ضرر کند

روپرت گرینت بازیگر ران ویزلی نیز در پستی نوشت:
“وقتی این خبر را شنیدم قلبم شکست. مگی بسیار خاص، همیشه خنده دار و همیشه مهربان بود. من احساس خوشبختی می کنم که با او کار کردم و به خصوص خوش شانس بودم که در جوانی رقصیدم و بخشی را با او به اشتراک گذاشتم.”

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ نتفلیکس ممکن است 170 میلیون دلار از بچه گوزن ضرر کند

تام فلتون بازیگر نقش دراکو مالفوی نیز گفت:
“خیلی متاسفم که با خبر مرگ مگی بیدار شدم. به جرات میتونم بگم هیچ کس مثل اون نیست. ممنون که از روز اول از ما مراقبت کردید. ممنون که اجازه ندادید من از صحنه اخراج بشم. در حین تغییر شکل من از خنده میمردم از شما برای نشان دادن راه.
گری پیرمن بازیگر سیاه‌پوست کوروش نیز به مطبوعات گفت:
“مگی اسمیت در کنار لارنس اولیویه (بازیگر و کارگردان) و جان گیلگود (بازیگر انگلیسی) یکی از بهترین ها بود… کسانی که استعداد خیره کننده او را روی صحنه دیدند می گویند هرگز او را فراموش نخواهند کرد. بازی شگفت انگیز او در فیلم ها برای همه برای دیدن و لذت بردن از “هنرمند، اگر ما خوش شانس، یک بار در یک نسل است.”

اگر بچه گوزن برنده شود، فیونا یا نتفلیکس 170 میلیون دلار غرامت خواهند پرداخت

ریچارد گاد بیبی گوزن سریالی درباره مردی به نام دنی است که توسط زنی به نام مارتا مورد تعقیب و آزار قرار می گیرد.

جمله «اقتباس از یک داستان واقعی» در ابتدای سریال پخش شده از پلتفرم نتفلیکس نشان داده شده است و این جمله می تواند یک اشتباه ۱۷۰ میلیون دلاری برای نتفلیکس باشد.

ریچارد گاد گفت که داستان را بر اساس اتفاقی که در جوانی برای او رخ داده است، بنا کرده است. به گفته خودش، او در حین کار در یک کافه با زنی آشنا شده و آن زن حدود چهار سال ریچارد را مورد آزار و اذیت قرار داده است. حدود چند روز پس از پخش سریال، مردم و رسانه ها مارتا واقعی را پیدا کردند و به او توهین های زیادی کردند.

فیونا هاروی زنی است که مارتا برای او خلق شد.

او اخیراً از نتفلیکس به دلیل عدم تلاش بیشتر برای مخفی نگه داشتن هویتش و دروغ گفتن در مورد او 170 میلیون دلار شکایت کرده است.

در سریال شاهد دستگیری مارتا به دلیل تعقیب و آزار هستیم. اما در واقعیت، ریچارد تنها زمانی از پلیس اخطار دریافت می کند که می خواهد از فیونا شکایت کند.

همچنین گفته می شود که فیونا به ریچارد تجاوز جنسی کرده و چشمان او را بیرون آورده است، اگرچه هر دو در واقع تکذیب شده اند.

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله / احتمال ضرر 170 میلیون دلاری نتفلیکس از بچه گوزن

نتفلیکس پیشنهاد داد که این موضوع را خارج از دادگاه حل و فصل کند. اما فیونا و وکیلش این درخواست را رد کردند و قاضی اجازه داد تا پرونده ادامه یابد.

قاضی گری کلاسنر گفت که استفاده از عبارت “بر اساس یک داستان واقعی” مخاطب را به باور سریال دعوت می کند، اگرچه اتهامات فیونا در واقع بسیار مذموم است. اما این بسیار ترسناک تر از آن چیزی است که آنها در فیلم انجام می دهند.

او گفت:

“تفاوت زیادی بین تعقیب کردن یک نفر و دستگیر شدن به دلیل تعقیب و آزار وجود دارد، همانطور که بین آزار جنسی و رفتار نامناسب، و همچنین تفاوت بین فشار دادن و بریدن چشم دیگران وجود دارد. در حالی که اقدامات هاروی مذموم است، فیلم نشان می دهد که درست برعکس در ذهن بیننده.» این می تواند تأثیر بدی داشته باشد.

گاد در دفاع از خود ادعا می‌کند که فیونا سال‌ها او را دنبال می‌کرد، تقریباً 41000 ایمیل و 700 توییت برای او ارسال کرد و زمانی که برای شکایت به پلیس رفت، فیونا فقط به او هشدار داد.

گاد همچنین گفت که هم داستان و هم سریال کمی تحریف شده اند و خاطرنشان کرد که برای شروع همه چیز نباید بر اساس واقعیت باشد. این رسانه همچنین بیان می کند که گاد نمی خواهد از اصطلاح “واقعی” استفاده کند. با این حال، او این کار را به درخواست نتفلیکس انجام داد.

کلاوسنر از این خبر استفاده کرد تا گفت که توانایی نتفلیکس برای پخش داستانی که می‌دانست به عنوان یک داستان واقعی درست نیست، ثابت می‌کند که نیت بدی دارد.

وی افزود:

نتفلیکس باید می‌دانست که این ادعاها درباره هاروی نادرست است و با پخش آن به عنوان یک داستان واقعی، مردم به دنبال مارتا واقعی می‌گردند و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، اما هیچ کاری برای اطمینان از صحت داستان انجام نداده یا برای حفظ هویت واقعی مارتا تلاش بیشتری انجام نمی‌دهد. راز.”

هاروی گفت که پس از اطلاع از هویتش، پیام های تهدیدآمیز زیادی دریافت کرده و مدتی از ترس حتی نمی تواند خانه اش را ترک کند.

در نهایت، این نبرد حقوقی هنوز ادامه دارد و مشخص نیست که آیا نتفلیکس یا فیونا هاروی در نهایت برنده خواهند شد.

ترجمه: رها رستمی

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین