لاته فوری Vans Cafe یک تقویت کننده کافئین خوشمزه است

لاته فوری ونس کافه - 298 گرم 10 عدد

لاته فوری مشاهده محصول در دیجی کالا کافه وان

Vans Cafe Instant Latte; این نوشیدنی برای مواقع خستگی یا کسالت در محل کار و خانه مناسب است. زمانی که وقت ندارید به کافه های مورد علاقه خود بروید یا زمانی که می خواهید در حین استراحت یک فنجان لاته فوری بنوشید، می توانید لاته فوری کافه وانس را بنوشید. لاته در لغت به معنای شیر است. تفاوت کافه لاته و کاپوچینو به طور کلی در نسبت قهوه به شیر است، بنابراین در کاپوچینو این نسبت ها برابر است، اما در کافه لاته نسبت قهوه به شیر سه به یک است. اگر ترجیح می دهید طعم قهوه در ترکیب شیر و قهوه ای که می خورید غالب باشد، لاته فوری کافه وانس نوشیدنی مورد علاقه شما خواهد بود.

کافه ونز در زمینه تولید و فرآوری قهوه فعالیت می کند و به صورت ترکی، فرانسوی، اسپرسو، کافی میکس، کاپوچینو، کافی میکس رژیمی، هات چاکلت، لاته و … عرضه می کند. محصولات مبتنی بر قهوه و کاکائو را ارائه می دهد. این مجتمع بزرگ تولیدی صنایع غذایی وارد کننده اولین دستگاه بو دادن با هوای گرم ایران می باشد.

راهنمای خرید دستگاه قهوه ساز; تمام نکاتی که باید بدانید

برای خرید این محصول با کیفیت از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر اقدام نمایید.

34%

۱۶۵۰۰۰

۱۲۳۷۵۰ بخش

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیو برای دیجی کالا را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا