فال حافظ امروز دوشنبه 16 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

مرا بفرست، پرنده مقدس

راه رسیدن به مقصد طولانی است و من یک مسافر جدید هستم

ای نسیم صبحگاهی خدمتم بده

وقت نماز صبح را فراموش نکنید

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که اینقدر خود را دست کم نگیرید. برای ثروتمند شدن و با اعتبار شدن، می توانید کارهایی مانند دیگران انجام دهید، به تلاش و امید نیاز دارید. دعا و ایمان خود را فراموش نکنید. وقتی تمام تلاش خود را بکنید، به دوست و نیاز خود خواهید رسید.

فال برای متولدین فروردین

چقدر تو برای من شیرینی، تو قلب قلب منی

این پسران گناهکار پدرانشان را به یاد نمی آورند

من یک گوشه نشین گوشه نشین هستم

من از همه جا چنگ و تنبور می نوازم

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که فکر می کنید تا به حال عمر خود را تلف کرده اید. به همه چیز و همه کس شک داری. دلت را پاک کن و برای عدالت به مردم نیکی کن. اندکی صبور باش، هرکسی که به او نیکی کنی به تو جواب خوبی می دهد و اگر هم به تو ظلم کند، چیزی از تو کم نمی شود.

فال برای متولدین خرداد

به زمین زیر پای تو، سرو ناز من

روز حادثه پاهایم را از زمین قرض می کنم

کدام جهنم، کدام بهشت، کدام انسان، کدام پری؟

دین همه کفر آمساک است

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز به شما نشان می دهد که هر چه دارید را با دیگران به اشتراک بگذارید. خامه بخور با خسیس به جایی نمیرسی. اینها چیزهای خوبی هستند که نام شما را ماندگار می کنند. اگر اینها را انجام دهی، خدا همیشه پشتت خواهد بود تا زمانی که بمیری. با وجود اینکه فرد با تجربه ای هستید، باز هم راه خود را گم می کنید. عابد باش تا دلت پاک و زیبا شود.

فال برای متولدین تیرماه

غروب سالن خالی بود

رقبا و جام

شب هجر سایه افکنده است

شب روان خیال چقدر طول خواهد کشید؟

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید خبری که مدت ها منتظرش بودید رسید. روز اتصال نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.

فال برای متولدین مرداد

به عشقت نگاه کن من چقدر متواضعم

در حال و هوای لباس به مهر می پیوندم

باد سرم را برای یک عمر حفظ کند

برای لذت در گوشه عفت ننشستم

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید دوست شما بسیار مهربان و وفادار است، هرچند از نظر مالی در مضیقه است. به او اعتماد کنید، او برای اینکه شما را خوشحال کند، همه خوشبختی را برای خود ممنوع کرده است. به او کمک کنید تا نیازهایش را برآورده کند حتی اگر می گوید خجالت زده است، اما شما همچنان به او کمک می کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

این طرف خانه از بازگشت شاه

آهنگ حریف شما روی صفحه است

هر آینه ای که توافق را شکست، اکنون شکسته است

معاهدات از نظر پادشاه ممنوعیت جرم هستند

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ امروز نشان می دهد که فردی که به شما ظلم کرده، اکنون در دام افتاده است. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و ظلم به سوی او می آید. آنها به شما مژده می دهند و خبر بد را به او می دهند. شما راز خود را حفظ می کنید. وعده شکسته شما به نفع شماست و دادن یک قول دیگر تجربه فوق العاده ای است.

فال برای متولدین مهر ماه

صف های مفید و پیشخدمت های مودب

عاشقان و مخالفان مخفی Dostcom

باد زعفرانی، تلخ، تند، مطبوع، سبک

روایت لعل نگر و روایت یاقوت خام.

تفسیر فال حافظ:

فال امروز شما این تعبیر را دارد که شرایط برای شما آماده است. این کره و این منطقه. اگر کمی فکر کنید، می توانید همه چیز را یکباره به دست آورید. خدا آنقدر شما را دوست دارد که به ما مقام و مال و دوستان زیبا داده است، حالا باید ببینیم شما چه می کنید و چقدر شکرگزار این نعمت الهی هستید.

فال برای متولدین آبان ماه

من یک قرار ملاقات با فروشنده دارم

در روز غم جز ساغر چیزی نخواهم گرفت

این نباید چیزی جز روایت مطرب و می باشد.

اگر عمل کند معلم است

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما آنقدر که به دیگران فکر می کنید به فکر خود نیستید، فقط به فکر عمل به قولی هستید که به دوستانتان داده اید. در این دوران پرتلاطم، بهتر است بیشتر به فکر خود باشید تا بتوانید جذابیت خود را از آب در بیاورید. خودت را دست کم نگیر، مطمئن باش صدایت به پروردگارت می رسد.

فال متولدین آذر

گوردون چو کرد نظم ثریا به نام شاه

چرا من کمتر از چیزی هستم که سفارش ندادم

طعمه شاهین را در دست شاه چشیدم

کی کبوترهایم را بگیرم؟

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید بخت و اقبال با شماست و روزگار روزهای خوبی را به شما نشان می دهد. خدا را شکر که نعمت هایش را از شما دریغ نکرده است. برای اجرای عدالت در مورد دوستی، وفادار باشید و به قول خود وفادار باشید.

فال برای متولدین آذر ماه

هی گلبن جوان، حکومتی را که من در آن هستم شکست بده!

در سایه بلبل دنیا شدم

اولش از وجودم بی خبر بودم

من در مدرسه غم چنین چیزی یاد گرفتم

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز حافظ می گوید هر چه دارید ساخته خودتان است. گاهی فکر میکنی خیلی خسته و ضعیفی اما وقتی میبینی خدا با توست همه چیز را فراموش میکنی، سرنوشت هر چه برایت رقم بزند همان خواهد بود. شما به آنچه در زندگی آرزو دارید می رسید. مراقب دسیسه های دیگران باشید، منتظر خبرهای خوب باشید.

فال متولدین بهمن

غم گیتیگر از پاهایم می آید

من به غیر از ساغر دستگیر شدم

بیا صبح خورشید امید

من اسیر شب هجران هستم

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما خود را لایق درد و رنج می دانید زیرا خودتان وارد این کار شده اید. شما امیدوارید که همه چیز دوباره درست شود و دست نامرئی شما را نجات دهد. نیازهای شما برآورده می شود و اطرافیان به کمک شما می آیند. برای اینکه کمتر این درد را احساس کنید، تقوا و ایمان خود را حفظ کنید.

فال برای متولدین اسفند

از من در مورد وضعیت بپرسید

روز و شب ستاره ها را می شمارم

لب های فنجان را با سپاس می بوسم

که راز زمان من را ساخت

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز حافظ می گوید شما از زندگی خود بسیار ناراحت و ناراحت هستید. فکر می کنی وجودت یک تار مو تا مرگ فاصله دارد. ولی بازم خدا رو شکر میکنی کسانی هستند که از شما بدترند، پس حق بهره مندی از نعمت خداوند را به جا آورید. به بازوی خودت اعتماد کن، با اجبار مردم به جایی نمیرسی. امیدوارم به هدفت برسی