فال تاروت امروز سه شنبه 17 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: چهار شمشیر

فروردین ماه، از مشاجره با این افراد بپرهیزید زیرا فقط به شما آسیب می رساند. به آنها نشان دهید که تحت تأثیر رفتار آنها نیستید و مصمم هستید که ادامه دهید. جلوی کسانی که به احساسات شما اهمیت نمی دهند و اشک های شما را نادیده می گیرند گریه نکنید. این فقط به عزت نفس شما آسیب می رساند و باعث می شود احساس ضعف و حقارت کنید. در چنین شرایطی سکوت و عدم واکنش بهترین پاسخ است. به یاد داشته باشید که شما لایق احترام و قدردانی هستید، حتی اگر دیگران قدر شما را ندانند.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت جهانی

باشد که امروز قدرت عاطفی و ذهنی شما در اوج است و به شما این قدرت را می دهد که مشکلات خانوادگی ریشه در گذشته را با درایت و صبر حل کنید. در مراودات شما با اعضای خانواده و نزدیکانتان احتمال مشاجره وجود دارد، اما این تنش ها موقتی و زودگذر است و به زودی با تکیه بر مهارت های ارتباطی و قدرت حل مسئله، با آرامش بر آن غلبه خواهید کرد. عزم و اراده شما در کنار اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت شما در حل هر مشکلی است که در طول روز با آن مواجه می شوید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت دو فنجان

خرداد ماهی عزیز، دلت خوب و روحیه ی یاری داری. از کمک به دیگران، تقسیم شادی آنها و حل مشکلات آنها لذت می برید. اما گاهی اوقات شما از مرزها فراتر می روید و در تصمیمات شخصی آنها دخالت می کنید و سعی می کنید آنها را در مسیری که فکر می کنید درست است هدایت کنید. نیک می دانی که حتی اگر با نیت خیر انجام شود، ناخوشایند است و گاه نتیجه ای جز خشم و کینه ندارد. امروز فرصت خوبی است برای تفکر و بررسی این موضوع. شاید وقت آن رسیده است که به جای صرف تمام تمرکز و انرژی خود برای کمک به دیگران، به خود و نیازهای خود توجه کنید. تو آفریده نشدی که تنها باشی

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: Seven of Wands

در دنیای پر شتاب و پرمشغله امروزی، زندگی بدون سختی ها و مشکلات غیرممکن است. همه ما برای حفظ آرامش و آسایش خود باید خود را با شرایط مختلف وفق دهیم و محدودیت های خاصی را بپذیریم. پیدا کردن حد وسط بین ایده آل های خود و یک زندگی اجتماعی بی دغدغه ممکن است کلید غلبه بر این چالش باشد. به یاد داشته باشید که بیش از یک راه برای انجام هر کاری وجود دارد. راهی که فکر می کنید «درست» است لزوماً تنها راه ممکن نیست.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت یک سکه

مرداد، وقتی اتفاقات خوبی برای شما می افتد، همیشه اولین نفری هستید که تشکر می کنید. آنگاه قدردانی شما حد و مرزی نمی شناسد. قلب امیدوار شما پیش بینی می کند که دنیا مکانی شگفت انگیز خواهد بود و در این دنیا چیزی جز خوشبختی وجود ندارد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت تعادل

سپتامبر، شما خیلی از خودتان را به دیگران دادید و اکنون زمان بهبودی است. چیزهایی در زندگی شما وجود دارد که باید برای خودتان وقت بگذارید. ممکن است بخواهید کارهای بیشتری انجام دهید، اما کمی عقب نشینی کنید. اجازه دهید ذهن و بدنتان قوی‌تر شوند تا وقتی کاری را انجام می‌دهید، استقامت لازم برای دیدن تلاش را داشته باشید.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: نه شمشیر

مرداد عزیز، امروز یک نیروی ناشناخته شما را به حرکت در می آورد و پویایی را فراهم می کند. بی قراری در درون شما موج می زند و احساس می کنید که باید از رکود و رکود خارج شوید و به دنبال فعالیت های جدید و سازنده باشید. این انرژی فراوان می تواند فرصتی عالی برای غلبه بر تنبلی و رفع عقب ماندگی ها یا شروع پروژه های جدید و هیجان انگیز باشد. ممکن است در این مسیر پویا با موانع و مشکلات غیرمنتظره ای مواجه شوید. برخی افراد بدون هیچ توجیه منطقی از کار شما انتقاد می کنند یا با انتقادهای بی جا و بی ادبی خود سعی در ترساندن شما دارند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

ماهی های نوامبر می توانند سرشار از عشق، اشتیاق و جاه طلبی باشند، اگرچه مشارکت عاطفی می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد. شما این فرصت را دارید که چیز جدید و هیجان انگیزی را تجربه کنید. این تجربه را در آغوش بگیرید و بگذارید شما را به مسیرهای جدید و ناشناخته هدایت کند. برای رسیدن به هدفی که برایتان بسیار مهم است، به پشتکار، تعهد و تلاش مداوم نیاز دارید. از موانع و مشکلات سر راه خود ناامید نشوید و با اراده ای قوی برای تحقق رویاهای خود تلاش کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت ملکه پول

آذر ماهی جان، امروز به شما این فرصت داده می شود که اعماق وجودتان را کشف کنید و با طیف وسیعی از احساسات، از شادی و هیجان گرفته تا غم روبرو شوید. به جای مبارزه با این احساسات یا انکار آنها، با ذهنی باز و قلبی فهمیده به آنها گوش دهید. برخی از این احساسات احتمالاً ریشه در دوران کودکی شما و تجربیات و خاطرات شما از آن دوران دارد. احساسات شما، چه مثبت و چه منفی، نقش مهمی در زندگی فعلی و آینده شما دارند. نادیده گرفتن یا سرکوب این موارد می تواند منجر به مشکلات و مشکلاتی در مسیر شما شود. ممکن است امروز وارد یک رابطه عاطفی جدید شوید یا رابطه موجود را عمیق تر کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت عاشق

ماه عزیز، یک اتفاق غیرمنتظره مانند شنیدن یک خبر خوب یا دریافت هدیه از یکی از عزیزان شما را شاد می کند. انجام یک خرید کوچک و عملی می تواند به شما در حل مشکلی که با آن روبرو هستید کمک کند و زندگی شما را آسان کند. امروز روحیه شاد و پرانرژی شما مانند نوری در تاریکی به اطرافیانتان می درخشد و حس شادی و سرزندگی را به آنها منتقل می کند.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: دو عدد گرز

ماهی های عزیز، امروز در طوفان احساسات غوطه ور خواهید شد. اشتیاق برای جلب توجه عزیزانتان در درون شما موج می زند. اما ممکن است این مسیر هموار نباشد و در ابتدا با بی تفاوتی یا بی میلی آنها مواجه شوید. ناامید نشو! با صبر و رفتار صحیح می توانید توجه آنها را جلب کنید. به جای اصرار و اصرار، سعی کنید افکار و خواسته های خود را با درایت و احترام به آنها منتقل کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت دو فنجان

در ماهی ها، احساسات شما ممکن است در یک رابطه آسیب دیده باشد و برای ترمیم و بازسازی به مدتی زمان نیاز دارید. در این صورت چنین اقدامی ضروری به نظر می رسد اما همیشه هزینه زیادی دارد. به نظر می رسد واقعیت هایی در زندگی شما وجود دارد که شما حاضر به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات یا نگرانی های واقعی خود را انکار کنید و چشمان خود را بر آنچه در حال وقوع است ببندید.