فیلم جدید تاد فیلیپس شروعی فاجعه بار در گیشه دارد

فیلم جدید تاد فیلیپس شروعی فاجعه بار در گیشه دارد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «Joker: Folie à Deux» (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی تاد فیلیپس در آخر هفته سینمای جهان (4 تا 6 مهر – 13 تا 15 اکتبر) اکران شد. . این فیلم در اکران اولیه 40 میلیون دلار فروخت و بالاترین باکس آفیس تاریخ را به خود اختصاص داد.

به گزارش تجارت نیوز، آمار فروش این فیلم در اکران جهانی بهتر بود. این فیلم توانست 81.1 میلیون دلار در اکران بین المللی فروش داشته باشد. برادران وارنر با توجه به فروش داخلی و بین المللی محصول خود توانسته در هفته اول به فروش جهانی 121.1 میلیون دلاری دست یابد.

«جنون مشترک جوکر ۲» در ۴۱۰۲ سالن سینما به نمایش درآمد. داستان این درام جنایی به دنبال کمدین شکست خورده آرتور فلک است که به دلیل جنایتی که مرتکب شده در بیمارستان ایالتی آرکام زندانی است. او به طور تصادفی با عشق زندگی خود، هارلی کوین آشنا می شود و…

انیمیشن «روبات وحشی» در دومین هفته اکران خود 18.7 میلیون دلار فروخت. انیمیشن کمپانی «یونیورسال پیکچرز» توانست در دو هفته اول اکران خود بیش از ۶۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

ربات وحشی به کارگردانی کریس سندرز داستان یک ربات هوشمند را روایت می کند که در یک جزیره متروکه سرگردان است. او برای زنده ماندن در این محیط خشن، رابطه نزدیکی با حیوانات جزیره برقرار می کند و از یک غاز غاز یتیم مراقبت می کند.

“Beetlejuice, Beetlejuice” (Beetlejuice Beetlejuice) نیز با فروش بیش از 10.3 میلیون دلار در رتبه سوم پرفروش ترین های آخر هفته قرار گرفت. این اثر که دنباله ای بر فیلم اول این مجموعه و به کارگردانی تیم برتون محسوب می شود، در چهارمین هفته اکران خود موفق شد در مجموع ۲۶۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

بیتل جویس بیتل جویس داستان سه نسل از قبیله دیتز را روایت می کند که پس از مرگ ناگهانی در خانواده به خانه کنار رودخانه خود نقل مکان می کنند. آسترید (جنا اورتگا)، دختر نوجوان شورشی لیدیا (وینونا رایدر)، دریچه ای به زندگی پس از مرگ پنهان شده در زیرزمین کشف می کند.

این فیلم بر اساس فیلمنامه «آلفرد گاف» و «مایلز میلار» ساخته شده است. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده «مارک توبروف»، «دده گاردنر»، «جرمی کلینر»، «تامی هارپر» به همراه تیم برتون است و «برد پیت» از جمله عوامل اجرایی این فیلم است.

انیمیشن «Transformers One» که وارد سومین هفته اکران خود در آمریکا شد، با وجود کاهش 41 درصدی فروش، توانست چهارمین فیلم پرفروش هفته در گیشه شود. محصول پارامونت پیکچرز هفته گذشته 5.3 میلیون دلار فروخت و فروش خود را در سه هفته پس از اکران به 46 میلیون دلار رساند.

انیمیشن «ترانسفورمرز 1» داستان اپتیموس پرایم جوان و مگاترون جوان را روایت می‌کند که از برادران به دشمنان قسم خورده تبدیل می‌شوند و تمرکز این فیلم بر رابطه بین این دو شخصیت خواهد بود. صداپیشگان انیمیشن تبدیل شوندگان عبارتند از: کریس همسورث در نقش اپتیمون پرایم، برایان تایری هنری در نقش مگاترون، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان مایکل کی در نقش بامبلبی، جان هام در نقش سنتینل پرایم، لارنس فیشبرن و استیو بوشمی در نقش آلفا تریون. 1″

فیلم سینمایی «اسپک بدون شیطان» به نویسندگی و کارگردانی جان واتکینز که از 14 سپتامبر در سینماهای آمریکا اکران شد، در چهارمین هفته اکران خود توانست 2.8 میلیون دلار فروش کند.

محصول یونیورسال پیکچرز با نگاهی روانشناسانه به ژانر وحشت ساخته شده است. این فیلم بازسازی فیلم دانمارکی 2022 به همین نام است. در این فیلم جیمز مک آووی، مکنزی دیویس و اسکات مک نیلی ایفای نقش می کنند.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین