ویل اسمیت مامور سیا شد

ویل اسمیت مامور سیا شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی ویل اسمیت در فیلم اکشن Fast and Loose نتفلیکس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم درباره جنایتکاری است که پس از حمله حافظه خود را از دست می دهد و به تدریج متوجه می شود که مامور سیا است و زندگی دوگانه ای دارد. جان هوبر، اریش هوبر، کریس برمنر و اریک پیرسون فیلمنامه را نوشته اند.

ساخت این فیلم قبل از بوسیدن کریس راک توسط ویل اسمیت در مراسم اسکار 2022 مطرح شد و یک هفته قبل از مراسم اسکار، دیوید لیچ پروژه را ترک کرد تا فیلم کمدی اکشن “Fall Man” با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت را کارگردانی کند. اوایل امسال منتشر شد.

مایکل بی قبلا با ویل اسمیت در فیلم اکشن-کمدی پسران بد محصول 1995 و دنباله آن در سال 2003 کار کرده بود. اسمیت و مارتین لارنس اخیرا بار دیگر در Bad Boys: Ride or Die، چهارمین فیلم از این مجموعه، بازی کردند که سونی در ماه ژوئن اکران کرد. این فیلم وضعیت اسمیت را به عنوان یک بازیگر محبوب سینما دوباره تثبیت کرد.

با فروش 400 میلیون دلاری آن فیلم در باکس آفیس جهانی، شایعه شده بود که اسمیت در حال مذاکره برای بازی در یک فیلم علمی تخیلی برای سونی است. در آن زمان هنوز کارگردانی برای این اقتباس سینمایی تعیین نشده بود.

از دیگر فیلم‌های ویل اسمیت در سال‌های اخیر می‌توان به «آزادی» در سال ۲۰۲۲ و «شاه ریچارد» در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد که اولین اسکار خود را برای آن‌ها دریافت کرد.

آخرین پروژه مایکل بی به عنوان کارگردان «آمبولانس» با بازی جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم بود. بی که کارگردانی مجموعه تلویزیونی «تبدیل شوندگان» را بر عهده داشت، پیش از این فیلم اکشن «۶ زیرزمین» با بازی رایان رینولدز و پیمان معادی را کارگردانی کرده بود که در سال ۲۰۱۹ برای نتفلیکس منتشر شد.

۲۴۳

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین