فال تاروت امروز یکشنبه 22 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: چهار شمشیر

روز اول آوریل، جان، همه کار و بدون بازی، جک را به پسری کسل تبدیل می کند. این دقیقا همان چیزی است که امروز احساس خواهید کرد. شما نیاز به استراحت دارید و احیا و تجدید انرژی به نفع شما خواهد بود. کمی به خودتان فضا بدهید و وضعیت فعلی را به صورت خصوصی تحلیل کنید. چه ورودی هایی می تواند کار شما را منظم تر و سازنده تر کند؟ غریزه تحلیلی و استدلالی شما شما را برای یافتن راه حل راهنمایی می کند.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

مه، امروز ممکن است در آخرین لحظه همه چیز از دست شما برود و برای مدتی شما را غافلگیر کند. ممکن است مجبور شوید منتظر سفارش یا محموله‌ای باشید که قرار بود برسد اما با عجله لغو شده است. شما باید منابع خود را برای انجام کار ایجاد کنید. اعتماد به دیگران دردسرساز خواهد شد. نیت خود را در رابطه مشخص کنید. اگر دیگر نمی خواهید ادامه دهید، همین امروز بگویید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

خرداد ماهی عزیز، امروز خیلی بلند حرف می زنند و عیب جویی می کنند. گاهی اوقات سختگیر، قوی و مستبد هستید. به این ترتیب ممکن است به محیط زیست آسیب وارد شود. یاد بگیرید که مردم را همانطور که هستند بپذیرید، به خصوص اگر انتظار دارید بزرگترها یا افراد مسن تر خواسته های شما را برآورده کنند. اختلاف نظر با مادرشوهر/دختر ممکن است منجر به مشاجرات خشونت آمیز شود. مهربان و سخاوتمند باشید.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت تعادل

ژوئیه زندگی، قدرت معنوی و قدرت بدنی بزرگ در درون شما نهفته است. حتی اگر همیشه آن را درک نکنید، پتانسیل وجود دارد و فقط باید یاد بگیرید که آن را پرورش دهید و نظم دهید. این زمان مناسب برای استفاده از آنچه در درون شماست است. اکنون می توانید تغییرات مثبت زیادی در زندگی خود ایجاد کنید. به ماه گذشته نگاه کنید و به این فکر کنید که چقدر پیشرفت کرده اید و چه کارهایی انجام داده اید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت جهانی

مرداد تمام زحماتت بالاخره جواب میده!!! این زمان جشن است. چالش‌ها و مشکلاتی که در این مسیر با آن‌ها روبرو شده‌اید، فقط شما را قوی‌تر و عاقل‌تر کرده است. شما در حال حاضر با تجربه تر از زمانی که برای اولین بار سفر خود را شروع کردید. یک پروژه بلند مدت، دوره آموزش عالی یا رابطه تکمیل شده است. حس بسته بودن و انجام شدن در این دوره شما را خوشحال می کند. .

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت گوشه نشین

ماه سپتامبر، شما واقعاً می توانید طرز فکری در مورد چگونگی تبدیل یک موقعیت به نفع خود داشته باشید. نگرانی در مورد چیزها هرگز راه حل هیچ مشکلی نیست. در عوض، اعتقاد شما به خود و خداوند متعال به شما قدرت مقابله با هر چالشی در زندگی را می دهد. اگر هرج و مرج زیاد باشد، همیشه نور خدا وجود دارد تا راه شما را روشن کند. صبر کلمه کلیدی امروز است.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: شش کارت ارابه

مهر عزیز، نشاط شما در حال حاضر بسیار قوی است. شما منظم، کنترل شده و هدف گرا هستید. شما احتمالاً کاملاً واضح هستید که امیدها و رویاهای شما شامل چه چیزی است و برای رسیدن به آنها چه کاری می خواهید انجام دهید. و برای رویارویی با چالش ها باید عزم زیادی داشته باشید. شما می توانید بیش از آنچه فکر می کنید انجام دهید. این زمان بسیار خوبی برای شروع یا افزایش یک برنامه تناسب اندام است.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

ماه های نوامبر که به تنهایی فکر می کنند به دنبال شما هستند. به احتمال زیاد فرصت هایی را که در این زمان برایتان پیش می آید نادیده بگیرید یا از دست بدهید. یا ممکن است با رد هدیه ای مواجه شوید که برای دوست داشتن یکی از آنها پیشنهاد شده است. چه عشق باشد، چه سلامتی و چه آرامش، آنقدر احمق نباشید که همه چیز را همانطور که هستند بپذیرید. اگر به آنها توجه نکنید، هر یک از آنها بی صدا ناپدید می شوند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیرها

آذر ماهی جان امروز توانایی های ذهنی شما بسیار تیز است. مکاتبات و ارتباطات مکتوب نیاز به توجه دارد، در برخورد و بیان خود مؤدبانه و ملایم باشید. اگر متوجه شدید که فضا گرم است، از بحث و جدل بپرهیزید. شما همچنین عشق افلاطونی را تجربه می کنید زیرا دوستان روشنفکر یا عاشقان شما توجه شما را به خود جلب می کنند. این بهترین زمان برای بحث، مناظره و فعالیت های ورزشی است.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

ماهی های عزیز، با اراده و اراده خود می توانید به چیزهایی دست پیدا کنید که به ظاهر دست نیافتنی است. انفجاری از جرقه خلاق به طور ناگهانی و غیر منتظره به سراغ شما می آید و شما را در مسیر یک دیدگاه خلاقانه جدید آغاز می کند. این شما را تشویق می کند تا خود و شخصیت خود را بیان کنید. شما می توانید هر چیزی را که فکر می کنید امتحان کنید، به یک موسسه مربیگری، سمینار بپیوندید یا فقط میزبان یک رویداد باشید.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: شش شمشیر

ماهی های عزیز، به نظر می رسد که امروز نمی خواهید با برخی موقعیت های زندگی روبرو شوید. تغییر با شریک فعلی شما اجتناب ناپذیر است، برای یک شگفتی آماده باشید. شما می توانید بدون اینکه دیگران بدانند با شریک عشق خود به مکان نامعلومی بروید. گویی می بینید که نیازی نیست نیت خود را به دنیا اعلام کنید. احتمال اینکه شما مخفیانه کار کنید بیشتر است. سفرهای مربوط به کار نیز ممکن است در این زمان امکان پذیر باشد.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پادشاه فنجان ها

مرغ دریایی ماهی، قدرت شهودی شما عالی است. ممکن است امروز خواستار باشید و دوست داشته باشید طبق شرایط خودتان کار کنید. شما به دیگران اهمیت می دهید و از پرورش و برآورده کردن خواسته های عزیزانتان لذت می برید. احساسات در حال افزایش است. این هفته از فیلم، درام و لذت هنری لذت خواهید برد. اگر مرد هستید، یک زن بالغ پشتوانه خوبی برای شما خواهد بود تا در زمینه حرفه ای شرایط را به نفع خود تغییر دهید.