فال تاروت امروز دوشنبه 23 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت شعبده باز

ماه آوریل جان، این هفته بهترین روز برای توضیح چیزهای بزرگ برای خود است. امروز پر از قدرت هستید و باید از آن برای نزدیک شدن به چیزهایی که در زندگی می خواهید استفاده کنید. تجلی بخشی از اندیشه و بخشی از عمل است. همچنین می توانید زمانی را به هر دو استراتژی اختصاص دهید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت دو سکه ای

می، امروز کارهای زیادی دارید که می‌خواهید یا باید انجام دهید، و طولانی بودن فهرست می‌تواند باعث شود شما احساس غمگینی کنید. از انجام تمام تلاش خود نترسید و بقیه را به یک روز دیگر بسپارید. بد نیست اعتراف کنید که فوق العاده سازنده نیستید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت دو فنجان

جون حوت عزیز، آیا اخیراً عاشق کسی شده اید؟ اگر احساس کردید که آنها ممکن است شما را دوست داشته باشند، می توانید کاری انجام دهید. این کارت همه چیز در مورد جذب متقابل است. اگر در یک رابطه هستید، ممکن است به این معنی باشد که هر دو به یک اندازه یکدیگر را دوست دارید، که همیشه بهتر از یک شراکت نامتعادل است.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت جدید جام

جان جان، امروز کسی به تو نگو که سرت را از ابرها در بیاور. رویاپرداز بودن هیچ ایرادی ندارد. برخی از بهترین بخش‌های زندگی زمانی اتفاق می‌افتد که به خود اجازه می‌دهید سرگرم شوید و به چیزهای بهتر امیدوار باشید. به جای اینکه امروز خود را مجبور به منطقی بودن کنید، در آن دنیای رویایی زنده زندگی کنید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: شش فنجان

آگوست، امروز روز خوبی برای احمق بودن است. اجازه ندهید فکر بزرگتر شدن شما را از انجام کارهایی که در کودکی دوست داشتید باز دارد. پیری یک سازه است. به جای فکر کردن به آنچه امروز “باید” انجام دهید، یک کار سرگرم کننده انجام دهید. اگر این کار را انجام دهید احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت عاشق

ایول، امروز با کسی که برایت مهم است تماس بگیر. همانطور که کارت نشان می دهد، این می تواند یک عاشق واقعی، یک دوست صمیمی یا یک عضو بسیار ارزشمند خانواده باشد. اگر در حال حاضر مجرد هستید، این روز نیز ممکن است روز خوبی برای بله گفتن به قرار ملاقات باشد. برو بیرون و عشق پیدا کن

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت شمشیر

اکتبر عزیز، امروز برای یک موفقیت بزرگ آماده شوید. این می تواند یک موضوع در محل کار باشد که برای مدتی شما را آزار می دهد، یا حتی می تواند یک پیشرفت شخصی در رابطه با یک درگیری عاطفی باشد که با آن درگیر بوده اید. چشمان خود را برای “لحظه آها” باز نگه دارید و اجازه ندهید از شما بگذرد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت شوالیه جام ها

هنگامی که امروز با مشکلی روبرو می شوید، ماهی های آبان، بهتر است به جای حل مشکل تنها با منطق، مسیر احساسی را طی کنید. گاهی اوقات شما فقط باید از قلب خود پیروی کنید تا به نتیجه درست در مورد یک موضوع برسید. در اعماق وجود، غریزه و شهود شما دقیقاً می داند که چه چیزی درست است.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت عصا

وقتی آذر ماهی جان کار را کسل کننده یا کسل کننده می داند، انجام کارها می تواند دشوار باشد. متأسفانه، همه ما گاهی اوقات مجبوریم با این چالش ها دست و پنجه نرم کنیم. حتی یک کماندار ماجراجو مثل شما. اگر امروز با قدرت اراده خود دست و پنجه نرم می کنید، به همه چیزهایی فکر کنید که وقتی از لیست کارهایتان خارج می شوید، می توانید انجام دهید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: هشت شمشیر

ماهی های عزیز، شما معمولاً در انجام مسئولیت در صورت نیاز بسیار خوب هستید، اما چیزی باعث می شود در موقعیتی احساس ناتوانی کنید. دست از کتک زدن خود بردارید حتی اگر امروز احساس می کنید قربانی هستید، بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید کنترل روی رویدادها دارید.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

بهمن ماهی عزیز، امروز وقتی کسی برای کمک به شما مراجعه می کند، حضور آرام و آسوده ای باشد که او نیاز دارد. ممکن است اصرار داشته باشید که ابتدا مشکلات آنها را حل کنید یا به آنها مشاوره ناخواسته بدهید، اما این حرکت اشتباهی است. تنها چیزی که آنها نیاز دارند این است که شما با شفقت و همدردی گوش دهید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

ماه مارس، ممکن است زمان آن رسیده باشد که ایده های آزمایش شده و واقعی خود را کنار بگذارید. شما هم مثل بقیه در دنیا تعصب دارید. وقتی بیش از حد به آنها وابسته شدید، ممکن است فرصت ارتباط با دیگران را از دست بدهید. سعی کنید امروز از منظر شخص دیگری به موضوع نگاه کنید.