این هفت گیاه آپارتمانی نیازی به مراقبت ندارند

این هفت گیاه آپارتمانی نیازی به مراقبت ندارند

بعدی- گاهی اوقات، در شلوغی زندگی روزمره، مراقبت از گل ها و گیاهان آپارتمانی می تواند بسیار سخت و زمان بر باشد.

طبق گزارش انتخابتو به نقل از Rail Simple، اگر عاشق سفر هستید، دائماً مشغول کارهای خانوادگی و کاری هستید یا مراقبت از گیاهان آپارتمانی خود را فراموش کرده اید، انتخاب گیاهان آپارتمانی متناسب با سبک زندگی شما بهترین گزینه است. گیاهانی که نیاز به مراقبت زیاد و آبیاری منظم ندارند می توانند انتخاب خوبی برای سبز و سرزنده نگه داشتن خانه شما بدون بر عهده گرفتن مسئولیت زیاد باشند. به گفته کارشناسان گل و گیاه شناسی، این هفت گیاه آپارتمانی بهترین گزینه برای افرادی هستند که سبک زندگی پرمشغله ای دارند.

سانسور

سانسوریا یک گیاه آپارتمانی آسان است. این گیاه آپارتمانی در هر شرایطی به راحتی رشد می کند و با مراقبت و توجه بسیار کم می تواند هفته ها زنده بماند. سانسوریا فقط به آبیاری گاه به گاه نیاز دارد و در شرایط مختلف مانند نور مستقیم خورشید یا نور غیر مستقیم رشد می کند.

گیاه یشم

گیاه یشم که به درخت دوستی یا درخت شانس نیز معروف است، گزینه مناسبی برای افرادی است که زمان زیادی برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی ندارند. این گیاه به دلیل داشتن برگ ها و ساقه های گوشتی، اساسا دارای مخازن رطوبتی خاص خود است. گیاهان یشم می توانند بدون آبیاری برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی سالم بمانند.

پتوس طلایی

این گیاه برای افرادی که زیاد سفر می کنند بسیار مناسب است. اگر گلدن پتوس قبل از رفتن به تعطیلات آبیاری شود، در بازگشت از سفر نیاز آبی خود را تامین می کند. این یک گیاه آپارتمانی بسیار محبوب است و یکی از گیاهان بالارونده محسوب می شود. گلدن پتوس تحت هر شرایط نوری به رشد خود ادامه می دهد.

این هفت گیاه آپارتمانی نیازی به TLC ندارند

آگلوما

آگلونما نیز یکی از گیاهان همیشه سبز است و در شرایط کمبود آب یا نور بسیار کم می تواند به رشد خود ادامه دهد. آگلونما یک گیاه آپارتمانی محبوب است و انواع مختلفی دارد. این گیاه اغلب برای تزئین قسمت های مرکزی که مراقبت از گیاه حداقل است استفاده می شود.

قاشق گل

این گل برای کسانی که برای مدت طولانی بیرون از خانه می مانند مناسب است. گل فنجانی یا سوسن صلح به خاطر برگ های سبز نیزه ای شکل و گل های سفید کوچکش معروف است. این گیاه برای سالم ماندن و شادابی به مراقبت بسیار کمی نیاز دارد. پس از آبیاری کامل و فراوان، این گیاه تا هفته ها نیازی به مراقبت ندارد.

فیکوس لیراتا

این یک گیاه آپارتمانی نسبتا بزرگ است، اما با حداقل مراقبت به خوبی رشد می کند. Ficus lyrata بسیار مقاوم است و می تواند کم آبی طولانی مدت را تحمل کند. این گیاه با توجه به شرایط محیطی با شرایط نوری مختلف نیز سازگار می شود.

گیاه برگ انجیر

برای مراقبت از گیاه برگ انجیر کافی است گهگاه آن را زیر دوش بگذارید و بگذارید خیس شود و در قسمتی از خانه که نور آفتاب می گیرد نگهداری کنید. گیاه برگ انجیر بیش از این نیاز به مراقبت نخواهد داشت.