آیا فیلم «موسی (ع)» به صبا می رسد؟/ علیرضا کمالی و مریلا زارعی

آیا فیلم موسی ع به صبا می رسد؟ علیرضا کمالی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس سینمای ایران که در چند سال اخیر فیلمنامه فیلم «موسی (ع)» را بازنویسی کرده است، پس از چندین بار بازنویسی ساخت این سریال را آغاز کرد. اما ابتدا هرتز. مراحل مختلف زندگی موسی (ع) را وارد سینما خواهد کرد.

به گزارش مهر، طی چند سال اخیر کارگاه های مختلفی برای طراحی لباس و صحنه های این سریال راه اندازی شده و از فناوری های مختلفی برای این سریال استفاده شده است.

طبق آخرین اخبار، نسخه سینمایی کودکی موسی (ع) این روزها برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود و مریلا زارعی نقش مادرشان را بازی می کند.

همانطور که در خبر آمده است، این پروژه با فناوری های مختلف در حال پیشرفت است و همانطور که در خبرهای قبلی گفته شد، پروژه سریال موسی کلیم الله (ع) با ایجاد تیم تحقیق و توسعه (R&D) در مراحل مختلف قرار دارد و توسط با بهره گیری از استعداد نیروی انسانی متخصص ایرانی، با استفاده از ابزارهای داخلی، فناوری «تولید مجازی» را توسعه داده است. بر این اساس تست های مختلفی برای فیلمبرداری فناوری «تولید مجازی» طراحی و اجرا شده است و پیگیری های متعددی برای تامین زیرساخت های لازم، تجهیز و تلفیق آن با نیروها و ابزارهای داخلی ادامه دارد.

تهیه کننده این سریال محمود رضوی است که پیش از این تهیه کنندگی فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلفی را بر عهده داشته است.

۲۴۳۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین