بازیگران سریال طوبی در یک کافه حضور دارند

بازیگران سریال طوبی در یک کافه حضور دارند

طوبی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که از 13 مرداد تا 17 مهر 1403 به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی از شبکه یک سیما پخش شد.

مجموعه طوبی اقتباسی آزاد از کتاب اربعین طوبی نوشته محسن امامیان محقق و مترجم است که البته تفاوت هایی با کتاب دارد اما داستان اصلی یکی است و بیشتر اتفاقات بازگوی حقایق است. اتفاقی که برای طوبی، خانواده و اطرافیانش رخ داده است، اما مثلاً در رمان طوبی بابا در درگیری‌های مربوط به کودتای 28 مرداد کشته می‌شود، در حالی که در سریال، این وضعیت در سال‌های قبل روایت می‌شود. تا انقلاب و توسط ساواک. و البته اتفاقات و شخصیت های دیگری توسط کارگردان و نویسنده خلق می شود تا داستان جذاب تر شود.

علاوه بر این، این مجموعه به اقدامات مردم عادی از اعدام صدام حسین و اعضای ارشد حزب بعث تا قتل زائران در کربلا و نجف می پردازد. این سریال برگرفته از واقعیت است و درباره زندگی دختری به نام طوبی برگرفته از کتاب (اربعین طوبی) است که یک دوره تاریخی 40 ساله از اوایل دهه 1350 تا دهه 1390 را روایت می کند و داستانی عاشقانه را در دل داستان به تصویر می کشد. این تاریخ البته در میان این روایات، مسئله خانواده بسیار مهم است و پیاده روی اربعین بخش مهمی از ماجراست.

عکس بازیگران دورهمی سریال طوبی

شبنم قربین در نشستی صمیمی با بازیگران سریال پرطرفدار توبی، اینستاگرام خود را با عکس هایی که در سبک های مختلف گرفته است به روز کرد.

2

بیوگرافی کوتاه شبنم قربانی

شبنم قربانی متولد ۲۸ تیر ۱۳۶۸ بازیگر سینما و تلویزیون است. نام او مدتی است که به دلیل بازی شگفت انگیزش در سریال طوبی بر سر زبان ها افتاده است. وی فعالیت تئاتر خود را از 28 سالگی آغاز کرد و با حضور در سریال عشق کوفی در سال 1402 به شهرت رسید. قربانی در همان سال برای بازی در فیلم مجنون برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

شبنم قربانی در 18 اسفند 1397 با امین شکاری مجری صدا سینما و تلویزیون ازدواج کرده و همسرش دارای دو فرزند است. فرزند اول شبنم قربانی دختر و فرزند دومش پسر است.