بیوگرافی و زندگی خصوصی سجاد غریبی; هالک ایرانی (تصاویر)

بیوگرافی و زندگی خصوصی سجاد غریبی هالک ایرانی تصاویر

اگر به دنیای پاورلیفترها علاقه دارید و حتی اخبار آنها را دنبال می کنید، باید غول ایرانی سجاد غریبی را بشناسید.

به گفته وی جثه درشت سجاد غریبی ژنتیکی است و او با ورزش به این مهم دست یافته است. هرکول ایرانی در مدت کوتاهی توانست به شهرت زیادی دست یابد. ببینیم این شهرت را مدیون چیست؟

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی سجاد غریبی; هالک ایرانی (تصاویر)

هالک ایرانی اهل کجاست و وزنش چنده؟

سجاد قریب معروف به سجاد قریب در 7 آذر 1370 در اهواز به دنیا آمد و بیشتر اوقات در بوشهر زندگی می کند. قد هالک ایرانی 188 سانتی متر و وزن او در حدود 175-180 کیلوگرم است. (البته در یک دوره زمانی و با ورود به بوکس وزن خود را به 155 کیلو کاهش داد).

هالک ایرانی می آید

این ورزشکار خارق العاده چه در شبکه های داخلی و چه بین المللی به شهرت رسیده و با تکیه بر تمرینات قدرتی توانسته به اندام فعلی خود برسد.

این ورزشکار از سال 1385 ورزش حرفه ای را آغاز کرد و از سال 1387 ورزش پاورلیفتینگ را آغاز کرد. به همین ترتیب در سال 1392 به صورت حرفه ای وارد رشته بدنسازی شد و موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرد. می گویند او تجربه کشتی را دارد.

جالب است بدانید: HULK یک شخصیت خیالی ابرقهرمانی در کتاب های کمیک مارول کامیکس است. یک هیولای سبز غول پیکر انسان نما که قدرت بالایی دارد و نمی تواند خشم خود را کنترل کند.

دعوای مارتین فورد و هالک ایرانی

اخیرا در خبرها خواندیم که مارتین فورد، ترسناک ترین مرد جهان، سجاد غریبی را به چالش کشید. البته این دعوا به دلایلی صورت نگرفت!

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی سجاد غریبی; هالک ایرانی (تصاویر)

مبارزه هالک برزیلی و هالک ایرانی

به همین ترتیب پس از مدتی روماریو دوسانتوس آلوز معروف به هالک برزیلی اعلام کرد که می خواهد در سری MMA با هالک ایرانی مبارزه کند. البته هالک برزیلی در وزن 120 کیلوگرم بود و 180 کیلوگرم به او نمی خورد. البته این مبارزه هنوز تمام نشده و سرنوشت آن مشخص نیست.

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی سجاد غریبی; هالک ایرانی (تصاویر)

هرکول ایرانی به سازمان بوکس آمریکا پیوست

سجاد غریبی معروف به هرکول ایرانی به تازگی به عضویت سازمان بورس یا بره جوینت آمریکا درآمده است. در این سازمان بوکس آمریکا قوانین خاصی برای این امر وجود دارد و مبارزات بوکس طبق معمول بدون استفاده از دستکش برگزار می شود.

می توانید تفاوت بین بوکس و کیک بوکسینگ را یاد بگیرید.

حمایت سجاد گریبی از سردار سلیمانی

سجاد غریبی که پیش از این در فضای مجازی متهم به عضویت در داعش شده بود با اعلام بی گناهی از این فرقه کثیف خود را سرباز مدافع حرم خواند. وی همچنین از سردار سلیمانی و سایر شهدا به عنوان الگوی زندگی خود نام برد و خون پاک سردار سلیمانی را خون جوشیده مردم ایران توصیف کرد.

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی سجاد غریبی; هالک ایرانی (تصاویر)

در نقل قولی از وی در مورد بازنشستگی وی از پاورلیفتینگ چنین می خوانیم:

9 سال است که پاورلیفتینگ کار می کنم؛ در سال 1368 به عنوان قوی ترین مرد سراب به مدال طلا دست یافتم و پس از یک سری مسابقات عضله پای عقبم را پاره کردم و به توصیه پزشک از ورزش های سنگین محروم شدم…

به همین ترتیب وقتی شایعاتی مبنی بر پیوستن او به مدافعان و رزمندگان سوریه در سال 2016 منتشر شد، به خبرگزاری فارس توضیح داد: «من یک مسلمان شیعه هستم و در کنار همه مسلمانان شیعه ای هستم که ادعای مسلمانی دارند اما نیستند. من نمی‌پیوندم چون حاضرم به دیگران کمک کنم. من همیشه مدافع خانواده‌ام و کشورم هستم و کشورم تا جایی که بتوانم.»

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی سجاد غریبی; هالک ایرانی (تصاویر)

هالک ایرانی یا رستم؟ کدام لقب برای سجاد گریبی مناسب تر است؟

جالب است بدانید سجاد غریبی چندان از نام مستعار خود راضی نیست و ترجیح می دهد او را رستم صدا کنند! او بارها در مصاحبه های مختلف و در فضای مجازی اعلام کرده است که نام مستعار Rüstem را ترجیح می دهد.

منبع: ستاره