بازگشت «روانی آمریکایی» – انتخابتو

بازگشت روانی آمریکایی انتخابتو

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، لوکا گوادانینو کارگردان ایتالیایی در آخرین مراحل مذاکرات برای ساخت فیلم جدیدی با اقتباس از کتاب «روانی آمریکایی» نوشته برت ایستون الیس برای لاینزگیت است.

به گزارش مهر، این فیلم که نگاهی متفاوت به کتاب می آورد، بر اساس فیلمنامه اسکات برنز ساخته شده و ساخت آن نه بازسازی فیلم قبلی، بلکه اقتباسی جدید از رمان الیس است.

اقتباس اصلی فیلم سال 2000 با بازی کریستین بیل توسط مری آرون بر اساس فیلمنامه مشترک آرون و گینویر ترنر تهیه شد.

آخرین فیلم گوادانینو، «چالنجرها» با بازی زندایا، مایک فیست و جاش اوکانر در گیشه موفقیت چشمگیری داشت و فیلم بعدی او با بازی دنیل کریگ و درو استارکی اواخر نوامبر اکران می شود.

این کارگردان در حال حاضر در مرحله پس از تولید فیلم «پس از شکار» با بازی جولیا رابرتز است. از فیلم های او می توان به «من عشق هستم»، «سوسپیریا»، «استخوان ها و همه»، «غواصی» و «مرا به نامت صدا کن».

برنز فیلمنامه نویس The Report، Side Effects و The Bourne Ultimatum است و اخیراً اعلام شد که در حال ساخت سریال Tumblet از نتفلیکس با بازی Rosamond Pike است.

در کمدی سیاه American Psycho، کریستین بیل نقش پاتریک بیتمن، بانکدار سرمایه گذاری نیویورک وال استریت را بازی می کند. فردی که زندگی دوگانه ای دارد و به یک قاتل زنجیره ای تبدیل می شود. فیلم ترسناک و کمدی سیاه را با هم ترکیب می کند تا فرهنگ یاپی دهه 1980 (فرهنگی که با سیاست و اقتصاد مغایرت ندارد) و مصرف گرایی را به هجو می آورد.

در کتاب «روانی آمریکایی» دونالد ترامپ الگوی پاتریک بیتمن است و این شخصیت نسبت به او وسواس دارد و به همین دلیل نام ترامپ 40 بار در کتاب آمده و این رسانه او را باور می کند.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین