دراژه شکلاتی مخلوط شیرین عسل پرستیژ

میکس پرستیژ شکلات عسلی شیرین - 50 گرم، بسته 10 تایی

دراژه شکلاتی مشاهده محصول در دیجی کالا

Dragee یک کلمه فرانسوی به معنای نوعی آب نبات رنگی است. قسمت بیرونی این نبات سفت و وسط آن نرم است. دراژه اغلب برای تزئین دسر، کیک و بستنی استفاده می شود. امروزه اصطلاح دراژه برای اشاره به اکثر آب نبات های کوچک روکش دار، از جمله اسمارتیزهای آشنا به کار می رود. دراژه شکلاتی یکی از تنقلات جذاب و بامزه است که نه تنها در بین کودکان بلکه در بین بزرگسالان نیز طرفداران زیادی دارد.

دراژه شکلاتی؛ مورد علاقه دوستداران کاکائو

طرفداران شکلات کاکائویی آن را در همه شکل ها و رنگ هایش ستایش می کنند. این افراد معتقدند بسته بندی شکلات مهم نیست، فقط شکلاتی بودن کافی است. به همین دلیل است که دراژه شکلاتی یکی از محبوب ترین ها است. دراژه های شکلاتی به طور کلی در دو نوع هستند: فندقی و ساده. برای تهیه دراژه های شکلاتی ساده فقط از شکلات استفاده می شود. در دراژه شکلاتی فندقی از انواع مغزها مانند فندق، بادام و کشمش استفاده می شود. به این ترتیب دراژه پسته فندقی، دراژه فندقی، دراژه پسته فندقی، دراژه دانه قهوه و غیره. با خرید انواع دراژه شکلاتی فندقی از فروشگاه ها می توانید از طعم و تنوع آن لذت ببرید.

بهترین زمان برای خوردن شکلات توسط کودک چه زمانی است؟

برای تهیه این خوراکی خوشمزه از سوپرمارکت دیجی کالا می توانید از لینک زیر استفاده کنید. برای نوشیدن!

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا