دختر ابروی سیاهی که دوست ندارد فریب بخورد!

دختر ابروی سیاهی که دوست ندارد فریب بخورد

مدت هاست که آهنگ دختر ایرونی سهراب پاکزاد مدام در خیابان ها، پاساژها حتی در کلیپ اینستاگرامی شنیده می شد و توجه شنوندگان را به خود جلب می کرد.

انتخابتو: مدت زیادی است که آهنگ دختر ایرونی سهراب پاکزاد با شنیدن مدام در خیابان ها، معابر و حتی در کلیپ اینستاگرام مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

شعر «دختر ایرونی» بسیار ساده است و خواننده این آهنگ صدای خاصی ندارد و موسیقی ریتم شش و هشت منظمی دارد، بنابراین نکته ای در تنظیم این آهنگ وجود دارد که طبیعتاً به این در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است.

سهراب پاکزاد یکی از نام های کمتر شناخته شده موسیقی پاپ ایران است و بیشتر با چهره اش شناخته شده است.

چهره خاص و خارق العاده سهراب پاکزاد و سبک مدرنی که در ویدئوها و کنسرت ها به نمایش می گذارد، گاهی بیشتر از محتوای موسیقی اش جلب توجه می کند. همین امر باعث شده که برخی او را به عنوان یک چهره مشهور و جذاب بشناسند تا یک هنرمند خلاق.

یکی از انتقادات منفی به سهراب پاکزاد، عدم نوآوری در آثار او و استفاده از کلیشه های رایج موسیقی پاپ ایرانی است. برخی از منتقدان بر این باورند که ترانه‌های او گاه فاقد عمق هنری لازم است و بیشتر به معمول محدود می‌شود. علاوه بر این، برخی از شنوندگان به بی میلی پاکزاد برای تجربه ژانرهای جدید یا موضوعات مختلف در موسیقی اش اشاره کردند.

بسیاری از آثار پاکزاد مبتنی بر مضامین عاشقانه است که گاه منتقدان بدون پیام های عمیق آن را سطحی می دانند. عدم تنوع در مضامین و عدم ارائه پیام های اجتماعی یا عاطفی غنی باعث شد برخی ترانه های او را تکراری و غیر جاه طلبانه بدانند.

با این حال پاکزاد این روزها با آهنگ دختر ایرونی از روال همیشگی خود خارج شده و حالا از حالت بی خیال، متزلزل و بی ثمر خود خارج شده است.

سهراب پاکزاد اساسا خواننده ای ریسک پذیر نیست و مدام سعی می کند به تجربه دیگران تکیه کند. اما او از فرمول تکراری خود برای رسیدن به خلسه منحرف شد.

مسعود جهانی این بار با ساخت یک موسیقی عاشقانه متفاوت ناجی او شد تا نام او و چهره اش برای مخاطبان شناخته شود. احتمالاً هرکسی که این روزها چهره او را روی بیلبوردهای شهر ببیند به لطف این آهنگ نامش را به خاطر می آورد.

این روزها بازار موسیقی در دست مسعود جهانی است و او به دلیل قدرتش با خوانندگان زیادی همکاری می کند، اما برخی معتقدند افت سطح هنری آثار پاپ در بازار به دلیل «مسعود جهانی» و امثال اوست. . اما برای خواننده هایی مثل مسعود جهانی، سهراب پاکزاد. او در نقش یک قهرمان ظاهر می شود و پله ای برای عروج آنها محسوب می شود.

پاکزاد که حالا از طریق «دختر ایرونی» سال هاست به لطف همرزمانش به هدفی رسیده است، این روزها وضعیت خوبی دارد.

به گزارش رسانه انتخابتو