زندگی، عکس و بیوگرافی هدی زین العابدین (عکس)

زندگی، عکس و بیوگرافی هدی زین العابدین عکس

هدی زین العابدین یکی از بازیگران و بازیگران سرشناس و خوش تیپ کشورمان است که از طریق تبلیغات و مدلینگ وارد عرصه بازیگری شد و با چهره زیبای شرقی خود توجه بسیاری را به خود جلب کرد. زین العابدین در کنار بازیگری به عکاسی نیز علاقه دارد. بیوگرافی کامل او را در زیر بخوانید.

45

بیوگرافی هدیه زین العابدین

هدی زین العابدین در 20 تیر 1368 در کرج به دنیا آمد. در رشته گرافیک تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد. پدر هدی تاجر است و مادرش در قید حیات نیست. هدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد.

شروع فعالیت با مدل سازی

زین العابدین کار خود را با ورود به عرصه مدلینگ از سنین پایین آغاز کرد و با تبلیغات و تیزرهایی مانند مهدی پاکدل بازیگر معروف کشور وارد عرصه بازیگری شد. همچنین لازم به ذکر است که او زمانی در تیزرهای تبلیغاتی کارخانه معروف برنج مدلسازی می کرد.

46

وارد شوید عرصه بازیگری

هدی اولین بار در سال 1383 و در سن 16 سالگی در یکی از دو سکانس فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت تا اینکه مدتی به کار تبلیغات پرداخت. هدی زین العابدین در گفت وگویی نظر خود را درباره بازیگری به این شکل بیان می کند: «به این هنر و حرفه علاقه زیادی داشتم و شرافتمندانه و درست وارد این حرفه شدم.

بازیگری چیزهای زیادی به من آموخت و زمانی که وارد این عرصه شدم دیدم بیشتر شد و اکنون سعی می کنم مانند گذشته نسبت به اتفاقات و اشیای اطرافم بی تفاوت نباشم بلکه به آنها فکر کنم و بصیرت داشته باشم.» او همچنین می گوید: «بازیگری دیدگاه و نگرش من را نسبت به مردم تغییر داد.”

47

همسر هدی ذن العابدین

فعلا خبری از ازدواج هدی زین العابدین نیست. البته شایعاتی وجود دارد اما خبر رسمی نیست. برخی سایت ها عکسی از هدی زین العابدین به عنوان همسرش معرفی می کنند که صحت ندارد و شایعه این است که در واقع عکس هدی زین العابدین در کنار برادرزاده اش است!

فعالیت های هنری هدیه زین العابدین

سینمایی

2018 آزادی جهان – کمال تبریزی

1397 طلا – پرویز شهبازی

1397 سمفونی نهم – Muhammed Rıza Artman

2016 ایرق سرد – سهیل بیراگی

جاده قدیم 1396 – منیژه حکمت

1396 اسرافیل – پناهنده آیدا

2015 آنها – احسان سلطانیان

1393 صفر – مسعود یزدانی فر

1392 پایان خدمت – حمید زرگرانژاد

1390 سه قدم عشق – محمد خراط زاده

1384 خانه روشن – وحید موسائیان

48

زین العابدین در نقش رابعه بلحی

تلویزیون

2008 – آشپزی – Muhammed Rıza Artman

1388 – یکی از ما – نگار آذربایجانی

1390 – سقوط یک فرشته – بهرام بهرامیان

1391 – کل خانواده من – داریوش فرهنگ

1392 – شوخی کردم – مهران مدیری

1397 – 87 متر – کیانوش عیاری

49

برای نشان دادن خانگی

1391 – قلب یخی 3 – هی مقدم

1397 – رقص روی شیشه – مهدی گلستان

2018 – کرگدن – کیارش اسدی زاده

1402 – ولم کن – شهرام شاه حسینی

1403 – در آخر شب – پناهنده آیدا

50

عکس ها بدون گریم هدی زین العابدین در پروژه عکس

کیوان فرد (عکاس سینما و تلویزیون) نوشت: «وقتی یک هنرمند درجه یک به شما اجازه می‌دهد تا ۷ ساعت با انرژی و حوصله از او عکاسی کنید، مهم‌تر از همه، به عکاسی و ایده‌های شما و چهره‌اش با و بدون ساخت اعتماد می‌کند. بالا، شسته شده است، آخرین پروژه ما جلوی دوربین شما به او می گوید که شما در دنیا هستید، من نمی توانم چیزی بیش از این بگویم که شما بهترین، مهربان ترین و دوست داشتنی ترین دوست هستید، متشکرم، متشکرم. متشکرم

51

شبیه هدی ذن العابدین و حدیثه تهرانی

برخی معتقدند این بازیگر از نظر ظاهری شباهت زیادی به حدیثه تهرانی دارد و عکسی که در زیر می بینید نمونه ای از مقایسه شباهت های این دو بازیگر زن است. به نظر شما شبیه هم هستند؟

52

جوایز و افتخار

آغاز فعالیت هدی زین العابدین از سال 1383 با بازی در فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان آغاز شد.

او برای فیلم ارگ ساد نامزد بهترین نقش مکمل زن از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

زین العابدین با بازی در نقش فاطمه در فیلم سقوط یک فرشته به شهرت رسید.

53

نظر هدی ذن العابدین درباره بازیگری

من به عنوان بازیگر حضور آبرومندانه ای داشتم. دنیای هنر دنیایی بی حد و حصر است. محدودیتی وجود ندارد، من همیشه به هنر بازیگری علاقه داشتم. اینگونه وارد دنیای تصویر، تلویزیون و سینما شدم و به نظرم از خیلی راه ها محترم تر است. همچنین باعث شد خودم را برای یادگیری باز کنم. با تکنیک های زیادی آشنا شدم که قبلا نمی دانستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

با این فکر که اگر هنر برای ما هست، باید همه درها به روی ما باز شود تا راحتتر به سمت رشد و توسعه حرکت کنیم، همین تفکر می تواند مانع پویایی، رشد، خلاقیت و موفقیت شود. برای رسیدن به هدفتان در هر جایی که هستید باید سخت تلاش کنید و این توجه به خلاقیت و پویایی فردی در دنیای هنر دوچندان است و تلاش برای رشد نیاز به حساسیت دارد.

54

متن: هدی زین العابدین برای مادرش

تقدیم میکنم به مادری که ندارم… بین تمام کمبودهایت دوستت دارم… فرصت دیدنت را ندارم هر روز… اما دوستت دارم… وقتی دلم برایت تنگ می شود. , من حق ندارم صداتو بشنوم … اما دوستت دارم … وقتی روحم به درد می آید و گریه می کنم دلم برایت تنگ می شود وقتی شانه هایت را می شکنی برای … اما دوستت دارم … وقتی دلم برایت تنگ می شود. .. آغوشی نداری که آرومم کنی ولی دوستت دارم… آره همه هستن ولی تو هیچ جای زندگیم نیستی و من هنوز با تمام وجودم دوستت دارم. با همه چیز دوستت دارم مادرم.

تقدیم می کنم به مادران بر زمین افتاده و به دوستان عزیزم که مادرانشان در قید حیات نیستند ولی بهترین مادران و پشتیبان خانواده هستند همیشه شاد و سربلند و پیروز باشید.

منبع: ستاره