حبیب ولی‌نژاد رئیس ستاد مقاومت روایت فتح است

حبیب ولی‌نژاد رئیس ستاد مقاومت روایت فتح است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در حکمی از سوی علی مقواساز رئیس بنیاد فرهنگ روایت فتح، حبیب ولی نژاد به عنوان سرپرست دفتر مقاومت بنیاد فرهنگ روایت فتح معرفی و منصوب شد.

در بخشی از این تصمیم آمده است:

با توجه به تجربیات، تخصص و تعهد ارزنده جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر پایدار و همچنین لزوم بکارگیری نیروی متخصص و تلفیق این نیرو با نیروها و استعدادهای جوان و در حال رشد، شما را به سمت سرپرست دفتر مقاومت منصوب می نمایم. از بنیاد فرهنگ روایی فتح امیدوارم در سایه تعارفات و تلاش های ایشان و استفاده از تمامی قوا و ظرفیت های موجود در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر موفق و شجاع باشید.

حبیب الله ولی نژاد در سال 1343 در تهران به دنیا آمد و در رشته فیلمسازی و تهیه کنندگی تحصیل کرد. وی به عنوان مدیر تولید موسسه فرهنگ روایت فتح، مدیریت گروه دفاعی حماسه شبکه یک سیما و مدیر تولید مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه ای اوج فعالیت می کرد.

این سینماگر مستندهای زیادی در حوزه دفاع مقدس تهیه و تولید کرده است. تهیه کننده مستندهای «پایان انتظار»، «آخرین روزهای زمستان»، «سردار خیبر»، «سردار عشق»، «نیمه پنهان ماه» و فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «لباس شخصی» «خروج»، «احمد» و «آسمان غرب» بخشی از کارنامه اوست.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را برای فیلم «ایستاده در غبار» و جایزه ویژه هیئت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» را برای فیلم «آخرین روزهای زمستان» دریافت کرد.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین