«عمو یاسین» از خدا بترسید اینها جنایتکارند

ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

روزنامه خراسان مطلبی درباره افزایش سگ های ولگرد در سال های اخیر منتشر کرد. این رسانه برخی حرکات اینستاگرامی را دلیل وقوع چنین اتفاقی می داند. مصداق بارز این وضعیت «عمویاسین» حامی معروف حیوانات در اینستاگرام است که در مدت زمان کوتاهی با کلیپ معروف «گلی» خود در فضای مجازی به شهرت رسید و به تشویق برخی کاربران اینستاگرام خود را اختصاص داد. صفحه حمایت از حیوانات مثلا سگ و گربه


انتخابتو: روزنامه خراسان مطلبی درباره افزایش سگ های ولگرد در سال های اخیر منتشر کرد. این رسانه برخی حرکات اینستاگرامی را دلیل وقوع چنین اتفاقی می داند. مصداق بارز این وضعیت «عمویاسین» حامی معروف حیوانات در اینستاگرام است که در مدت زمان کوتاهی با کلیپ معروف «گلی» خود در فضای مجازی به شهرت رسید و به تشویق برخی کاربران اینستاگرام خود را اختصاص داد. صفحه حمایت از حیوانات مثلا سگ و گربه

یاسین باوی معروف به عمو یاسین مردی خونگرم و مهربان است که در اینستاگرام خود را حامی حیوانات بی خانمان معرفی کرد و به سرعت تبدیل به وبلاگ نویس معروفی شد که با حمایت عمدی یا ناخواسته از سگ های ولگرد آسیب های اجتماعی ایجاد می کند.

روزنامه خراسان نسبت به وقوع چنین اتفاقی هشدار داد و نوشت: بسیاری از مردم در حاشیه شهرها با اهداف مختلف از جمله جلب توجه در شبکه های اجتماعی به سگ های ولگرد غذا می دهند; با افزایش جمعیت این سگ ها، این اقدامی است که نظم طبیعت را به هم می زند، گونه های دیگر را به خطر می اندازد و حتی تعداد سگ ها را که مردم را گاز می گیرند افزایش می دهد.

هر از چند گاهی عده ای که از وسعت کار خود اطلاع کامل ندارند در فضای مجازی با حیواناتی مانند سگ های ولگرد و گربه ها ابراز همدردی می کنند. وارد جایی می شوند که غذا هست; بسیاری از سگ ها به اطراف می آیند و یک آهنگ زیبا در کلیپ های خود قرار می دهند تا مخاطب را متقاعد کنند که کار آنها ارزشمند است. اگرچه داستان متفاوت است. کلیپ های زیر را می بینیم؛ اما وقتی سگی در حومه شهر به یک کودک بی گناه حمله می کند، کسی نیست که از آن فیلم بگیرد و پخش کند تا عواقب به هم ریختن اکوسیستم را بدانیم.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که عمو یاسین سبک جذابی دارد و مدام به خیریه های حیوانات کمک می کند، در مورد غذا دادن به سگ های ولگرد مطالبی تولید می کند و حتی شماره حساب خود را در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد تا مردم به او کمک کنند تا کارش را تبلیغ کند.

اما به دلیل تأثیر آن بر برخی از مخاطبان اینستاگرام، خطرات آن گاهی اوقات می تواند پدیده ای جبران ناپذیر را رقم بزند. یکی از پیامدهای تغذیه سگ های ولگرد افزایش جمعیت آنها و امکان سرایت بیماری های خطرناک از حیوان به انسان است. هاری، عفونت های انگلی، بیماری های استخوانی و مرگ از جمله عوارض گازگرفتگی سگ هستند که هاری نگران کننده تر است.

به هر حال عمو یاسین صاحب «گلی» شاید از عواقب این اقدام خود بی خبر باشد اما بهتر است با همکاری پناهگاه ها یا سازمان های حمایت از حیوانات به کاهش مشکلات سگ های ولگرد به صورت سازمان یافته کمک کند.

البته متأسفانه به دلیل کمبود منابع مالی و زیرساخت‌های لازم، اقدامات خاصی برای مدیریت جمعیت سگ‌های ولگرد انجام نشده و نبود قوانین خاص برای حمایت از حیوانات، برخی از افراد مانند عمو یاسین را ترغیب کرده است. این رابطه

کلیپ های عمو یاسین این روزها در اینستاگرام زیاد دیده می شود. او در خانه اش «گلی» دارد و با شیطنت هایش مطالب جالبی از نگاه برخی بینندگان درست می کند، یکی از جملات معروفی که عمو یاسین خطاب به گلی گفت: گلی به خاطر خدا مزاحم تو نیست، من مقصرم. . . الان هم ممکن است گفته شود: عمو یاسین این کار را نکن، عواقبی دارد!





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی: 10.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو