فال تاروت امروز پنجشنبه 3 آبان 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت امروز برای متولدین ماه آوریل:

کارت کشیش اعظم:

احساس می کنید این روزها به اندازه کافی نمی خوابید، اما همچنان مشتاق ادامه دادن هستید. شاید مغز شما به اندازه کافی سریع و درست کار کند، اما متأسفانه بدن شما نمی تواند به ذهن شما کمک کند. شما فشار زیادی به خود وارد می کنید، بنابراین بهتر است قبل از اینکه برنامه خود را شلوغ تر از قبل کنید، به سطح انرژی خود نگاهی بیندازید. اگر به همین منوال ادامه دهید، به زودی پیشرفت را متوقف خواهید کرد. همه چیز در تعادل خوب است و این شامل کار نیز می شود.

تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت عاشق:

شما هنوز منتظر بهترین زمان ممکن برای گفتن چیزی هستید که مدتی است در ذهنتان بوده است. این احساس بلاتکلیفی ممکن است باعث شود که به طور ناگهانی مکالمه ای را شروع کنید که برایتان بسیار سخت خواهد بود. اگر حرف های شما بی هدف و بی معنی باشد، طرف مقابل علاقه اش را به شنیدن حرف های شما از دست می دهد. دستت را از آسمان بگیر، نخ بباف و نظرت را بگو. یادتان باشد فوراً او را مجبور به پاسخگویی نکنید، مهم این است که از شر چیزهایی که دلتان را سنگین می کند خلاص شوید.

تاروت خوانی امروز برای متولدین خرداد:

کارت هفت فنجان:

شروع یک پروژه جدید مستلزم این است که ابتدا پایه ها را بگذارید، اما هنوز مرحله آماده سازی را طی نکرده اید. گزینه های زیادی پیش روی شماست که انتخاب را برای شما بسیار سخت می کند. مشکل اینجاست که فکر می‌کردید برنامه‌تان کامل است، اما حالا که شروع کرده‌اید، می‌بینید که خیلی چیزها را در نظر نگرفته‌اید. چند هفته به خود فرصت دهید تا همه چیز را با دقت بررسی کنید و در اهداف بلند مدت خود تجدید نظر کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

دو کارت سکه:

امروز افکار اخیر خود را دوباره بررسی خواهید کرد و این باعث می شود که در انتخاب هایی که اخیراً انجام داده اید شک کنید. از آن مواقعی است که آنقدر در خود غرق شده‌اید که حتی نزدیک‌ترین افراد زندگی‌تان هم نمی‌توانند عمق احساسات و شرایط در حال تغییر شما را درک کنند. در هر صورت سرکوب احساسات عاقلانه نیست و سلامت روان شما را به خطر می اندازد. حتی اگر می خواهید احساسات خود را از دیگران پنهان کنید، حداقل باید با خودتان صادق باشید.

تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت داوری:

ممکن است فردی در محل کار شما خواسته ها و انتظارات غیرمستقیم از شما داشته باشد و شما ندانید که چگونه باید واکنش نشان دهید. شما به اندازه کافی باهوش هستید که بدانید چه کاری باید انجام دهید، اما امروز منطق شما به شما کمک نمی کند کنترل اوضاع را در دست بگیرید. سعی نکنید حرف های ناگفته دیگران را تفسیر کنید و روی کار خود تمرکز کنید اگر طرف مقابل مستقیماً از شما کمک می خواهد، شاید بتوانید در مورد آن فکر کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت ملکه:

در محل کار، همزمان به دو جهت مختلف کشیده می شوید و مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید یا کدام مسیر را دنبال کنید. از طرف دیگر، نمی توان منطق را از احساسات خود جدا کرد و نمی توانید مطمئن باشید که دلایلی که برای خود فهرست می کنید توسط مغز شما دیکته شده است یا قلب شما. خوشبختانه برای این انتخاب بیشتر از آنچه فکر می کنید زمان دارید و نیازی نیست فوراً تصمیمی بگیرید که تأثیرات بلندمدتی داشته باشد. همه جوانب را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید.

فال روزانه عمده تاروت برای متولدین مهر:

کارت شش قلب:

شما می خواهید سرعت پیشرفت خود را افزایش دهید، اما در واقع جاده ای که در آن هستید یک مسیر مسابقه نیست و پر از موانع، فراز و نشیب هایی است که باید با آرامش و با دقت از آنها عبور کرد. اگر خیلی سریع پیش بروید، ممکن است ناگهان در یک گودال بیفتید، که بسیار دشوارتر و وقت گیرتر از رفتن با سرعت معقول است. از چراغ قرمز عبور نکنید و تا زمانی که راه برای شما باز شود صبور باشید.

فال روزانه عمده تاروت برای متولدین ماه نوامبر:

کارت جعلی:

امروز، انتظارات دیگران ممکن است با نیازهای شما در تضاد باشد. متأسفانه، اگر نتوانید این نیازهای اولیه را برآورده کنید، احساس سردرگمی و گمراهی خواهید کرد. به احساسات خود توجه کنید، نیازها و خواسته های خود را انکار نکنید. با نگاهی منطقی به آنچه در اعماق وجود دارد می توانید به نتایج مثبت بسیاری دست یابید. نگران نظرات و قضاوت های دیگران نباشید و کمی به خودتان توجه کنید.

فال روزانه عمده تاروت برای متولدین آذر:

کارت Five of Wands:

امروز برای شما سخت و چالش برانگیز خواهد بود که در طول روز جدی بمانید، حتی اگر کارهای مهمی را انجام دهید. هر چقدر هم که سعی کنید از مسیر اصلی خود منحرف نشوید و در مسیر درست بمانید، ذات لذت طلبانه شما در این لحظه فعال می شود و نمی توانید نیاز خود به تفریح ​​را سرکوب کنید. پس از مبارزه با امر اجتناب ناپذیر دست بردارید و اجازه دهید روح سرکش شما به جای محدود کردن فعالیت های خود به مسئولیت ها و کارهای روزمره، کمی ماجراجویی داشته باشد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آن روز:

کارت خورشید:

امروز به نظر می رسد که همه به شما و کمک شما نیاز دارند و این شما را نگران می کند و احساس می کنید باید خود را از درگیری های عاطفی غیر ضروری دور نگه دارید. امروز واکنش‌های شما در رابطه عاطفی‌تان متفاوت از حد معمول است و اگر سعی کنید در رابطه پیشقدم شوید، همه چیز حتی پیچیده‌تر از ابتدا می‌شود. اگر کمی عقب نشینی کنید و اجازه دهید شریکتان رابطه شما را هدایت کند و فقط نقش حامی او را بازی کند، مطمئن باشید که رابطه شما بسیار جذاب تر خواهد شد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین بهمن:

کارت شوالیه جام ها:

امروز اگرچه مسئولیت های زیادی در دنیای بیرون در انتظار شماست، اما ممکن است بخواهید مدتی در خانه بمانید و تنها باشید. دوستان و همکاران شما این احساس تنهایی را به عنوان نشانه ای از اشتباه می دانند، اما آنها کاملاً اشتباه می کنند. در حال حاضر وقت گذاشتن برای خود و مشکلات شخصی تان برای شما بسیار مهم است، پس نگران نظر آنها نباشید و در انجام کاری که فکر می کنید درست است دریغ نکنید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین اسفند:

کارت تک چوب:

انجام تعهدات و مسئولیت های امروز برای شما سخت خواهد بود. علیرغم جاه طلبی و میل شدیدی که برای رشد و پیشرفت در خود احساس می کنید، فرصت های تفریح ​​و لذتی که به خصوص بعدازظهرها به وجود می آید، برای شما بسیار جذاب تر از کار و کار سخت است. امروز عاقلانه تر است که برنامه های قبلی خود را رها کنید و مسیر خود را با توجه به موقعیت هایی که پیش می آید انتخاب کنید.