کارگردانی برای من بهتر از بازیگری است/ جشنواره فیلم کوتاه به فضای بزرگتری نیاز دارد

کارگردانی برای من بهتر از بازیگری است جشنواره فیلم کوتاه

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به خبرنگار ایرنا گفت: در سال های اخیر در فیلم های کوتاه زیادی شرکت کرده ام و با کارگردانان زیادی همکاری داشته ام و ادامه خواهم داد و در این گونه فیلم ها شرکت خواهم کرد. ” من به سینما علاقه دارم اما امسال بیش از هر چیز دیگری در ساخت فیلم کوتاه خودم شرکت کردم اما متاسفانه نتوانست وارد جشنواره چهل و یکم شود.

به گزارش ایرنا، فلاح گفت: همچنان به بازیگری در فیلم کوتاه علاقه دارم و فکر می کنم دوباره در فیلم کوتاه بازی کنم.

بازیگر سریال زیرخاکی گفت: کارگردانی لذت بخش ترین هنر دنیاست و من بیشتر به کارگردانی علاقه دارم تا بازیگری، چه در تئاتر و چه سینما؛ زیرا در بازیگری تنها گوشه ای از یک هنر را ارائه می کنم، اما کارگردانی با تسلط حساب شده و رعایت تمام ایده های زیباشناختی یک پروژه را مدیریت و تحت تاثیر قرار می دهد، اما مسئولیت بسیار سختی را در کنار فضای لذت بخشی که در آن زندگی می کند به دوش می کشد.

فلاح افزود: فیلم کوتاه یک ژانر مستقل در سینما است، من به فیلم کوتاه علاقه دارم و در هر صورت باید از اول راه شروع کرد، نمی توان از وسط راه شروع کرد، به همین دلیل این فیلم کوتاه است. می تواند سرآغاز انواع سینما باشد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «عشق کوفی» گفت: با توجه به اینکه هر سال شاهد افزایش مخاطب و علاقه به سینمای کوتاه هستیم، باید به فکر گسترش فضای فیزیکی این رویداد سینمایی باشیم. استقبال از جشنواره امسال به گونه ای بود که برخی از مخاطبان روی پله های سالن سینما نشسته بودند و این اتفاق شگفت انگیزی است، اما مسئولان جشنواره نیز باید فضای بزرگ تری را برای برگزاری این رویداد سینمایی فراهم کنند تا بتوانند. می تواند از این استقبال و مهمان نوازی قدردانی کند. مشغول

۲۴۴۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین