فال تاروت امروز جمعه 4 آبان 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت امروز برای متولدین ماه آوریل:

دو کارت سکه:

اگر مدت زیادی است که به دنبال فرصت ملاقات کاری یا شخصی هستید، امروز زمان مناسبی است زیرا همه چیز همانطور که انتظار دارید پیش خواهد رفت. برنامه ریزی منطقی، بازدیدهای جدی و جلسات گروهی به بهترین وجه انجام خواهد شد. هر آنچه برای موفقیت و پیشرفت نیاز دارید در دسترس است، فقط اولین قدم را بردارید. شما مسئولیت های زیادی دارید. سعی کنید تا جایی که می توانید اینها را به طور کامل اجرا کنید و فضایی گرم و دلپذیر برای دیگران ایجاد کنید.

تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت شوالیه جام ها:

شاید آنقدر که انتظار داشتید از طرف شریکتان تعریف و تمجید دریافت نکرده باشید، اما امروز با روزهای دیگر متفاوت است. شما استعدادهای زیادی دارید، باید در این روز بیشتر آنها را آشکار کنید تا دیگران، از جمله شریک زندگی شما، بهتر آنها را بشناسند. فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید. به زودی تغییری در زندگی شما ایجاد خواهد شد. اگرچه ممکن است در ابتدا این تغییر برای شما سخت باشد، اما در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود خود را با آن وفق دهید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

تاروت خوانی امروز برای متولدین خرداد:

کارت Seven of Wands:

حتی اگر از شرایطی که اخیراً با آن روبرو شده اید راضی نیستید، بهتر است به جای نشستن و حرص خوردن، بهترین استفاده را از موقعیت داشته باشید. شما می توانید با کمک یک راهنما، مانند یک برنامه کاربردی، راحت تر ادامه دهید. برخی از مسائل قدیمی ذهن شما را آزار می دهد. اگرچه فراموش کردن این چیزها آسان نیست، اما باید بتوانید از آنها درس بگیرید و از تجربیات گذشته خود برای پیشرفت آینده خود استفاده کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

کارت ملکه پول:

بعضی ها عادت دارند از کاه کوه بسازند. امروز از آن روزهایی است که احساس می کنید همه اطرافیان شما اینگونه هستند و همه چیز را اغراق می کنند. بر خلاف آنها، شما فردی واقع بین هستید که همه چیز را همانطور که می بینید بیان می کنید. اگر رفتار آنها در حال حاضر شما را آزار می دهد، بد نیست از آنها دوری کنید یا حداقل آنها را نادیده بگیرید. بالاخره روز موعود فرا می رسد و شما نفس راحتی می کشید.

تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ماه:

شما فردی آینده نگر و محافظه کار هستید که همیشه سعی می کنید برای روزهای آینده خود برنامه ریزی کنید. شاید دیگران گاهی رفتار شما را مسخره کنند، اما این کار را آنطور که فکر می کنید درست است انجام دهید و به انتقاد منفی دیگران توجه نکنید، فقط انرژی شما را تخلیه می کند. یکی دیگر از استعدادهای شما این است که با ساده ترین روش ها مشکلات را حل کنید، به همین دلیل افراد زیادی برای حل مشکلات به سراغ شما می آیند و با دست پر برمی گردند. اما سعی کنید زیاده روی نکنید و خودتان را در اولویت قرار دهید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت کیمیاگر:

امروز باید تمام کارهایتان را کنار بگذارید و فقط روی مشکلات در مسیر رسیدن به اهدافتان تمرکز کنید. ممکن است در ابتدا ایده های خوبی داشته باشید، اما برای یافتن بهترین و کامل ترین راه حل ها کمی بیشتر فکر کنید. نگران نباشید چون تنها نیستید و دنیا و زمان به شما کمک می کند. وقتی تصمیم نهایی را گرفتید، زمان را تلف نکنید و برنامه های خود را عملی کنید. نتایجی که از اینها می گیرید شما را چنان خوشحال می کند که این شادی را جشن خواهید گرفت.

فال روزانه عمده تاروت برای متولدین مهر:

کارت پاور:

شما در اجرای کارها حرفی ندارید. تحصیل در زمینه هایی مانند علم، برنامه های کامپیوتری یا هر تخصص دیگری که کسب می کنید برای شما مفید نیست. امروزه نه تنها این مهارت افزایش یافته است، بلکه دنیا و زمان دست به دست هم داده اند تا شما را راهنمایی کنند. بنابراین به اشتراک گذاشتن دانش و ایده های خود با دیگران چیز بدی نیست. البته با این کار، حالا دیگران بیشتر به شما توجه می کنند، برای شما ارزش و احترام بیشتری قائل می شوند.

فال روزانه عمده تاروت برای متولدین ماه نوامبر:

کارت ماشین:

کی گفته که غیر معقوله؟ برخلاف اطرافیانتان، شما با مشکلات منطقی مختلفی دست و پنجه نرم می کنید، اما اخیراً از سختی های زندگی خسته شده اید و دوست دارید احساسات خود را با منطق مزه دار کنید تا زندگی کمی برایتان جذاب شود. شما کار درستی انجام دادید که نتیجه آن برای شما مثبت خواهد بود. برای تغییر روحیه، سفر چند روزه را توصیه می کنیم. مطمئن باشید، آرامش دوباره در خانه شما را خواهد زد.

فال روزانه عمده تاروت برای متولدین آذر:

کارت کشیش اعظم:

تا به حال نمی دانستید، اما اکنون خواهید آموخت که توانایی بالایی در مدیریت بحران و حل مسئله دارید. شما فردی نسبتا درونگرا هستید که همیشه روی کسب و کار خود تمرکز می کنید، اما گاهی اوقات بد نیست از پوسته خود بیرون بیایید و از استعداد خود برای کمک به دیگران استفاده کنید. با این کار نه تنها خود بلکه دیگران را نیز راضی خواهید کرد. شما به یک سفر آخر هفته دعوت شده اید. سعی کنید به آن بپیوندید زیرا چیزهای شیرینی در راه است.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آن روز:

کارت درویشی:

اکنون زمان آن است که توصیه های شریک زندگی و اعضای خانواده خود را در مورد مسائل مالی جدی بگیرید و برای ساختن آینده ای روشن گام بردارید. آیا منابعی را برای تحصیل فرزندان خود اختصاص داده اید؟ البته خانه شما در چند سال آینده نیاز به بازسازی دارد، چطور؟ اینها مسائلی است که باید امروز به آنها فکر کنید زیرا فردا خیلی دیر است. اگر می خواهید کارهایی که در دست دارید سریعتر پیشرفت کنند، ارتباطات خود را گسترش دهید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین بهمن:

کارت ماشین:

نه تنها شما، بلکه دیگران نیز به خوبی می‌دانند که خوشبختی زندگی شما فقط به حرف و قول بستگی ندارد، شما اهل عمل هستید و هر که می‌خواهد دل شما را به دست بیاورد باید اینطور باشد. امروز برای شما روز متفاوتی است. چه مدت است که یک نفر سعی می کند به شما نزدیک شود؟ امروز او جسارت لازم را جمع می کند و با یک هدیه شما را غافلگیر می کند. سعی کنید در پاسخ به کاری که او انجام می دهد فقط لبخند بزنید. آینده غیر قابل پیش بینی است، پس مراقب باشید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین اسفند:

چهار کارت قلب:

امروز بهترین زمان برای بررسی کمد لباستان است. هر چیزی را که نیاز ندارید به خیریه یا افرادی که می شناسید نیازمند هستید بدهید. در این صورت کمد لباس شما ساکت تر می شود و دیگران را خوشحال می کنید و لطف می کنید. با این کار فضا برای لباس های جدید باز می شود. به زودی یک نفر به خانواده یا بستگان شما اضافه خواهد شد. بهتر است خود را برای یک جشن بزرگ آماده کنید. مدتی است که به دلیل مشغله کاری از شریک زندگی خود دور بوده اید، اما با صبر و حوصله دوباره به خواسته قلبی خود خواهید رسید.