امانوئل لوبزکی در حال فیلمبرداری فیلم جدید ایناریتو است

امانوئل لوبزکی در حال فیلمبرداری فیلم جدید ایناریتو است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در حالی که چند روز پیش خبر زمان فیلمبرداری الخاندرو گونزالس اینیاریتو هنوز ناشناخته با بازی تام کروز اعلام شد، مشخص شد که فیلمبرداری این فیلم از اوایل ماه آینده آغاز می شود. امانوئل لوبزکی اکنون مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت. این شغل

به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست منتشر شده در هفته نامه پروداکشن نشان می دهد که امانوئل لوبزکی مکزیکی فیلمبردار فیلم ایناریتو خواهد بود. او در آخرین فیلم ایناریتو، باردو که توسط داریوش خنجی فیلمبرداری شده بود، به طرز محسوسی غایب بود.

در واقع لوبزکی از ژانویه 2021 یعنی دیوید او راسل هیچ کار سینمایی دیگری انجام نداده است و نیمی از قسمت های سریال سلب مسئولیت آلفونسو کوارون را فیلمبرداری می کرد که در آن کارگردان از تماشاگران خواست که بگویند سینما. “.

شاید لوبزکی بهترین فیلمبردار زنده دنیا باشد، هرچند برخی فکر می کنند دارنده این عنوان راجر دیکینز، فیلمبردار بریتانیایی است. لوبزکی 8 بار نامزد بهترین فیلمبرداری شده است و با فیلم های “جاذبه”، “مرد پرنده” و “بازگشت از گور” به اولین نفری تبدیل شد که 3 سال متوالی برنده این رشته شد.

سبک لوبزکی راهگشا است و فیلم های مدرن پر از فیلم هایی هستند که سبک او را تقلید می کنند. استفاده ترنس مالیک از نور طبیعی در «درخت زندگی» به اندازه نماهای طولانی‌مدت ویرایش نشده کوارون در «کودکان مردان» منحصربه‌فرد است.

خلاصه داستان فیلم بعدی ایناریتو مخفی نگه داشته شده است، اما واضح است که این فیلم با بازی کروز و همچنین بازیگرانی همچون ساندرا بولاک، ریز احمد، جان گودمن، مایکل استهلبرگ، جسی پلمونز و سوفی وایلد نیز در آن بازی می‌کنند. این در مورد قوی ترین مرد جهان است که قبل از اینکه یک فاجعه خودساخته همه چیز را نابود کند، به یک جستجوی دیوانه وار می رود تا ثابت کند که ناجی بشریت است.

با توجه به احتمال فیلمبرداری در ماه نوامبر، اگر فیلم در اواخر سال 2025 اکران شود، جای تعجب نخواهد بود.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین