اردشیر اورجی ادامه می دهد: دو نگاه به بناها و بناهای سفلی، یکی مشاهده میراث فرهنگی به دنبال کار تحقیقاتی است، در واقع می خواهد محیط های تاریخی گمشده از جمله اشیاء یافت شده اشیاء یافت شده را کاوش کند. آنها را در موزه نگه می دارد. اما اینطور نیست، آنها به گنج و سود اشیای تاریخی مدفون در زمین نگاه می کنند.
مدیر سابق میراث فرهنگی استان تهران با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم فقیر هستند، تخلفات نسبت به آثار تاریخی بسیار زیاد است، گفت: با بهبود وضعیت اقتصادی مردم، آسیب ها کمتر می شود. وقتی اقتصاد انجام می شود، آگاهی مردم به ویژه در مورد آثار باستانی کشور است، این دو عامل مهم است.
در حال پیشرفت: انگیزه برای ورود گنج او حریص است و از سوی دیگر ابزار مورد نیاز گروه های سودآور جهل و فقر مردم است. اما پیچیدگی گنجینه چیست؟ این سازه دارای یک دفتر مرکزی است، در رأس این ستاد افراد مرتبط با مافیای قاچاق اشیای عتیقه، معروف ترین سفارتخانه ها و موزه های جهان قرار دارند.
ساختار پیچیده گنج و گنج که می خواهند از جهل آن بهره برداری کنند، معاونی دارند که با نقشه های گنجینه متعدد وارد میدان می شود. گروه ادمین افراد خاص خود را به نام مهندسان دارد، این مهندس نقشه گنج را به همه می فروشد او را متقاعد می کند که به نقشه خوان نیاز دارد، سپس او را متقاعد می کند که نقشه طلسم وجود دارد و ما به طلسم آغازین نیاز داریم، سپس با ایجاد طمع عمدی در بین افراد فریبکار، حتی با فریب، داستان را باز می کنیم. آنها متقاعد می شوند که واقعا نقشه را دارند که به آن تست نقشه می گویند نقشه گنج به عنوان مثال، برخی از ظروف سوغاتی برای جلب اعتماد کل تیم در گوشه ای قرار می دهند که نقشه گنج را در همان ظرف بی ارزش خریده و از روی زمین کشیده اند، خریدار نقشه معتقد است که نقشه کاملا خریداری شده است
گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین
ارسال پاسخ