آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد

روز گذشته عکسی از محمود احمدی نژاد که در افتتاحیه اجلاسیه جدید مجلس خبرگان رهبری گرفته شده، سوژه خبری شد.

بهترین: روز گذشته عکسی از محمود احمدی نژاد که در افتتاحیه اجلاسیه جدید مجلس خبرگان رهبری گرفته شده، سوژه خبری شد. در حالی که فضای عمومی مراسم به دلیل شهادت ابراهیم رئیسی و هیئت همراهش تیره و تار شده بود، احمدی نژاد این بار در پیام تسلیت خود ترجیح داد ظاهری متفاوت داشته باشد و با پیراهن سفید در مراسم حاضر شد.

البته یکی دیگر از اقدامات جنجالی او نشستن بر کرسی 88 بود، وضعیتی که برخی آن را با توجه به اتفاقات سال 88 مهم توصیف کردند. البته عبدالرضا داوری فعال سیاسی از نزدیکان احمدی نژاد نیز مدعی شد که وی به این کرسی منصوب شده است. در واقع نحوه حضور احمدی نژاد در این مراسم بحث برانگیز می شد و اینطور هم شد. در اولین واکنش، آمنه‌سادات ذبیح‌پور، روزنامه‌نگار سرشناس تلویزیون با ابراز انزجار از احمدی‌نژاد گفت: من به‌عنوان فردی که هشت سال است برنامه‌های شما را گزارش می‌دهم، از شما متنفرم!

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

آمنه السادات; وقتی حاشیه جایگزین متن می شود!

آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار سیاسی خبرگزاری صداوسیما و از مجریان اخبار 20:30 شبکه دو سیما است که در زمینه تحقیق و گزارش در شبکه های ماهواره ای خارج از ایران فعالیت می کند. ذبیح پور در سال 1392 با فعالیت های روزنامه نگاری خود در مورد عملکرد دولت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران شناخته شد.

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

ادعای جنجالی درباره روزنامه نگار معروف

اما ساعاتی پس از این توئیت جنجالی، علی حسینی، یکی از وکلای محمود احمدی نژاد، پس از اعلام بیزاری آمنه سادات ذبیح پور، روزنامه نگار تلویزیونی از رئیس جمهور سابق ایران، با انتشار توییتی جنجالی به حمله به موکلش پاسخ داد.

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

وکیل احمدی نژاد در واکنش به توئیت امن السادات ذبیح پور، از رفتار غیرعادی یک روزنامه نگار در سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک (برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل) خبر داد. ادعایی که در مورد خبرنگار معروف صداوسیما مطرح شد، قویتر از پیراهن سفید احمدی نژاد به نظر می رسد. به حدی که اکنون اولین توییت از صفحه ذبیح پور حذف شده و همه چیز را معنادارتر از قبل کرده است.

عبدالرضا داوری نیز با انتقاد از سخنان این خبرنگار، وی را مایه شرمساری رسانه ملی دانست و نوشت: رسانه ملی که قرار است دانشگاهی با ادبیات فاخر باشد، چنان با اصولگرایان متدین گرفتار شده است که خبرنگار آن به شخص منصوب رهبر معظم انقلاب در مجمع سازمان ذخیره توهین می کند و او را «کرامت» خطاب می کند! این توهین اگرچه جایگاه اجتماعی رئیس جمهور سابق را بالا می برد، اما مایه شرمساری صدا و سیما است.

چند جمله ماندگار از آمنه خانم

اما این اولین بار نیست که آمنه السادات ذبیح پور خبرساز می شود، سابقه او در این گونه جنجال ها تقریباً توسط اکثریت جامعه به اثبات رسیده است.

آبان 1401، آمین السادات انتشار توئیتی توسط ذبیح پور در خصوص گزارش ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی از برگزاری جلسات اعتراضی در کردستان بازتاب گسترده ای در بین کاربران شبکه های اجتماعی و برخی از کاربران رسانه ها ایجاد کرد.

.آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

پس از انتشار این ویدئو، آمین السادات ذبیح پور خبرنگار ساعت 20:30 که بارها با اخبارش خبرساز شده بود، در کامنتی عجیب و پرمعنا در توییتر خود نوشت: ساعت 7 صبح عکس گرفتیم، دادیم. ویدیو در بازار بومهن به بی بی سی و بین المللی از طرف اعتصاب بازاریابان. آنها همچنین دوست دارند بدون تأیید بازی کنند.

توئیت های جنجالی دیگر او را نیز به یاد داریم. آمنه خانم از افراد مشهور زیادی دیدن کرد. مثل جواد ظریف، علی دایی و حتی شروین حاجی پور. او حتی تماشای سریال اصلان درسی را ممنوع کرد. بقیه را خودتان بخوانید.

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

آمنه السادات ذبیح پور دوباره خبرساز شد!

به گزارش رسانه انتخابتو