آکادمیک جهاد اولین رویداد فیلمنامه نویسی خود را در ماه آگوست برگزار می کند

آکادمیک جهاد اولین رویداد فیلمنامه نویسی خود را در ماه

به گزارش انتخابتو به نقل از اتاق خبر رویداد استارتاپ فیلمنامه نویسی، این رویداد به ریاست محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار می شود. این مراسم در مراسم سالگرد تاسیس این پارک که قرار بود به مدت سه روز در هفته اول تیرماه توسط اداره علوم و فناوری های نرم و پارک ملی صنایع فرهنگی برگزار شود، برگزار شد و به هفته دوم منتقل شد. مرداد. جهاد دانشگاهی همزمان با انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری.
«ایده» یا «خلاصه طرح» در قالب فیلم بلند، داستان کوتاه و سریال یکی از بخش هایی است که علاقه مندان از تمام استان های کشور آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال می کنند.
در رویداد استارت آپ فیلمنامه نویسی که زمستان سال گذشته برگزار شد، نزدیک به هزار اثر از تهران و سایر استان های کشور به دبیرخانه ارسال شد.
هیئت انتخاب این رویداد متشکل از پوران درخشنده، مهدی سجادچی، محمود اربابی، رضا حیدر نژاد، مهدی احمدی، هومن فاضل، علی معزنی، مصطفی رستاگری، محمدباقر گرهامی و حسین رحیم زاده، آثار ارسالی را بررسی و 98 اثر را برای شرکت انتخاب کردند. در مسابقه در بخش ارائه و رقابت را انتخاب کردند.

آثار برگزیده از دو بخش سناریوی کوتاه و سناریوی بلند انتخاب شدند. برگزیدگان به مدت سه روز در این مراسم گرد هم می آیند و در این سه روز کارگاه های آموزشی برای برگزیدگان با حضور اساتید صاحب نام سینما و فیلمنامه نویسی برگزار می شود. بدین ترتیب ایده های برتر این کارگاه ها به طرح نهایی تبدیل می شوند و در روز آخر توسط هیئت داوران رویداد انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند.
از آنجایی که زمان برگزاری این مراسم مصادف با انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) است، برگزارکنندگان زمان برگزاری این مراسم را به بزرگداشت هرتز تغییر دادند. تاسیس دانشگاه بین 7 تا 9 مرداد است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین