انجمن سینمای جوانان ایران خواستار ثبت لحظات «شهدای خدمت» در «عطر خدمت» شد.

انجمن سینمای جوانان ایران خواستار ثبت لحظات شهدای خدمت در

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هنرمندانی که به مراسم ملی تشییع شهدای خدمت نیز علاقه مند هستند، می توانند جلوه های بصری خود را از این آیین در قالب فیلم کوتاه و عکس به ثبت برسانند. به گزارش خبرگزاری انتخابتو، انجمن سینما در ایران و سراسر کشور برگزار می کند.

متن فراخوان این رویداد به شرح زیر است؛

اجر یک عمر مجاهدت و خدمت به ملت شریف ایران چیزی جز شهادت نیست.

همزمان با مراسم تشییع شهدای خدمت؛ شهید سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم انجمن سینمای جوانان ایران و دیگر دوستان خدمتگزار فراخوان مراسم عطر خدمت را برای ثبت این لحظات وداع ملی منتشر کردند.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را در قالب عکس و فیلم کوتاه 100 ثانیه ای تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند. آثار ارسالی با طی مراحل داوری در سراسر کشور به نمایش گذاشته می شود.

محتوای تولید آثار در رویداد «عطار خمت» تنها به روند برگزاری مراسم تشییع شهدای خمت در شهرهای تبریز، قم، مشهد و تهران و تمامی هنرمندان سراسر ایران خلاصه نمی شود. می تواند برای ثبت احساسات و وضعیت مردم مطابق با مراسم سراسری تدفین این شهدا اقدام کند و بر تولید و تحویل اثر بگذارد.

شرکت تمامی سینماگران، هنرمندان، موسسات، نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی در این رویداد رایگان، ثبت نام در جشنواره و بارگذاری آثار تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

جوایز این رویداد به برگزیدگان به شرح زیر اهدا خواهد شد.

لوح افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 200 میلیون ریال برای اثر برگزیده در بخش «فیلم 100 ثانیه ای»
100 میلیون ریال جایزه برای اولین اثر برگزیده در بخش «عکاسی» لوح تقدیر
دومین اثر برگزیده در بخش «عکاسی» ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح افتخار دریافت خواهد کرد.
به سومین اثر برگزیده در بخش «عکاسی» لوح افتخار به همراه 30 میلیون ریال وجه نقد اهدا خواهد شد.

داوطلبان شرکت کننده در رویداد «عطار خمت» می توانند با مراجعه به سایت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران، فرم درخواست را تکمیل و آثار خود را بارگذاری کنند.

آخرین مهلت جمع آوری آثار جمعه 24 خرداد ماه خواهد بود.

آدرس دبیرخانه : خیر تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان 20، دبیرخانه شصت و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان – مشهد.

کد پستی: 1517873811

تلفن: 86087603-86084851

سایت ثبت نام www.iycs.ir

ایمیل: [email protected]

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین