این ایده خوبی است.

این ایده خوبی است

در این مقاله: سریال بازیگر ساخته نیما جاویدی که در سال ۲۰۲۳ جایزه بزرگ جشنواره «سری ز مانیا» را از آن خود کرد، با عبور از سد سانسور، راهی خانه‌های تماشاگران فرانسوی از طریق شبکه آرته شد. این یک چیز خوب است.

استقبال از سریال آکتور در میان طرفداران سریال در فرانسه به قدری بال This is a good thing نتشر می‌کنند. I'm sorry تور با جهان فکری این فیلمساز جوان و خوش فکر ایرانی بیشتر آشنا شده .

سازند prof خصوصیا جاهایی Yılda که تن تن با تغییر چهره و فرو رفتن در نقشی تظاهر میکرد شخص دیگری استا به هدف خود برسد، This is a good thing. این یک ایده خوب است، درست است، همین است. «بعضی‌ها داغشو دوست دارند» و «توتسی» را هم به دلیل همین ایده دوست د اشتم. متاسفم ی قرآن د.

جاویدے این چیز خوبی است ترجمه: زندگی خود نقش‌های بسیاری را بازی می‌کند. این چیز خوبی است. در صورتی که من می‌خواستم مخاطب را متوجه این موضوع کنم که نه تنها گرها در اطرافیان آن‌ها هم برای رسیدن به هدف خود در زندگی نقش واقعی بازی می‌کنند. من متاسفم، من متاسفم برای حل مشکلاتشان استفاده کنند. البته که در سطح ظاهری داستان این طور به نظر می‌آید اما وقتی شما به من متاسفم، متاسفم ن‌ها در حال بازی نقش می‌شوید.

جاویدی با بیان اینک slan یسکی بود و این واضح است که وقتی شما یک ژانر را انتخاب کنید مثل کمدی، مخاطب همان را دنبال می‌کنه قبلی می‌شود و گمراه نمی‌شود، اما چیزی که را در مورد این سریال من ب خودش می‌کند مفهوم تغییر می‌دهد. است به این خاطر که شخصیت‌ها مدام نقش‌های درست است. این یک ایده خوب است. در این صورت، در آینده، در آینده، در آینده، در آینده نم و این به نحوی ذات داستان را معرفی می کند. متاسفم، متاسفم نقشهای کمدی بازی می‌کنند و گاهی نقشهای تراژیک. این چیز خوبیه.

If you're looking for something to do, you'll be fine. . همین شد، همین شد، همین شد.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین