این بازیگر با نقش های منفی به دنیای مارول آمد / نقش مرموز در فیلم جدید «کاپیتان آمریکا»

این بازیگر با نقش های منفی به دنیای مارول آمد

به گزارش انتخابتو، جیانکارلو اسپوزیتو آنقدر نام خاص است که با شنیدن آن در گوشه ای از ذهنت جا می گیرد و حتی اگر فراموشش کنی، با شنیدن یا خواندن آن در جایی، فورا در گوشه ای از ذهنت می نشیند ، می توانید با اطمینان بگویید که قبلاً این نام را شنیده اید. شاید همین الان که این سطور را می خوانید، چهره صاحب این نام در ذهنتان نقش می بندد و به یاد خونسردی وحشتناک و هوش حیله گر او در نقش گاس فرینگ در سریال «بریکینگ بد» می افتید. عینک آفتابی اش بر هوش و ذکاوت او تأکید می کرد، خونسردی او در واکنش های سنجیده و چهره بی احساسش مشهود بود که جز ادب و احترام یک تاجر سرشناس هیچ احساس خاصی را نشان نمی داد.

طرفداران مارول همیشه مشتاقند بدانند چه شخصیت های جدیدی اضافه یا حذف خواهند شد. حالا هالیوود ریپورتر گزارش می دهد که جانکارلو اسپوزیتو در فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» نقش شخصیت شرور را بازی خواهد کرد. فیلم سال آینده دنیای مارول در حال حاضر برای کمک به تبلیغ شخصیتی که اسپوزیتو بازی خواهد کرد، دوباره فیلمبرداری می شود. به گفته منابع هالیوود ریپورتر، هنوز مشخص نیست که اسپوزیتو چه نقشی را بازی خواهد کرد، اما نقشی منفی خواهد بود.

از زمان «برکینگ بد» و اسپین آف آن «بهتر است در سال زنگ بزنی»، همیشه صحبت از حضور اسپوزیتو در فرنچایزهای محبوب بوده است. او همچنین در نقش های منفی متعددی در «ماندالوریان» دیزنی ظاهر شد، اولین سریال لایو اکشن در مجموعه «جنگ ستارگان» که داستان آن پنج سال پس از وقایع «بازگشت جدی» آغاز می شود. حرفه او همیشه مخاطب را در این فکر فرو می برد که آیا او بالاخره به دنیای مارول اضافه خواهد شد یا خیر. به گزارش هالیوود ریپورتر، اکنون می توان به این سوال پاسخ مثبت داد.

اسپوزیتو قبلاً گفته بود که دوست دارد پروفسور خاویر را در سریال مردان ایکس به تصویر بکشد. با این حال، او نتوانست این فرصت را به دست آورد. او به طرفداران مارول گفت که نقش او بهتر از آن چیزی است که فکر می کردند. یک سریال مستقل نیز برای شخصیتی که اسپوزیتو بازی می کند در نظر گرفته شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که بازیگر نقش فراموش نشدنی گاس فرینگ چه نقشی را در دنیای مارول بازی خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین