بازیگر ماتریکس به آرنولد می پیوندد

بازیگر ماتریکس به آرنولد می پیوندد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کری آن ماس به عنوان جاسوس سابق آلمان شرقی به آرنولد شوارتزنگر که در سریال اکشن کمدی «فوبار» نقش یک مامور سیا را بازی می کند، پیوست.

مهر نوشت: ماس بازیگر سریال «ماتریکس» در فصل دوم «فوبار» در کنار شوارتزنگر، مونیکا باربارو، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، جی باروچل، آپارنا بریل، اندی باکلی، میلان کارتر و فابیانا بازی می کند.

شوارتزنگر در فصل دوم «فوبار» بار دیگر در نقش «لوک برونر» مامور کهنه کار سیا که تا چندی پیش در آستانه بازنشستگی بود جلوی دوربین خواهد رفت. او پس از آخرین ماموریت خود برای نجات یک مهره دیگر، به کار خود باز می گردد و با نیروهای شیطانی جدیدی روبرو می شود.

شوارتزنگر 76 ساله در ماه مارس تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و بلافاصله اعلام کرد که آماده شروع فیلمبرداری فصل 2 “فوبار” طبق برنامه ریزی شده است.

نیک سانتورا خالق، مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی Prison Break است. شوارتزنگر علاوه بر بازیگری، تهیه کننده اجرایی فیلم «فوبار» نیز هست.

فصل دوم «فوبار» در 8 قسمت یک ساعته از شبکه رقص آسمان پخش می شود.

فصل اول «فوبار» با بازی شوارتزنگر در ماه می 2023 در نتفلیکس پخش شد و فصل دوم به سرعت سفارش داده شد.

کری آن ماس کانادایی، 56 ساله و مادر 3 فرزند، آخرین بار در نقش ترینیتی در چهارمین فیلم ماتریکس که در سال 2021 اکران شد دیده شد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین