بازیگر «گمشده» با دنیای بازیگری خداحافظی کرد/شاید زمانی دیگر

بازیگر گمشده با دنیای بازیگری خداحافظی کردشاید زمانی دیگر

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، اوانجلین لیلی بازیگر کانادایی در حساب کاربری خود در اینستاگرام اعلام کرد که هالیوود و بازیگری را ترک کرده است اما ممکن است در زمانی نامشخص در آینده بازگردد. لیلی که به خاطر بازی در نقش کیت آستن در سریال تلویزیونی گمشده شناخته می‌شود، ویدئویی از سال 2006 را دوباره به اشتراک گذاشت که در آن ابراز تمایل کرد تا ظرف 10 سال از بازیگری بازنشسته شود.

مهر نوشت: ایده آلش این است که ۱۰ سال دیگر بازیگر بازنشسته شود، خانواده داشته باشد، با مشکلات انسانی مقابله کند و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

او دیروز این ویدئو را بازنشر کرد و نوشت: امروز من رانده بینش شادمان هستم. خدا را شکر شکر نعمت هایم را دارم. دور شدن از چیزی که به نظر می رسد انتخاب آشکار ثروت و شهرت می تواند ترسناک باشد، اما قدم گذاشتن در دارما، ترس را با خوش آمدگویی جایگزین می کند. ممکن است یک روز به هالیوود برگردم، اما در حال حاضر به اینجا تعلق دارم.

لیلی 44 ساله در بیانیه خود توضیح داد که در 3 سال گذشته از بازیگری دور بوده و پس از پایان بازی در کوانتومانیا احساس رضایت و خوشحالی کرده است. او افزود: من می‌توانم فردا، دو سال دیگر یا هرگز برگردم، اما در حال حاضر هیچ تعهد قراردادی با کسی ندارم. من وقتم را صرف کار بشردوستانه و نوشتن می کنم.

لیلی در هر 6 فصل سریال Lost که از سال 2004 تا 2010 پخش شد، نقش کیت بیشاپ را بازی کرد. بازی او برای او نامزدی گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن سریال درام را به همراه داشت. او همچنین برای بازی در نقش هوپ ون داین/زنبور در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. او اولین بار در Ant-Man در سال 2015 ظاهر شد و سپس در سال 2018 در Ant-Man and the Wasp ظاهر شد. در سال ۲۰۱۹ او Avengers: Endgame و Ant-Man را به تصویر کشید. و The Bee: Quantum Madness در سال 2023. لیلی همچنین بازیگر فیلم «هابیت» پیتر جکسون بود و نقش تاوریل، فرمانده نظامی پایگاه الف در میرک‌وود را در فیلم‌های «هابیت: ویرانی اسماگ» و «هابیت: نبرد آف» بازی کرد. پنج ارتش”. “.

سال گذشته، لیلی فاش کرد که پیشنهاد هیو جکمن برای پیوستن به فرانچایز مردان ایکس و پیشنهاد جاس ویدون برای بازی در فیلم Wonder Woman را رد کرده است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین