برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره شهید رئیس جمهور کاری فرهنگی و هنری / تقدیر و تشکر فراوان از سینماگران

برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره شهید رئیس جمهور کاری

به گزارش خبرگزاری انتخابتو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم باشکوه گفت: از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تقاضا دارم شهادت آقای رئیسی را تسلیت عرض کنند. .

وی افزود: برای من سخت است که در مورد فردی صحبت کنم که بیشترین تاثیر را در زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی من داشته است.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: خداوند به من این فرصت را داد که سال ها روح این شهید بزرگوار باشم. در تمام سال هایی که توفیق خدمت شبانه روزی در کنار رئیس جمهور شهید را داشته ام جز خدمت و عنایت وصف ناپذیر برای تک تک شهروندان ندیده ام. در دوره کوتاه ریاست جمهوری شهید هیومت، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهادت می دهند که او هیچ کاری نمی تواند بکند و جان شما را ببخشد.

وزیر فرهنگ گفت: رئیس جمهور شهید به همه دغدغه های اهالی فرهنگ، هنر و رسانه رسیدگی کرد. من یک بار به صاعصدر گفتم که در مورد هیچ محدودیتی صحبت نمی کنم مگر اینکه دعوت و تعامل داشته باشم. گشاده رویی مگر اینکه از صمیم قلب از آن استقبال کند. در غیاب رئیس جمهور به دستور رهبر انقلاب متعادل و فراگیر هستیم.

وی افزود: شما اهل فرهنگ، هنر و رسانه هستید که در عزاداری هستید. من این فرصت را داشتم که با برخی از شما عزیزان صحبت کنم و چیزی جز عشق، حسرت و احساس از دست دادن چنین فردی دلسوز و کمک کننده نشنیدم. مردم ایران عشق خود را به خادم واقعی خود در مراسم تشییع او نشان دادند.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رئیس جمهور محترم ما مورد ظلم و آزار فراوان قرار گرفت. خودش و ما را از ناامیدی و مشکلات منع می کرد.

وزیر فرهنگ خاطرنشان کرد: ایشان وقف حل مشکلات مردم را کردند. سه سال شب و روز را نمی دانست. او بیش از ده بار به برخی استان ها سفر کرد و حتی در یک مورد مستقیماً از مسکو به جنوب کرمان رفت.

وی ادامه داد: در یکی از سفرهایمان ساعت 4 صبح از ترکیه به تهران رسیدیم، قرار بود ساعت 6 صبح به کرج بروند اما یک ساعت در فرودگاه استراحت کردند تا به سفر بعدی برسند.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم عزیز ایران خادمی وفادار و شخصیتی پرتلاش را از دست دادند. اهالی فرهنگ و هنر، پدری دلسوز، برادری دلسوز و بزرگی نیکوکار را از دست دادند.

برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره شهید رئیس جمهور کاری فرهنگی و هنری / تقدیر و تشکر فراوان از سینماگران
وزیر فرهنگ با بیان اینکه به اذن الهی این شهید والامقام و همرزمانش درجات خود را افزایش می دهند، تاکید کرد: ما معتقدیم که رهبری شهید برای حل مشکلات ما دست بیشتری دارد و هم اکنون به اذن الهی دست به کار شده است. شهید می شود برای همه ما در پیشگاه خداوند دعا می کنیم.

سید محمد هاشمی وزیر فرهنگ، محمد خزایی معاون فرهنگی، سید محمود اسلامی مدیرعامل سازمان سینمایی، محمود سالاری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و همچنین رئیس حوزه هنری و معاونت فرهنگی در این مراسم یاسر احمدوند از معاونت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت.

برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره شهید رئیس جمهور کاری فرهنگی و هنری / تقدیر و تشکر فراوان از سینماگران
این مراسم با استقبال نام های مختلف خانواده فرهنگ و هنر و همچنین نام های مطرح سینما، سیدیه هاشمی، عبدالله علیخانی، محمدحسین فرحبخش، منوچهر شاهسواری، علی آشتیانی پور، سید محسن وزیری، هاتف علیمردانی، محمد کمالی پور، داریوش ارجمند همراه شد. . ، جهانگیر الماسی، ارسطو خوش رزم، مرتضی شعیشته، محسن مسفرچی، جعفر دهقان، محسن علی اکبری، هادی مقدم دوست، سیاوش قاسمی، پدرام کریمی، غلامرضا گمرکی، عبدالستار کاکایی، حسین نسترکسی، محمدین جواوت، اینایا، اردکانی، سعید سعدی، روح الله سهرابی، غلامرضا فرجی، سعید الهی، رجبی فروتن، رضا توکلی، کیانوش گرامی، احمد نجفی، جمال شورجه، سیداحمد میرالایی، ابراحیم اصغری، مهدی کریمی، محمدرضا بنضاحی، محمدرضا شفیعی، رحمانی، علی غفاری، سید سعید سیدزاده، سید حامد حسینی، مسعود سهراب پور، جواد کاسه ساز، انسیه شاه حسینی، سیدمحمود رضوی، عبدالله باکیده، پروین حسینی، سید محمد طباطبایی، ارسطو خوش رزمی، مهد رزمی، ارسطو خوش رزمی، روح الله سهرابی، غلامرضا فرجی، ناصر سهرابی، سعید الهی، رجبی فروتن، رضا توکلی، کیانوش گرامی، اکبر حر، بهروز افخمی، حبیب ولی نژاد، روح‌الله حسینی، صالح دلدام، حسین نمازی، قدر الله صلاح‌اللهی مسعود ردایی، محمدرضا شاه حسینی از جمله سینماگران حاضر در این مراسم می‌توان به جواد کاسه‌ساز، عباس جهانبخش، ابوالفضل حمهر، محسن ملکی، هاشم وزیری، ستار کاکایی، منوچهر آذری، ژیلا صادقی، منصور مرتضی سیداحرابانی، سیداحراب‌نیسی اشاره کرد. و علی اکبر ثقفی.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین