بهترین درام های کره ای که بازسازی درام های آمریکایی هستند

بهترین درام های کره ای که بازسازی درام های آمریکایی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در دنیای تلویزیون و سینما مرسوم است که کشورها فیلم ها و سریال های محبوب کشورهای دیگر را بازسازی یا اقتباس کنند. به عنوان مثال، بسیاری از سریال ها و فیلم های تلویزیونی محبوب آمریکایی توسط کشورهای دیگر اقتباس شده اند.

به گزارش فرادید؛ یکی از کشورهایی که این کار را انجام می دهد کره جنوبی است. این کشور که سریال‌های تلویزیونی آن در سال‌های اخیر شهرت جهانی پیدا کرده است، بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های آمریکایی را بدون فاصله گرفتن از داستان اصلی اقتباس کرده و ارزش‌ها و دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی خود را به آن‌ها اضافه کرده است. در اینجا نگاهی داریم به برخی از موفق ترین سریال های کره ای که از سریال ها و فیلم های تلویزیونی آمریکایی اقتباس شده اند.

1. ازدواج با یک میلیونر (2005)
بر اساس «جو میلیونر» (2003)

یون یانگ (با بازی کیم هیون جو) دختری است که برای شرکت در یک نمایش واقعی به نام “ازدواج با یک میلیونر” دعوت شده است. موضوع اصلی نمایش داستان یک مرد معمولی است که باید نقش یک فرد ثروتمند را بازی کند. این مرد، یونگ هون (با بازی گو سو)، یک کارمند سخت کوش و نان آور خانواده اش است. در ابتدا، یون یانگ نمی داند که یونگ هون اولین عشق دوران کودکی او است. شرکت در این برنامه احساسات قدیمی او را زنده می کند و داستانی پر از عشق و احساس را زنده می کند.

2. ذهن جنایتکار: کره (2017)
برگرفته از “ذهن جنایتکار” (2005)

تیم تحقیقات جنایی شامل بازرسانی است که کارشان یافتن مجرمان با درک ذهنیت آنهاست. تیم متشکل از کی هیونگ (با بازی سون هیون جو)، هیون جون (با تصویر لی جون گی)، مین یونگ (با تصویر لی سون بین) و چندین محقق دیگر است. رهبر تیم، کی هیونگ، پس از انفجار یک بمب در بیمارستان که منجر به کشته شدن اعضای تیم ویژه شد، همچنان آسیب روحی دارد، اما او پس از یک پرونده قتل خاص به وظیفه بازگشته است. این سریال با بازیگران محبوب و داستان های احساسی خود مخاطب را جذب می کند.

3. محیط زیست (2016)
برگرفته از «دار و داتو» (2004)

Young-bin (با بازی Seo Kang-joon) یک ستاره جوان خوش تیپ است که با چالش های شهرت روبرو است. در طول راه، او با سه دوست صمیمی خود لی هو جین (با بازی پارک جونگ مین)، لاک پشت (با بازی لی دونگ هوی) و چا جون (با تصویر لی کوانگ سو) و نماینده اش کیم یون ملاقات می کند. -gab (که در نمایشنامه چو جین وانگ اجرا می شود) بر اساس: این درام ماجراهای کمدی گروه را در دنیای شهرت دنبال می کند و لحظات سرگرم کننده ای را با ستاره های مهمان مختلف مانند سونگ جی هیو، مامامو و کانگ هانول خلق می کند.

4. کت و شلوار (2018)
برگرفته از “پتیشن ها” (2011)

گو یون وو (با بازی پارک هیونگ شیک) نابغه ای با حافظه کامل است که درگیر یک معامله مواد مخدر است و به دلیل نیاز به پول سریع تحت تعقیب است. اما به طور غیرمنتظره ای به اشتباه به عنوان کارآموز در یک شرکت حقوقی پذیرفته می شود. اگرچه یون وو مدرک حقوق ندارد، اما تمام محتویات کتاب راهنمای یک وکیل را حفظ کرده است. یون وو با کمک کانگ سوک (با بازی جانگ دونگ وون)، موفق می شود از دستگیری فرار کند و به عنوان وکیل جدید شرکت معرفی شود. این سریال با داستان های هیجان انگیز خود مخاطب را مجذوب خود می کند.

5. همسر خوب (2016)
بر اساس “زن خوب” (2009)

هاه کیونگ (با بازی جئون دو یون) پس از اینکه شوهرش، دادستان ته جون (با بازی یو جی تائه)، با زن دیگری رابطه برقرار می کند و متهم به فساد و رشوه خواری می شود، به شغل خود به عنوان وکیل باز می گردد. او با او خیانت کرد. . این سریال با حفظ مضامین اصلی نسخه آمریکایی و اضافه کردن پیچ و تاب ها و تغییرات خاص فرهنگ کره ای، داستانی جذاب را به تصویر می کشد.

بهترین درام های کره ای که بازسازی درام های آمریکایی هستند

6. زنان کوچک (2022)
بر اساس “زنان کوچک” (2019)

این درام داستان سه خواهر به نام های این جو (با بازی کیم گو یون)، این کیونگ (با بازی نام جی هیون) و این هی (با بازی پارک جی هو) و فقری است که با آن روبرو هستند. . آنها از کودکی با هم دعوا می کردند. اما داستان زمانی تغییر می کند که یکی از اقوام ثروت هنگفتی را برای آنها به جا می گذارد، اما آنها برای به دست آوردن این ثروت باید با یکی از ثروتمندترین خانواده های کره مبارزه کنند. این سریال اقتباسی مدرن و متنوع از نسخه اصلی با تمرکز بر تفاوت‌های فرهنگی و چالش‌های مشابه است.

7. بازمانده تعیین شده: 60 روز (2019)
بر اساس “برگزیده بازمانده” (2016)

مو جین (با بازی جی جین هی) وزیر محیط زیست کره جنوبی است، اما در شرف برکناری از سمت خود است. در همان زمان، یک حادثه بمب در مجلس ملی رخ می دهد و به دلیل مرگ رئیس جمهور و همه وزرا، مو جین به عنوان جانشین رئیس جمهور به مدت 60 روز به عنوان تنها بازمانده دولت منصوب می شود. در این مدت او باید داستان پشت بمب گذاری را کشف کند.

بهترین درام های کره ای که بازسازی درام های آمریکایی هستند

8. وینچنزو (2021)
اقتباس از “پدرخوانده” (1972)

وینچنزو کاسانو (با بازی سونگ جونگ کی) که توسط یک خانواده مافیایی پذیرفته شده است، پس از مرگ ناپدری اش دون فابیو و تهدید به کشتن پسرش به سئول فرار می کند. در آنجا با یک شرکت بزرگ و قدرتمند به نام بابیلون درگیر می شود و از دانش مافیایی خود برای نابودی آنها استفاده می کند. اگرچه این سریال بازسازی دقیقی از پدرخوانده نیست، اما به شدت از آن الهام گرفته شده است و داستانی احساسی و جذاب را با ترکیبی از طنز و صحنه های جدی به نمایش می گذارد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین