بهترین درام کره ای با اجرای عالی “هان هیو جو”

بهترین درام کره ای با اجرای عالی هان هیو جو

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، هان هیو جو یکی از بازیگرانی است که قدرت فوق العاده ای در ایفای نقش ها و ژانرهای مختلف دارد. او همیشه با ایفای نقش های متفاوت و جدید خود را به چالش می کشد و همیشه در موفقیت سریال ها و فیلم هایی که در آن بازی می کند تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش فرادید؛ در اینجا نگاهی خواهیم داشت به پنج درام برتر که هان هیو جو در آن ها نقش بسیار خوبی داشته است.

1. W، دو جهان; (W; دو جهان)

داستان این درام درباره دختری سرزنده به نام یون جو (با بازی هان هیو جو) است. یک روز او متوجه می شود که پدرش یک وبتون ساخته است که دنیای آن به دنیای واقعی متصل است. مرز بین واقعیت و تخیل محو می شود و اوضاع پیچیده می شود. با این حال، یون جو وارد دنیای وبتون می شود و جان شخصیت اصلی کانگ چول را نجات می دهد. کانگ چول نیز عاشق یون جو می شود و برای یافتن او وارد دنیای واقعی می شود.

2. شادی

داستان این سریال داستان زوجی است که به دلیل مشکلات مالی با هم ازدواج کردند. اما به زودی جهان با انتشار یک ویروس کشنده که همه را به زامبی تبدیل می کند فلج می شود. با این حال، مشخص شد که یون سائه بوم (با بازی هیو جو) از این بیماری مصون است و بنابراین کلید نجات جهان را در دست دارد.

3. حرکت کردن

این سریال ماوراء الطبیعه داستان گروهی از کودکان و والدین آنهاست که هر کدام دارای قدرت های ماوراء طبیعی خاصی هستند. اما آنها در مسیر خود با موانع زیادی روبرو می شوند زیرا افراد مختلف می خواهند از آنها سوء استفاده کنند. اما این کودکان و خانواده هایشان متحد می شوند و با دولت مخالفت می کنند. هان هیو جو در این درام نقش زنی به نام لی می هیون را بازی می کند که حواس پنج گانه خارق العاده ای دارد.

4. بی خون

1718002271 431 بهترین درام کره ای با اجرای عالی هان هیو جو

داستان این سریال داستان یک شرکت تولید کننده گوشت مصنوعی طراحی شده برای مصرف عمومی را دنبال می کند. با این حال، مدیر عامل شرکت (با بازی هان هیو جو) شروع به رفتارهای عجیب و غریب می کند که شک همه را بر می انگیزد. پیچیدگی های زیادی در طول داستان ایجاد می شود که آن را جذاب تر می کند. این آخرین درامی است که هیو جو در آن بازی کرد.

5. میراث روشن

این سریال که یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی سال 2009 است، در آخرین قسمت خود با 47 درصد مخاطب تماشا کردند. هان هیو جو در این درام نقش دختری به نام گو یون سونگ را بازی می کند که با تجربه مرگ مادر و پدرش پیشینه خانوادگی سختی دارد. با این حال، وقتی زنی به نام یونگ سونگ کا، صاحب یک شرکت مواد غذایی وارد ماجرا می شود، همه چیز تغییر می کند. برخلاف انتظار، این زن تصمیم می گیرد ثروت خود را به جای نوه خود سون وو هوان به یون سونگ بسپارد. با این کار او تصمیم می گیرد این دختر را به خانواده اش معرفی کند تا تاثیر مثبتی روی وو هوان بگذارد.

1718002272 608 بهترین درام کره ای با اجرای عالی هان هیو جو

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین